Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nad bratislavskou diaľnicou D2 pri Čunove vyrastie stometrový kruhový objazd

03.09.2019 | Vladimír Maťo

Diskusia (17 reakcií) Pravidlá diskusie

03.09.2019 | Staromestsky bonvian

O 1km dalej je NOVY nadjazd na Madarskej strane, ktory postavil STRABAG, s kruhovymi objazdmi. Toto mi pride uplne zbytocne, auta z Vojky a Dobrohosta tie 2km mozu kludne urobit, nic sa nestane. Je ich par.

03.09.2019 | zakaznik

Maďarský diaľničný poplatok im zasponzoruješ?

03.09.2019 | Staromestsky bonvian

Ak chcu ist po dialnici, mozu si ho smelo za par euro zakupit sami, nemusime sa na to skladat uplne vsetci ;)
nuz, aby sme rozvinulu Tvoj dobry napad, obavam sa, ze by to vyslo lacnejsie, ako 50mio za kruhac pre 300aut (tych istych z Vojky a Cunova...).

03.09.2019 | lampion

Hm... 300 áut Čunovo, Dobrohosť a Vojka? Ty asi nemáš predstavu, koľko ľudí tam reálne žije...

03.09.2019 | Balt

Vojka - 462
Dobrohost - 467
Čuňovo - 1248
Spolu: 2177
Takže áut môže byť cca 700

04.09.2019 | lampion

Ani náhodou sa tie čísla neblížia k realite.
Tie čísla sú tak blízko k realite, ako že v celej Bratislave žije podľa Štatistického úradu SR 430 tisíc obyvateľov. A potom z pohybov SIM kariet sa dozvieme, že v BA žije okolo 600 tisíc obyvateľov a ďalších 150 tisíc prichádza do nej každý pracovný deň.
Žiadne číslo zo ŠÚSR netreba brať vážne, je to banda srandistov.

A kto napíše, že v Čunove (by the way, nie v Čuňove) žije 1248 alebo v Dobrohošti 467 obyvateľov, tak stavím sa o hocičo, že ten človek nebol v živote ani v Čunove, ani v Dobrohošti. Ani raz.

06.09.2019 | gejza77

pokiaľ má niekto trvalý pobyt vo Vranove nad Topľou, Humennom, Námestove alebo podobnej metropole, nech so svojimi problémami osloví primátorov, resp. starostov týchto metropol ..... v Čunove, Dobrohošti či Vojke je evidovaných toľko obyvateľov, koľko uviedol Balt, takže pre tento objem obyvateľstva sú potreby saturované v dostatočnom množstve ..... je chrapúnstvom, ak sa niekto zdržiava niekde dlhodobo načierno, parazituje na službách, ktoré žiadnym spôsobom nefinancuje a ešte sa ide sťažovať

03.09.2019 | Balt

Nepotrebujes ho, nadjazd je tesne za madarskou hranicou.

06.09.2019 | Valec57

To hneď je asi 700 metrov, na ktorých by si už diaľničnú mal mať. Súčasný "maďarský" minister dopravy SR by mohol s náprotivkom dohodnúť, aby tento ani nie kilometrový úsek bol vyňatý z poplatkov (a na oplátku ponúknuť vyňatie R4 medzi hranicou MR a križovatkou Kechnec).

Rovnaké riešenie by nebolo na škodu aj na diaľnici D4/A6 s Rakúskom v úseku Kittsee - Rusovce-sever. Odľahčilo by to Jarovce a Kittsee.

04.09.2019 | salamoon

a kde mas istotu, ze dnesne hranice budu večné resp. otvorené, ak ludska historia hovori cosi ine ?

03.09.2019 | Marek Šiška

50 melonov ? Za taku sumu stavaju na nivach Slovenske mikromrakodrapi. Na rovnom poli vymyslaju kruhove nadjazdy a blbosti. Do 2-3 och melcov tu musia mat vyasfaltoavne. Sa zase niekto pekne napakuje....

03.09.2019 | lampion

2-3 milióny za takúto diaľničnú stavbu so 6 mostnými objektmi? No ty zase nemáš asi veľkú predstavu, čo je to diaľničná stavba a aké sú bežné ceny.

04.09.2019 | HlasNaHlas

Či už je na maďarskej strane kruháč alebo nie, stavať dva nadjazdy mi príde ako plytvanie peniazmi "až" na prvý pohľad.

04.09.2019 | rarsok

Tych 50M by sa dalo urcite lepsie vyuzit. Z druhej strany rusoviec sa stavia pripoj na dialnicu D4,D2. Tento novy pripoj na dialnicu D2 pri madarskych hraniciach posluzi iba ako obchvat rusoviec, a to je trosku vela penazi, ze zabezpeci obchvat jednej obce, ktory bude sluzit pre auta z 3 dalsich obci.
Tieto peniaze by sa dali vyuzit na dopravu v inych castiach Bratislavy daleko efektivnejsie, novovybodovane prepojenia/obchvaty alebo rozsirenia ciest by sluzili pre omnoho vacsi pocet aut ako tento nadjazd nad D2.
Inde byvaju velke zapchy a to neriesia, ale idu vyhadzovat peniaze za projekt, ktory netreba alebo je radovo menej efektivny ako ine naliehavejsie projekty.
Zeby niekto z NDS tam byval a chce si postavit cestu, ktora mu usetri 3 minuty?

04.09.2019 | volim teda som

o par (dva?styri?) kilometrov skor (z pohladu BA) je krizovatka D2/D4...chapem to teda tak ze rusovce zalobovali.... namiesto tohto podla mna mali urobit odbocku z D2 do petrzky v zakrute panonskej kde bola vzdy v plane a pomohla by omnoho viac...

04.09.2019 | Laborec

A útvar Hodnota za peniaze toto akože schválila??? Ci ten bratislavský útvar posudzuje výlučne projekty diaľnic na Východe, ved nech sa aj naďalej celé Slovensko skladá na infraštruktúru na Zapade krajiny?

05.09.2019 | zakaznik

Na východe vraj nič nie je, takže vláda môže dlabať.
Zmerdáci a mosťáci, ak neskončia v base, tak budú jazdiť po Bratislave, prípadne max. do Šamorína.