Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nad Piešťanmi sa namiesto lietadiel zlietajú supy

04.09.2018 | Ján Kováč

Diskusia (20 reakcií) Pravidlá diskusie

04.09.2018 | Emasculate

Uz ma zdvihalo zo stolicky az kym som si neprecital ubezpecenie miestnej yakuzi ze maju dobre umysly. Este ze tak!

04.09.2018 | paganrage

ako sa opovažuješ prirovnávať organizáciu typu Yakuza k tamtej zberbe vidlákov?

04.09.2018 | rosma

Nie je na mieste otázka, čo vôbec potrebujeme letisko v Piešťanoch? Pokiaľ nie (Bratislava je blízko), má význam ho dotovať, keďže si na seba nie je schopné zarobiť?

04.09.2018 | shaggy

Nie, nemá význam dotovať nič, čo si na seba nezarobí. Ale je udivujúce, že u letísk to ľuďom vadí a u iných vecí nie.

04.09.2018 | Roman Kanala

Na žilinské letisko sa vyplieskali desiatky miliónov, aby si Slota mohol dvakrát zalietať na vojenskej stíhačke. Žilinské letisko sa ani nedá rozšíriť, lebo je obkolesené kopcami a veľké lietadlo tam na 1150 metroch nemá ako pristáť. Jediná linka bola do Prahy, kam lietalo 46-miestne vrtuľové ATR.

V rokoch 2013, 2014 a 2015 letiskom prešlo 408, 245 a 888 fašistov. Airbus pojme 200 cestujúcich.
https://sk.wikipedi...

Dráha vof Košicoch je 3x dlhšia (3100 m) a počty cestujúcich podobné, ale vynásobené 1000. Podobne aj v Bratislave. Viedeň má dve dráhy 3500 a 3600 m a počet cestujúcich presiahol 24 miliónov.

04.09.2018 | Pavol Čižmárik

slota ze uz nelieta na stihackach, ale stiha mladistve lietacky. Alebo tie stihaju jeho. Alebo jeho stihaju pre tie lietacky. Alebo tak akosi.

04.09.2018 | rosma

Kanala, nie je tých žilinských fašistov na letisku nejako málo?

04.09.2018 | Pavol Čižmárik

co na tom, ze malo, ale ze presne "888"?
To je sakramentska nahoda.

04.09.2018 | rosma

Kanala ich počítal a má ich zoznam vo Švajci. Dokopy odtiaľ odletelo rovných 1.541 fašistov. Asi tretina z nich boli deti . Ekonomický emigrant Kanala svojim bystrým úsudkom ihneď odhalil, že aj deti boli fašisti. Asi nemá ženu a deti, hučí mu v bambuliach a tak sa zaoberá týmto :-( A kritikov necháva zmazávať!

04.09.2018 | Roman Kanala

Pre Vás som pán Kanala. Kto vie googliť, aj wikipédiu si nájde, kde sú aj štatistiky a odkaz na prameň dát: https://sk.wikipedi...

A nie kritici sú zmazávaní, ale dobytok. Naučte sa nechovať sa ako dobytok. Je to ťažké, ale skúste. Zíde sa Vám to aj inde.

05.09.2018 | shaggy

Tak preto si na nás taký nepríjemný? Tebe vadí, že ti zmazali rodičov (nech to znamená čokoľvek). To by si si ale mal zlosť vybíjať na iných, nie na nás.
A nie, pre nás nie si ani len Kanala, ale len Kanal - presne podľa tvojho vzoru komolenia ostatných mien ;)
Ako vravím - nomen omen v tvojom prípade platí dokonale.

07.09.2018 | rosma

Pre mňa je dobytok človek, ktorý voči ostatným prejavuje nenávisť a ľudí označuje vulgárnymi a hanlivými pomenovaniami. Taký jedinec, byť vzdelaný v nejakom technickom obore, si nezaslúži požívať automatickú úctu a stavia sa do roviny, akú u mňa požívajú kotleby. Takže Kanala, pokiaľ si chceš zaslúžiť nielen moju úctu, začni od seba. Prestaň byť v diskusiach arogantný, prestaň nazývať druhých fašistami, psami, prestaň moju domovinu hanlivo označovať Zlodejskom. Lebo sú to obyčajné primitívne urážky. To ti môžu tolerovať na Gemeri, alebo to môžeš skúsiť v ženevských novinách. Tam by ťa hnali ..... Slovensko nie je dokonalé a žije tu veľa skvelých ľudí, čo majú chuť meniť veci k lepšiemu. Tvoj prístup k popisovaniu problémov je kontraproduktívny a odporúčam ti si zaplatiť nejaký kurz, čo sa v nemecky hovoriacich krajinách nazýva "Streitkultur".

04.09.2018 | BranoX

Tak to je skvele vyjadrenie p.Viskupica ze: "A keby nevedelo úver splácať, kraj mu pomôže." . A kraj je kto? Nie su to nahodou dane vsetkych danovych poplatnikov ktori si na letisko ani nespomenu a skor by ich potesili kvalitne cesty, pripadne kulturnejsie cestovanie autobusom/vlakom?
To si zas niekto "spravne" nastavil priority a ide si riesit PR na nepotrebnom letisku tak ako jeho predchodca.


04.09.2018 | rosma

Našťastie straty platia iba obyvatelia Trnavského kraja a nie môjho. Inak by som na to samosprávny kraj upozornil. Toto si musia vyriešiť voliči samosprávy. Tá to dotuje.

04.09.2018 | Pavol Čižmárik

Z hladiska pravidelnej civilnej leteckej dopravy nemaju tie male letiska sancu prezit, ak je do dvoch hodin jazdy po dialnici dosiahnuteľné fungujúce letisko. Ani Sliac, ktory "civilne" preziva iba vdaka armade. Tych par charterov v sezone to nespasi.
Jedina vynimka je azda Poprad, kvôli Tatrám.

Keby bolo mozne objektivizovat naklady na udrziavanie malych letisk, co to stoji realne, bez tunelovania, dalo by sa uvazovat, ci to dofinancovavat z verejnych zdrojov (armadnych). Pokial sa tam motaju privatizerske kreatury, resp. do medii prenikaju informacie o tom, ako sa tam hospodari, ake odmeny sa vyplacaju a ake vysledky dosahuju, niet o com debatovat.

04.09.2018 | OliWer1

Súhlasím.

04.09.2018 | bluehen

Co to ma spolocne s blizkostou letiska? To ze im tam nikto nelieta je z velkej casti kvoli prestrelenym poplatkom, navyse itam mozu mat aj ine zadrhely co letci ocakavaju ze bude fungovat a nefunguje.

05.09.2018 | otíc

V normálne fungujúcom štáte by už v Piešťanoch ani v Žiline žiadne letisko nebolo.
A za tie vyplácané odmeny by ich poberatelia, resp. schvaľovatelia mali stáť pred súdom, keďže nepracovali ako dobrí hospodári.

05.09.2018 | Roman Kanala

Vo Švajčiarsku sú letiská i aerodrómy s trávnatou plochou pre individuálne súkromné lety a pre športové lietanie. Lietať je drahý špás, lebo letiská nie sú subvencované a tak nadšenci platia, platia a platia za každý odlet a pristátie, platia za benzín, platia za údržbu, za hangár, za všetky služby. Po nedávnych ťažkých nehodách sa hovorí o predpísaní technických kontrol a čiernych skriniek podobných linkovým lietadlám, čo ešte predraží prevádzku. A na udržanie si súkromnej pilotnej licencie treba nalietať minimálne 12 hodín ročne. Buď vlastným lietadlom, alebo lietadlom s inštruktorom, čo je ešte drahšie. Ak letisko neplatí svoje záväzky, je predané v dražbe a môže sa stať, že sa zmení na stavebné pozemky.