Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

NDS podpísala zmluvu na úsek R2. Cena je vyše 230 miliónov

14.02.2020 | TASR

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

14.02.2020 | Staromestsky bonvian

Ked si Kazasski dravci bez bagra a s pravnikmi namiesto robotnikov chcu urobit business na tom, ze budu blokovat namietkami vsetky stavby, asi s umyslom ze ich niekto uplati aby namietky stiahli... dovtedy sa nepohneme. Su to iste ako pan Slavik pri EIA, tiez pomoze len zmena zakona a tvrde postihy za buzeraciu.

15.02.2020 | Roman Kanala

Stačilo by zálohu pri námietke 1% hodnoty stavby, ktorá by pri úspechu bola vrátená, inak prepadla.

15.02.2020 | Darija

Velmi správne opatrenie.

14.02.2020 | Brano L.

Škoda o Slovensku hovoriť.
5 km estakády? To museli byť magori, keď toto naprojektovali.
Ale to máme tak, keď projektanti, ministerstvo dopravy aj stavebné firmy si kreslia vzdušné zámky.
Staviame tu diaľnice v takých normách, ako keby sme žili v Švajci.
len paradoxne v Švajčiarsku sú diaľnice menej famózne ako v tomto Banánistane.

14.02.2020 | Roman Výkala

Urcite si odbornik od fachu. Predpokladam sprosty ITckar...

14.02.2020 | Roman Kanala

Aha, profesionál sfalšovaných ničkov sa ozýva.

14.02.2020 | Niless

je mi luto ale akakolvek ina trasa by stala viac, od krivana sa.neda ist na LC inak ako udolim potoka krivan. a treba brat v uvahu ze po jednej strane uz su zarezy zeleznicnej trasy tak kadial potom? len po estakade.

zvolen vychod pstrusa 8 km za 44 mio€,
pstrusa krivan 10 km za 177 mio. €
teraz krivan mytna cca 8-9 km za 230 mio €
mytna Lovinobaňa cca 13,5 km za 127 mio€
za 600 melonov bude viac ako 40 km suvislej cesty a tento usek to naozaj potreboval.

14.02.2020 | Staromestsky bonvian

Preto mi vypisuju prave pastevci krav, ze tam chcu odo mna kupit pozemky...

15.02.2020 | Roman Kanala

Na Lučenec by sa dalo pri Ipli. Na jednom mieste pri Rároši je tam prielom rieky, ktorý by musel byť riešený estakádou alebo tunelom. Pri Vrbovke to je premočené a tadiaľ by cesta radšej nemala viesť, radšej trochu na sever na pahorku. Ale inak rovina.

Aby sa tam nikdy nestavalo, plány cestárov sú viesť "rýchlostnú" cestu po horách dolinách na Pôtor a Ľuboreč v trase existujúcej I/75, nech to je poriadne drahé a neprinesie úžitok.

15.02.2020 | salamoon

kazdopadne 230mil za 9km znie lepsie ako 7mld.. aj preto si podnikatelia a priatelia kohezie viac oblubili euro ako korunu.. :)