Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nečakaná obeť americko-čínskej obchodnej vojny: nemecké automobilky

25.08.2019 | Ronald Ižip

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

25.08.2019 | Ivan475

akosi sa zabúda na to, že čínsky dopyt je viazaný na ich export, keď im klesne rast, asi nebudú veselo dovážať z EU rovnaké množstvá.. autobilky si budú tiež kompenzovať prepad ziskov..

25.08.2019 | Jaro Polakovič

Ved to bol ucel odpalit europske automobilky.

25.08.2019 | Roman Kanala

V normálnej konkurencii bez štátnych zásahov majú americké búraky malú šancu. Sú technicky zaostalé, ťažké a veľa žerú. Ich jedinou výhodou je pohodlie vodiča, keďže na Americku sa život žije v aute.

25.08.2019 | VGS

Čo by z toho mali? Však by mohli vymyslieť cla aj pre nich
A navyše, kedy Trump premýšľali ako prvoplánovo resp kedy premyslel dopady svojich krokov

26.08.2019 | traderinvestor

Najväčší obchodný partner usa dnes je MEXIKO !!!
Najväčší obchodný partner CINY bude EU.

Cinania vedia, že EU nemôžu si znepriateliť a poznajú čínsku radu - Tvoj nepriateľ, môj priateľ.
A USA vedia, že bozkávanie zadku z UK nebude stačiť pre ich výrobky.

Takže čínsky zákazník bud si priplatí za svoj vybratý typ BMW auta, alebo si kúpi ten lacnejší od BMW, ktorý nevyrábajú v USA, a kedže rozmýšľa peniazmi, budú to nemci. Nemci vedeli prečo chcú vyrábať v MEXIKU.

Trump je rozmaznané decko. Škodí USA. Ale keby mal viacej rozumu spojil by sa proti číne.
Myslím, že ked jeho voliču začnú prichádzať o job, rád si potrasie s rukou s pani Merkel.

02.09.2019 | HlasNaHlas

netrápi ma to