Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nemecko sťahuje európsky priemysel. V4 zatiaľ odoláva

13.06.2019 | Ronald Ižip

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

13.06.2019 | oko

vdaka, Robert Fico.

14.06.2019 | tono.hajduk

Neviem ci s touto situaciou rf nieco spolocne ma, to bol trend, ktory sa zacal realizovat za cias dzurindu, a velka cast spolocnosti sa tomuto trendu tesila. Som toho nazoru, ze miera zavislosti nasho hospodarstva ale presiahla bezpecnu mieru, a v tom mas pravdu, rf toho na zlepsenie situacie s partajnikmi neurobil. Lebo to uz by bolo treba “pracovat”.

14.06.2019 | Jaro Polakovič

Nemci vdaka nasej lacnej pracovnej sile vytvaraju na Slovensku kapital. Nie je to ziadna nahoda, ze VW group dal montovat Slovakom tie najdrahsie modely (Porsche, Touareg, Audi Q7, Q8). Ak by sa tieto auta vyrabali v Nemecku, naklady na ich vyrobu by narastli a marza by bola nizsia.

14.06.2019 | pinpo

LOL, povedal predceda? ked davnejsie tam vyrabali Golfy tak sa tam kradlo co sa dalo ()
co sa tam vyraba zavisi od pozadovanych kapacit, kvality a liniek + moznost rozsirenia v buducnosti

14.06.2019 | Julo 2018

To ešte len príde. Keď budú musieť znižovať stavy v Nemecku, tak finančne je pre nich výhodnejšie znížiť vo V4 . Nemecké zákony chránia pracovný trh a zamestnancov. Firma nemôže len tak sama od seba znížiť stavy zamestnancov o veľký počet, lebo musí platiť štátu na nezamestnanosť. Ale ak to spravia v inej krajine, tak sa im nič nestane. Preto plánuje VW skupina vyrábať niektorú zo škodoviek v Nemecku a nie v Čechách.

14.06.2019 | @@@

cela V4 je naviazana na nemecko ....niekoho to prekvapuje ?....asi len tych čo nevideli nikdy mapu a nemaju predstavu kde nemecko a V4 leži :D :D :P