Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový prieskum potvrdil Matoviča ako lídra opozície. Danko by do parlamentu neprešiel

13.02.2020 | TASR

Diskusia (26 reakcií) Pravidlá diskusie

13.02.2020 | equilibriums

Jedno musím Matovičovi uznať, vie pracovať s emóciami, vie vystupovať, vie zahrať na prvú signálu. Je to proste marketér. Ale inak je to hlavne daňový podvodník, na to nezabúdajme:
https://www.noviny....

13.02.2020 | Arantir

ale jasne,verime.ide do banky a podpisuje vsetko co mu daju. a pozera pritom na kurzy :-)

13.02.2020 | dalen

"Údajný..."
Ďalej už netreba pokračovať :-D

13.02.2020 | nick84

Je kopec dphackarov, kt. boli podporovani stranou Smer a nakradli tazke miliony - to su danovi podvodnici. Vytiahnut na Matovica ze najazdil menej km na fabii ako mal v uctovnictve a dat ho dokopy s naozajstnymi zlodejmi je typicka finta na jednoduchych ludi - pozrite ved aj on kradne...
equilibriums - ty budes volit Kotlebu, vsak? On je teda uplne "cisty" :)

13.02.2020 | equilibriums

Nie ty chu*j hlúpy nebudem ho voliť. To, že tvoje myšlienkové pochody sa nestotožňujú s mojimi ešte neznamená, že ho budem voliť. To sú také obmedzené myšlienkové pochody feťákov z ps a žaluďnikov.

Či ukradne 1€ alebo 100000000000000000€, stále je to podvodník.

13.02.2020 | nick84

Kludne vol koho chces, len som bol zvedavy kto je taky cisty ako ty hladas.

A premna je teda obrovsky rozdiel ci niekto ukdradne euro alebo milion eur. A mas pravdu ze v tom sa nase myslienkove pochody nestotoznuju. Pekny den :)

13.02.2020 | equilibriums

Vážne? Tak prečo potom nerieši Pentu, ktorá tu nakradla miliardy?

13.02.2020 | nick84

A kto neriesi Pentu?

13.02.2020 | equilibriums

No nikto, ani očtk, ani občania. Ale každý žerie médiá, ktoré vlastnia.

13.02.2020 | alf1

vies... nie ze by mi akysi matovic trhal zily a nie som veriaci. ani nechodim na tie vase svate pute ku svatej urne a je mi to jedno. ci vyznavate 77 panien v nebi alebo vieru v svetlejsie zajtrajsky a akychsi fuhrerov ci precedov, mna nezaujimaju. zvolte si koho chcete, na moj zivot ziadny vplyv nemaju.
len som klikol na ten link hore, ale docital som to len potial, ako predal "firmu". co je uz same osebe kolosalna hlupost, dalej ma tie nezmysly nezaujimaju a zavrel som to.
aspon zakladne pojmy:
tie regionpressy boli (su) DVA. jeden ako PO - s.r.o. (REGIONPRESS, s.r.o. IČO: 36 252 417 ), druhy ako FO - szco (Mgr.Igor Matovič - regionPRESS IČO 34944427). ak sa orientujes, v com je rozdiel. a cely "skandal" je prave okolo zivnosti. szco je FO - teda FYZICKA OSOBA, nie ziadna "firma", je to zivnost. CLOVEK, FYZICKA OSOB, szco. a ako moze niekto predat sam seba? :-)))
po druhe - hlupy politruk celu propagandu natiahol na FO - zivnostnika. podla ich tunelarskej sablony madarskych ci rumunskych bezdomovcov - bielych koni v ich falosnych s.r.o. ale je taky hlupy, ze ani nechape, aky je rozdiel medzi danovymi a uctovnymi postupmu v PO a FO. prva vedie PU a druha JU. a groteskne je, ak akysi hlupak natahuje danovy a uctovny rezim v PU zo s.r.o. na zivnost, v ktorej predsa vedu JU, nie PU. dodnes z toho dostavaju zachvaty koliky auditori a uctovnicky v celom state. :-)))
len jedna z perliciek od hlupeho politruka: v zivnosti si moze robit so zostatkom na ucte co len chce, hoci aj so 100 milionmi. prepit, darovat, vysypat do dunaja, splachnut... jeho vec. ak ich zdani. zdanil ci nezdanil? co v s.r.o.neexistuje, v PU ma zakonom taxativne urcene, ako moze s uctom narabat, najma pri vyberoch. atd. atd. atd.
no a jahoda na slahacke - ak ma matovic po odvolaniach konecnu bumazku od samotneho ministra FINANCII pociatka s jeho podpisom a so statnym znakom, o com sa tu bavime? o hlupom ci podplatenom MINISTROVI?

uz len ina perlicka - babkina povala. vyrobil z nich doslova blaznov. on sa s nimi totiz nemusel ani bavit, skartovacia lehota na danove doklady 5 + 1 rokov davno, pradavno uplynula. NIC im nemusel davat, s uskrnom na tvari mohol myknut plecom, ze uz neexistuju. on im ich ale slavnostne s divadelnym predstavenim venoval za policajneho doprovodu. musel sa doma zvijat od smiechu. :-)))

a co? na nake si ich prehadzovali DVA roky. a nepredpokladam, ze by tam na ekonomickom boli tupci, ze nie? potom mu ich so slavnostnymi fanfarami - vratili. s trapnym zdovodnenim o akomsi "premlcani". coho, nejakeho trestneho cinu? a akeho?
ved predsa od sameho zaciatku u babky na povale museli vediet, ze lajstra z devatdesiatych rokov su davno exspirovane. a nechali zo seba vyrabat blaznov, za jeho posmesnych usklabkov.
a to je len cast tej opiciarne, cela by sa sem ani nezmestila. :-)))))))
nejaky dotaz...?

13.02.2020 | nick84

krasne napisane :)

13.02.2020 | martin33

@alf1
V principe mas pravdu, ale pridam par poznamok.
Aj zivnostnik moze pouzivat PU (ma na vyber pausalne vydavky, danovu evidenciu, jednoduche uctovnictvo, podvojne uctovnictvo) kym PO je povinna pouzivat PU. Aj v pripade, ze zivnostnik pouziva PU moze (na rozdiel od firmy) pouzivat "podnikatelske" peniaze na svoje osobne ucely, pretoze ide o jeho majetok (uctuje sa to cez ucet 491).

14.02.2020 | alf1

martin, ja nikde netvrdim, ze zivnostnik, ZAPISANY v or sr nemoze uctovat v PU. matovica som tam ale nenasiel, zato v zr sr ano. cize plati uvedene vyssie. je to szco s jednoduchym uctovnictvom, na ktore nasilu natahovali svoje tunelarske postupy a sablony z ich rumunsych ci madarskych bielych konov v ich s.r.o. - ine nevedia. navyse - po funuse. ked im to naschval podstrcil, aby ich zhovadil (teda aby sa sami zhovadili). a on sa naramne zabaval a ziskal tym taku reklamu, ktoru by nezaplatil. vyrobili zo seba akurat korunovanych - wolow. :-)))

14.02.2020 | alf1

este detail - dovysvetlim PU a zivnostnika. pre neskor narodenych. je to relikt z devatdesiatych rokov, dnes zbytocny a absurdny. vtedy ak chcel zivnostnik exportovat cez hranice, musel byt zapisany v or sr, to bola podmienka. co so sebou ale zaroven prinasalo suvisiacu podmienku - uctovat v PU. to je cele.
dnes je to absurdne a zbytocne a davno to mali zrusit. najma po vstupe do eu, kazdy murar moze predavat hoci furiky do zahrancia a nepotrebuje na to or sr ani PU.

14.02.2020 | martin33

Aby zivnostnik uctoval v PU, nemusi byt zapisany v OR SR. Moze si to zvolit dobrovolne (napriklad uctovnici, ktori to robia ako zivnost, casto uctuju svoju zivnost v PU, lebo JU neovladaju tak dobre ako PU).

14.02.2020 | alf1

ja neviem, mozno mas pravdu, od devatdesiatych rokov ma to dalej nezaujimalo. vtedy to bola podmienka a odvtedy som sa s tym nestretol.
tak daj aj nejake tipy, ako vytunelovat vlastny ucet cez PU v PO. auto na pausal mozes vynechat. :-)

13.02.2020 | mno

Je to síce všetko pravda, ale smerostádo a ich prívesky budú sústavne prežúvať akési daňové podvody, povalu a iné vtákoviny. Je tie miliardy, ktoré tí ich banditi súdstavne stápali ich vôbec nevzrušujú.

13.02.2020 | mno

Presne tak. Megazlodeji vykrikujú chytte podvodníka.

13.02.2020 | mno

Samozrejme ked je to v smeráckom manuáli. Len je dosť divné, že takého veľkého "daňového podvodníka" táto grupa nie a nie poriešiť. Akokoľvek sa snažila, tak to bolo márne. Tak že len ostávajú drí sty týchto kešových, alobalových a ich plebsu.

13.02.2020 | citatelTrendu

Dúfajme že sa kapitáň do parlamentu nedostane, už len za tie škody čo spôsobil jeho nezmyselnými návrhmi. Prekvapuje ma že Dobrá voľba nestúpa, určite lepšia strana ako Kotlebovci či Kolárovci. Volať mafoša je fakt sila, už sa nedivím že zvilili Trumpa na Americku.

13.02.2020 | peto27

Poznas niekoho kto chce volit Dobru volbu? Aku ma motivaciu?

13.02.2020 | mno

Mne ešte dávno jedna známa zvestovala, že nieni voliť Druckera. Alebo ako sa volá. Lebo vyzerá byť taký sympatický a asi aj svätý. Na to som jej odvetil, že kto so Smerom paktoval je taký istý ako oni a pre mňa nevoliteľný. Už zmenila názor a bude voliť iného z opozície.

13.02.2020 | equilibriums

Dobrá voľba bude mať pod 5%. Cieľom je odčerpať hlasy. Každé voľby sú takéto strany.

13.02.2020 | bohuskoknm

Vývin zatiaľ ako tak dobrý. No počkám si s napätím na rozuzlenie. A chudáčik Danko to aj tak nepochopí.

13.02.2020 | king01

stále ten Focus je na smiech aj ked uz upravil urcite veci ako som dávno hovoril....Za ludí z nicoho nič vyse 10 percent mala v kuse-:DDD ešte stále hovorím a tak bude KDH a SaS sa nedostane a nebudu mat nad 5 percent,neviem prečo to umelo drzia nad ale, ked je to Focus tak sa netreba čudovať tomu.... potom ma bude zaujímat vyjadrenie Focusu ....PS/spolu max 7,2 percenta mozu mat a Za ludí budu radi ked sa dostanu do vlády....Olano som dávno hovoril a az teraz to upravili ,že z opozície budu mať najviac tam je potencial nad10 percent v pohode na ukor Sas ,Za ludi....

13.02.2020 | mno

Ani by som nepovedal že Focus je na smiech. Nikdy som sa neorientoval prieskumami. Len som ich pred aj po voľbách porovnával. Focus z nich vychádzal najlepšie a mával napresnejšie odhady. Kto čo iný vypisuje o svojich snoch a vidinách je úplne nepodstatné.