Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Očkovanie: Kolektívna imunita je v ohrození. Epidémia je reálna

20.05.2015 | Jozef Tvardzík

Diskusia (31 reakcií) Pravidlá diskusie

20.05.2015 | bratislavcan123

neschopnosť štátu presvedčiť ľudí

20.05.2015 | OliWer

WTF? Zástancom štátu ani priaznivcom politikov teda nie som, ale čo má s týmto štát? Ako chceš presvedčiť niekoho, kto verí, že roztok Sava ho vylieči (takmer) zo všetkého? Akoc hceš presvedčiť niekoho, kto verí v Rostasa, aby používal mozog?

20.05.2015 | notoricky_abstinent

Nijako, preto je tu povinnost a musi byt tvrda ruka statu a Fica! Ludia su ovce, a Slovaci zvlast, preto potrebuju prikazy a silneho vodcu. That's it!

20.05.2015 | xXx-fivestar-xXx

ešteže tu máme odborníkov na Savo a bezpečnosť očkovacích látok "all in one" :-)
ty určite veríš všetkému, čo ti naslovovzatí fachmani-lekári natlačia do hlavy, reklamám a samozrejme aj v ježiška :-)

20.05.2015 | OliWer

Pozri, v podstate mi je to jedno do chvíle, pokiaľ vymletí antivax neohrozujú zvyšok populácie resp. dovtedy, pokiaľ nemusím prispievať na liečbu antivax trotlov. Preto mi je to v tejto chvíli lautr fuk, keďže zatiaľ k žiadnym škodám nedošlo. Odkiaľ však vy, antivax trotli čerpáte informácie, keď mňa nabrífovali fachmani-lekári a ježiško?

20.05.2015 | xXx-fivestar-xXx

vsjo jasno - keď ide predaj liekov do červených čísiel, treba sa obrátiť na WHO aby ludí postrašila možnou minimálne celosvetovou epidémiou

20.05.2015 | Aurel Bidó

Kolektívna imunita funguje vždy. Bez ohľadu na percento zaočkovaných. Samozrejme, čím je viac zaočkovaných, tým je efekt kolektívnej imunity väčší. Údaj o nejakých 95% zaočkovaných detí, potrebných na to aby fungovala, si niekto (WHO ?) v podstate vycucal z prsta, aby mali čím strašiť ľudí a tlačiť ich k očkovaniu.
Je mi jasné, že sa tu hneď do mňa pustia davy proočkovacích profíkov aj amatérov. Takže namiesto zbytočných a prázdnych invektív, ak niekto vážne chce reagovať, prosím vysvetliť, ako sa dopracovali k tomu číslu 95%. A ešte prosím vysvetliť, ako môžme dosiahnúť zaočkovanosť 95% populácie, ak budeme očkovať len deti a dospelých nie.

20.05.2015 | Jana Makroczy

Ako sa dopracovali k cislu? http://en.wikipedia...

20.05.2015 | Aurel Bidó

Fajn. Teóriu poznáme. A teraz :
- daj prakticky, ako sa dostali ku konkrétnym hodnotám R0 pre jednotlivé choroby
- čo v tých prípadoch, keď nedostatočná účinnosť vakcín nedovolí dosiahnúť kritický prah (critical immunisation threshold)
- vysvetli mi, ako dosiahneš zaočkovanosť celej populácie na úrovni toho prahu, keď budeš očkovať iba deti
- a čo s vyprchajúcim účinkom vakcín

21.05.2015 | bluehen

Cucanie z prsta by mozno spravilo slovenske ministerstvo (alebo firma ktorej priklepne zakazku na studiu a nekriticky prevezme), by ste sa cudoval co vsetko vie napr. FEMA spolahlivo modelovat uz nejake desiatky rokov. Ta wikipedia je aktualna mozno k roku 1960 +-

20.05.2015 | Gabriel Archanjel

Naozaj funguje VŽDY??
V Austrálii majú 300% zvýšenie výskytu Pertussis - Whooping Cough - Čierny Kašeľ oproti minulému roku vo VYSOKO zaočkovanej populácii.
Prosím Vás, ak niekto bývate v Austrálii alebo sa tam teraz chystáte, povedzte tomu čiernemu kašľu, nech neignoruje kolektívnu imunitu a nech sa správa podľa vedeckých výskumov v zaočkovanej populácii. Kto to má stále riešiť, že tie vakcíny sú neúčinné!
smile emoticon

https://www.faceboo...

20.05.2015 | Aurel Bidó

Funguje vždy. Ale vždy len v miere zodpovedajúcej úrovni aktívnej preočkovanosti populácie. V prípade čierného kašľa je vzhľadom na nízku účinnosť vakcín (cca 80%) a krátku dobu fungovania ich účinku (3-12 rokov) skutočná naozaj efektívna úroveň imunity populácie len na úrovni pár desiatok %. Takže aj kolektívna imunita je na takejto nízkej úrovni.
Treba ale objektívne povedať, že aj takáto nízka miera kol. imunity je lepšia ako nič. Ibaže, v prípade čierneho kašľa žiaľ, dnešnými vakcínami nie je možné dosiahnúť nejakú naozaj vysokú a teda účinnú mieru kol. imunity...

20.05.2015 | Brunteles

Čiže vlastne ste inými slovami povedali, že my sprostí nech si dáme očkovať deti, veď budú chrániť aj Vaše neočkované ... Veď existuje kolektívna imunita...
Ja osobne sa v tejto problematike nevyznám. Je ale fakt, že kedysi bola z rôznych dôvodov podstatne vyššia úmrtnosť detí ako dnes. A jedným z tých dôvodov boili opakujúce sa vážne epidémie chorôb. Preto sa voči týmto chorobám vyvinuli očkovacie látky, ktoré ich vznik potlačili. Niektorí progresívni rodičia dospeli k záveru, že načo očkovať, veď choroby sa u nás nevyskytujú... Čo na tom, že dôvodom nevýskytu je práve plošné očkovanie.
Preto tých, ktorí neočkujú svoje deti považujem za vedomých hazardérov. A preto považujem za správne, že takéto deti - z čisto preventívnych dôvodov - by mali byť vylúčené zo škôlok, škôl.
A pokojne by som dal každému rodičovi, ktorý odmietne očkovať svoje dieťa podpísať informáciu, v ktorej by bol vysvetlený dôvod očkovania a upozornenie, že ak jeho neočkované dieťa ochorie na niektorú z chorôb voči ktorej nebolo zaočkované, rodič bude znášať všetky náklady spojené s liečbou. A ak dôjde nebodaj k nakazeniu aj iných detí, potom aj ich liečbu. Sloboda a práva jedného je obmedzená slobodou a právami druhého.

20.05.2015 | Aurel Bidó

Očkovanie funguje. A určite pomáha. Na druhej strane má aj svoje "temné" stránky...
Ak niekto neočkuje, v prvom rade ohrozuje seba, resp. svoje dieťa. Podobne ako fajčiar, ktorý fajčí, napriek všeobecne známemu faktu, že fajčenie škodí zdraviu.
Ohrozovanie očkovaných neočkovanými je v značnej miere mýtus, ktorý živia propagátori povinného očkovania detí. Je síce pravda, že čím viac očkovaných, tým lepšie (menšia možnosť šírenia nákazy), ale aj keď budú všetky deti v škôlke zaočkované, neznamená to , že sú v bezpečí. Môžu ochorieť napr. od pani kuchárky, ktorá bola očkovaná pred 40 rokmi (alebo aj nebola) a jej očkovanie už dávno nefunguje...
K znášaniu nákladov : Ak sa dá dokázať, že nezaočkované dieťa, ktoré ochorelo, by v prípade zaočkovaniea neochorelo, tak potom kľudne nech platia. Ale to sa dokázať samozrejme nedá. Rovnako sa nedá dokázať, od koho kto chorobu chytil (nikdy nezistíš či to bola učiteľka, alebo spolužiak, alebo predavačka v TESCU...)

20.05.2015 | evita333

http://www.fda.gov/...

Oficialne stranka US vlady preco sa siri cierny kasel napriek ich maximalnej a stale vzrastajucej zaockovanosti .. Oficialny zdroj snad nikto nespochybni...

20.05.2015 | HlasNaHlas

Suhlasim s respondentkou pani doktorkou, treba sa nechat ockovat teraz, lebo ked dojde k nejakej epidemii, bude neskoro. Ockovanie - je to naozajstny pokrok civilizacie. Som ockovany dlhe roky, nijake alergie ani vedlajsie ucinky. Ak su vakciny neucinne, neda sa nic robit, len cakat, kym niekto vyvinie nieco ucinne, ale vela chorob je ockovatelnych, je to vysledok mnohorocnej prace mnohych ludi na celom svete, nemali by sme ju (pracu a vyslekdy) odhadzovat. Uvazujte racionalne. Co by za vakcinu proti ebole dali ludia v postihnutych oblastiach! Ale tak daleko este nie sme. Tuto myslienku treba siritt aj napriek tomu, ze faraceuticke firmy maju neumerne zisky. Skor treba tlacit na to, aby vakciny boli pristupne vsetkym ludom na Zemi.

20.05.2015 | tin

Zaujimalo by ma, ako by pani doktorka vysvetlila vyskyt mumpsu a cierneho kasla (napriek ockovaniu) na Slovensku v sucasnosti. Napr. na vychode Slovenska sa uz viac ako rok a pol vyskytuje kontinualne mumps a vacsina tych, ktora nan ochorela, bola aj ockovana. Zaujimave citanie poskytne sprava RUVZ Kosice za r. 2014 http://www.uvzsr.sk... napr. str. 284-285 alebo konkretne okres Vranov nad Toplou - mumps od 25.2. 2014 do 31.3. 2015 celkovo pripadov 278! Vacsina bola ockovana http://www.ruvzvt.s...

20.05.2015 | Moral Revival

citujem:
Sú zdokumentované aj reálne vedľajšie účinky očkovania u detí a nahlasujú sa?

Povinne sú hlásené závažné vedľajšie účinky na Štátny ústav kontroly liečiv, mierne vedľajšie účinky sú hlásené na regionálny úrad verejného zdravotníctva. Nežiaduce účinky sú známe vopred, pretože vakcína predtým prešla skúškami a sú súčasťou príbalového letáka a súbornej charakteristiky produktu – popis celej vakcíny, ktorý dostáva zdravotnícky pracovník. Koniec citátu.

Čiže nie sú evidované závažné vedľajšie účinky, lebo lekári to v 99,99% prípadov zahrajú do autu, že to nesúvisí s očkovaním. A teraz buďme múdry, kedy ochorenie cca 2-3 týždne po očkovaní súvisí s očkovaním a kedy nie? Ktorý lekár sa v tom vyzná? A čo náklady na pravdepodobné poškodenie zdravia očkovaním, kto to má hradiť? Štát? Nie, ten to nehradí. V takých prípadoch sa zbavuje viny systémom potierania možných následkov očkovania.
Podotýkam, že nie som antivax, tak prosím neškatuľkovať.

20.05.2015 | Daniel Jankech

Moral Revival
Žiaľ žiadny pediater nie je zo zákona povinný nahlasovať zhoršenie stavu dieťaťa či dokonca závažné stavy.
A máš pravdu. Ak sa niečo podobné vyskytne, tak na vine je peľ na chodbe ambulancie aj v treskúcich mrazoch.

20.05.2015 | rarasok

Som zaockovany voci obrne, tetanu a pod zazrakom, ktore by som nechcel dostat - moja volba. Nerozumiem vsak, preco by som sa bal dat zaockovat voci dajakej rubeole. Zhodou okolnosti prave toto som dostal, nuz co smola. Mums aj osypky sa mi vyhli, ked ich dostanem, tiez smola. Chodim lyzovat, aj ked mi hrozi, ze si zlomim nohu, jazdenie na koni je tiez nebezpecne, tiez moja volba. A najlepsie je ockovanie voci chripke - pokial som ju v zivote nemal, tak by som bol padnuty na hlavu sa voci nej ockovat.

20.05.2015 | Daniel Jankech

Dovolím si protičlánok ktorý sa vlastne očkovania netýka, ale pani doktorka mu rozumieť nemôže.:
http://blog.etrend....

Zatiaľ zdravotníci a štát robia všetko pre to, aby bolo očkovaných občanov čo najmenej. Len tak ďalej.

20.05.2015 | Daniel Jankech

Ešte dodatok.
Prečítal som si celý článok. Je v ňom toľko stereotypných socialistických volovín, že človeka až srdce bolí.
A to slovo "neviem" je žalostné...
Neskutočná bieda.

21.05.2015 | Ján Halanda

Skôr by som to nazval kolektívna ******** než imunita. Koľko štátov EÚ má zavedené povinné očkovanie? Budeme napríklad Rakúske deti strieľať do hlavy keď prekročia hranice v petržalke pretože nám ničia pomer zaočkovanosti? Ľudia sa zobuďte. Každá firma je na trhu iba pre jedno = ZISK. Kto si myslí že očkovania pomáha Prosím nechajte si deti napichať niečím o čom netušíte ani zloženie. Ja budem rád keď zavládne moderný prístup ktorým sa tu liberáli oháňajú od vzniku SR. SLOBODA

21.05.2015 | tono.hajduk

mila redakcia, toto je brilantna diskusia .. mam obavy o perspektivu 'kolektivneho iq' .. u nas..

21.05.2015 | OliWer

Veľkosť kolektívneho IQ v čase je konštantná. Počet ľudí v čase narastá.
Toľko k tomu.

22.05.2015 | Ilaria

"LE VACCINAZIONI PEDIATRICHE" , odborna kniha o vakcinach, prieskum vedeckych poznatkov od doktora ROBERTA GAVA, specializovaneho na kardiologiu, klinicku farmakologiu, toxikologiu, studujuceho neskor cinsku akupunkturu a medicinu, homeopatiu a rozsiahle prirodne pristupy. Tato by mala byt publikovana vo vsetkych jazykoch a pristupna kazdej osobe. Pretoze ockovanie je hlboky zasah do este po mnohych strankach nevyvinuteho jedinca a pani doktorke ju tiez odporucam nastudovat, s prepacenim. Pretoze urcite nou podane informacie by som nazvala "skreslenymi"..nie som ziadna "kontro-vakciny", ani "pre"..som matka a ked nam zasiahnut do organizmu mojej dcery v tak velkom rozsahu, chcem byt informovana a to po vsetkych strankach o tom, co robim a ake rizika to obnasa. Na zaklade tejto horeuvedenej knihy a seminarov len poviem, ze ockovanie v tak mladom organizme nepodporim.

22.05.2015 | Adam Savka

"specializovaneho na kardiologiu, klinicku farmakologiu, toxikologiu, studujuceho neskor cinsku akupunkturu a medicinu, homeopatiu a rozsiahle prirodne pristupy. "

Tak to si teda zaklincovala. Čo z tých odborov má niečo spoločné s virálnymi ochoreniami, a prosím homeopatiu a akupunktúru sem ani neťahajte. Pokiaľ vám dieťa ochorie a bylinky a nekonečne zriedená bylinka nepomôže a nakoniec mať trvalé následky z ochorenia, tak sa nechoďte sťažovať k doktorovi.

22.05.2015 | Adam Savka

aha pardón, knihu napísal doktor "vzdelanejší" ako pani virologička.

22.05.2015 | Roman Rams

Nové moderné hexavakcíny obsahujú menej antigénov ako obsahovala niekedy jedna očkovacia látka. Jednou z hlavných výhod hexavakcíny je zníženie počtu očkovaní, ktoré musí dieťa podstúpiť v prvých dvoch rokoch života a menej nežiaducich účinkov, ako sú napr. opuchy, bolesť v mieste vpichu, následná horúčka alebo nespavosť. Ani ja nie som odborník aj keď som zdravotník, preto sa čudujem, kde laici berú toľko odvahy vplývať na rozhodovanie verejnosti. Za vývojom očkovacích látok je mnoho odborníkov, ktorí sa problematike venujú celý profesionálny život a výsledkom sú vakcíny, ktoré používajú ich deti a vnúčatá. Tento článok nemá za úlohu riešiť (údajnú) nezodpovenosť niektorých pediatrov pri nenahlasovaní nežiadúcich účinkov, ani skutočnosť, že v minulosti sa vyskytli škodlivé očkovacie látky. Podstatou je fakt, že vakcinácia je nepochybne tým najlepším prevenčným nástrojom, aby sa neopakovali epidémie, ktoré poznáme iba z historických filmov. Očkovanie chráni celú verejnosť aj za cenu nežiadúcich účinkov jednotlivcov. Ak by očkovanie nebolo, tak by to neboli len jednotlivci ale množstvo detí, ktoré by umierali na ochorenia. Odmietanie očkovania a súčasné využívanie kolektívnej imunity vnímam ako egoizmus a profitovanie zo zatiaľ dobrej epidemiologickej situácie, za ktorú vďačíme zodpovedným rodičom. V dnešnej dobe veľa ľudí hľadí len na svoje práva a neberie ohľad na ostatných. Je možnosť ako dokázať obrovský význam očkovania - prestať s ním vôbec. Uvedomujete si, aký by bol následok takéhoto pokusu?

29.02.2016 | Marcel Burkert

Táto téma má aj iný rozmer ako medicínsky. Môže byť správny cieľ ten, ktorý sa nedá dosiahnuť spravodlivými a ľudskými nástrojmi? Odpoveď na ňu je jednoduchá a vždy nám napovie či to čo chceme dosiahnuť je naozaj pre dobro človeka.

Súčasní obhajcovia očkovania majú tendenciu povyšovať ho nad úroveň slobodného rozhodnutia a pokladajú ho za niečo čo sa štátu nesmie odmietnuť (u nás, lebo vo väčšine krajín EÚ nie je očkovanie povinné). A s tým samozrejme nasleduje aj perzekúcia občana za to, že sa rozhodol slobodne a nezávisle rozhodnúť proti stereotypným pravdám, ktoré štát nedokáže obhájiť.

Pripomínajú tak náboženských fundamentalistov, ktorí vnucujú svoju vieru iným a za každú cenu.

Kto má právo zobrať občanovi možnosť slobodne sa rozhodnúť? Aká ešte vyššia hodnota existuje?

Tzv. „vyššie hodnoty“ ako sú slobody obhajujú len ľudia, ktorí majú prospech z jej obmedzenia, alebo slobodám jednoducho nedokážu porozumieť a ani následkom ich potláčania. Alebo je sloboda pre nich spolu so zodpovednosťou príliš veľké bremeno, ktoré nedokážu uniesť.

Koho práva potláčajú tí čo majú doma invalidné dieťa, ktorého invaliditu zapríčinilo očkovanie?

Slovensko je krajina, kde sa nerobí žiadny seriózny výskum v oblasti bezpečnosti očkovania. Pediatri či dorastoví lekári nemajú povinnosť hlásiť negatívne účinky, alebo zdravotné komplikácie pacientov. Na Slovensku v súčasnosti oficiálne neexistuje ani jeden pacient poškodený očkovaním. Sme jednoducho zázračná krajina.

Keďže je to takto, všetky tvrdenia o bezpečnosti očkovania sú postavené len na subjektívnych domnienkach a socialistických medicínskych dogmách, nie na reálnom a poctivom výskume, ktorí práve tí čo nám chcú zachraňovať zdravie vytrvalo odmietajú. Asi si neuvedomujú že značne škodia myšlienke očkovania, ak to myslia úprimne.
Počúvame len donekonečna omieľané frázy o miliónoch ľudí, ktorí boli očkovaním uchránení pred infekčnými chorobami, čo nespochybňujú ani tí, čo sú proti povinnosti očkovať. Treba zopakovať: „Proti povinnosti očkovať“!

Navyše presvedčenie, že očkovanie je tým najlepším ochrancom pred infekčnými chorobami bráni ďalším výskumom, ktoré by mohli očkovanie nahradiť.
V myslení, prepáčte že ich tak nazvem, očkovacích fundamentalistoch žije presvedčenie, že menšinu môžeme obetovať v prospech väčšiny, čo je totalitná diagnóza ako vyšitá.
http://blog.etrend....



01.06.2016 | Jofe

Konjugovana 10 valentna vakcina
Ako je tato vakcina testovana na vzajomnu interakciu jednotlivych zloziek, kolko rokov bola tato vakcina testovana na interakciu s imunitnym systemom? Je to asi pocet kombinacii – teda testovanie by mozno trvalo dlhe roky, a aj tak by nebola istota ako zareaguje prave ockovany jedinec, ktory moze mat reakciu uplne inu ako ten testovany...
Farmaceuticky priemysel
Zoberte si situaciu dnes – cti sa heslo rychlejsie, lepsie, viac, myslite si ze dnes ked akcionari aj farmaceutickych firiem, kedze sa riadia pod tymto heslom by zrazu chceli menej? Ja mam skor dvovod verit tomu ze su schopni cez vsimne kupit si politikov aj lekarske kapacity, ved zijeme len raz a po nas potopa – takto sa sprava dnesny homo „sapiens“
Skor mam dovod verit tomu ze mozno uz aj existuje liek na diabetes, ale uvolnit ho by znamenalo prijst o pravidelny obrovsky balik penazi od dlhodobo platiacich (chorych).
MMR
Odznelo tu viac nazorov k MMR. Bolo publikovanych X studii o neskodnosti tejto vakciny a tiez x studii o suvislosti vakciny a vyskytu Autizmu. Pytam sa preco tych studii ktore potvrdzuju neskodnost vakciny je daleko viac. Skusam si odpovedat – zeby prachy?
SR
Dnes ked sa to na Slovensku len tak hemzi gorilami, ked je tato krajina oznacovana za potravinove smetisko EU, ked je korupcia narodnym sportom, ked je zdravotnictvo v totalnom rozklade by som mal verit ze sa dostamem k vakcine ktora bude otestovana a cista? Taky naivny nie som
SR-Dalsi pohlad:
Zoberte si takeho fajciara, ktory mozno denne nici svoje zdravie aj tich okolo neho. Ake sankcie za porusovanie zakona mu tento stat vyrubi? Obavam sa ze ziadne. A ake sankcie vyrubi statny organ niekomu kto sa snazi uchranit dieta od bordelu? 331 Euro. Perfektne! (a to nehovorim este o tom ako k vam iste organy pristupuju ked odmietnete ockovanie)
Par prikladov o „uspesnosti“ vakcinacie
moj byvaly spoluziak z VS dostal mumps v poslednom rocniku VS, aj napriek tomu ze bol ockovany. Skolu dokoncil s dvojrocnym odkladom pretoze mal a ma vazne zdravotne komplikacie
moj sucasny kolega ma 28 rokov a ma diabetes – nik v ich rodine ho nema, on ho vsak dostal – par tyzdnov po preockovani na tetanus
moj znamy ma autisticke dieta, pred vakcinaciou ( MMR) bolo zdrave
pred par rokmi som ja sam podlahol reklame na vakcinu chripky. Hned na druhy den po zackovani som dostal taku hnacku ze som musel ist na infuzie s dobou PN 10 dni, samozrejme odvtedy som uz takuto chybu nespravil .Ozaj na ktory z tych cca 120 kmenov mutujucich chripkovych virusov sa pripravuje vakcina – hadam aj na 3 predpokladane? Skutocne velmi “ucinne”!
moje dieta (12r.)– plne ockovane – je tak silny alergik ze ma prakticky pocas celeho roka problemy s dychanim, nesmie mliecnu bielkovinu, vlasske orechy, baklazan,..., je alergicky na 18 z 20 latok pri alergo teste ma velku sancu na astmu... Denne berie 1-2 tabletky Zodacu.
Moje druhe dieta (8r.) – plne ockovanie – ma histaminovu intoleranciu alergiu na cca 50% testovanych latok
Moje tretie dieta (4r.) – ziadne ockovanie – nema vobec ziadnu alergiu ani ziadnu autoimunitnu poruchu, zeby nahoda? Hadam tomu neveri ani najvacsi hlupak.
Pritom funguju v rovnakych podmienkach a prijmaju tu istu stravu??!!
- moji dvaja kamarati, trpia dlhodobo na zazivacie – crevne tazkosti, po mnohych vysetreniach im bolo oznamene ze to je pravdepodobne z dvovdu vyssej koncentracie ortuti v ich tele. No odkial tu ortut v tele maju ked ich rodicia s ktorymi zdielaju domacnost taketo tazkosti nemaju?
- V jednom denniku som cital : Deviati ľudia v Lučenci, medzi nimi aj 12-ročné dievčatko, skončili po zjedení ovčieho syra so zápalom mozgových blán, – zeby neboli vsetci ockovani, alebo zeby nebola ucinna vakcina?
Musim sa tu priznat ze tieto pripady som ucelovo nezhromazdoval, je to naozaj len narychlo skolektovane a len z mojho blizkeho okolia, takze odhadujem ze keby sa urobila seriozna statistika, asi by sme boli velmi prekvapeni, neprijemne prekvapeni...
Samozrejme vysetrujuci lekari ani v jednom pripade nepoukazuju na to ze by mohla byt nejaka sucinnost medzi ockovanim a naslednou chorobou resp nikde sa nehovori o neucinnosti vakciny. Pochybujem ze vobec existuju statistiky kde by sa mapovali taketo pripady, ved ked by to niekto skusil, hned by sa naslo dostatok analyz ktore by potvrdzovali pravy opak, kedze taketo by urcite mal kto financovat.
Dalsie poznamky:
- Deti dostanú 32× vacsiu dávku toxínu záškrtu z formy DT, než by dostali z formy dT. Dôvod, preco je vyššia koncentrácia „bezpecná“ pre menšie, mladšie deti, je neznámy.
Niekto v jednej diskusii tvrdil ze vakcinacia zatazuje 1/1000 imunitneho systemu. Pytam sa akeho imunitneho systemu – alergika, nealergika, alebo nieco medzi tym? Hovorime tu o pausalnej vakcinacii a vakcine nezavisle na tom akeho jedinca ideme ockovat, aj napriek tomu ze vieme ze kazdy jedinec ma reakciu imunitneho systemu rozdielnu? No to je asi dost velke riziko nicht wahr?
Vakcinacia v USA
pozrime sa ako to vyzera v najzaocokovanejsej krajine na svete – USA. Kazde stvrte dieta trpi hypeaktivitou, kazde osme ma problemy s astmou, kazde ste je autisticke, kazde 400 ma detsku cukrovku – nech sa paci pozriet do zrkadla ockovania

Este jedna poznamka
Posledny chory na Polio sa na Slovensku vyskytol v r. 1960, teda 56 rokov sa ockuje len preto ze moznoze ked by sa neockovalo zasa sa nakaza rozsiri. Nikto nezobral do uvahy ci sa nahodov nezmenila zivotna uroven, hygiena, vyziva obyvatelstva, len sa ockuje dalej, preco asi?, urcite nie preto ze je to potrebne

Zaockovanost
stale tu niekdo splieta aka by mala byt zaockovanost (95%) aby nevznikla epidemia, to je ale absolutny nezmysel. Na Slovensku je cca 47% ludi vo veku nad 40 rokov. Tito ludia dostali za zivot 3 oddelene ockovania – zaskrt, polio, tetanus, nic ine. Teda ani nemaju imunitu ziskanu z vakcinacie na dalsich 7 chorob na ktore sa v SR povinne ockuje. Pytam sa: tito ludia nie su moznymi nosicmi nakazy? Ak ma byt zaockovanych 95% deti naco je to dobre ked nie je zaockovanych 53% dospelych

Co obsahuju vakciny
Chemikálie pridávané do vakcín ako konzervačné látky a prísady posilňujúce ich účinok, sú nebezpečné: obsahujú formaldehyd, alumínium fosfát, fenol (kyselina karbolová), kamenec, acetón a, áno, niektoré stále obsahujú THIMEROSAL (konzervačná prísada obsahujúca 50% etyl ortuti)! Mnohé z týchto chemikálií sú neurotoxické a vedú k množstvu iných zdravotných problémov. A teraz to hlavne – takyto chemicky bordel sa poda vnutrozilovo niekolkomesacnemu dietatu ktoreho imunitny system absolutne nie je pripraveny na takyto sok, navyse dnesne multivakciny obsahuju v jednej davke niekolko zloziek!
Prisposobenie vakcin ockovanemu
NEEXISTUJE! Teda taku istu vakcinu dostane 3 aj 5kg dieta. Samozrejme uroven imunitneho systemu ockovaneho jedinca tiez nikto neskuma!

Ekonomicka stranka veci
Samozrejme ze individualna liecba choreho jedinca nieco stoji, ci dostal chorobu zackovany alebo nezaockovany. Skuste si ale predstavit kolko stoji nakup vakcin pre celu populaciu – predpokladam mnohonasobne vacsiu sumu. Takze toto svinstvo sa nedeje v zaujme zdravia ale v zaujme spinaveho biznisu s ludskym zdravim.

Na Zaver
NEVERTE takymto ludom ako je zmienena pani epidemiologicka, bud to nemaju v hlave v poriadku alebo len plnia prikazy zamestnavatela