Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Osem tisíc na elektromobil. Štát bude rozdávať dotácie

21.09.2019 | TASR

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

21.09.2019 | Darija

Ziga ako správny hospodár a elitný ekonóm, bude rozdávať dotácie z peňazí daňových poplatníkov.

A čo tak pohnúť rozumom aspoň raz za čas a predať napr nepotrebnú budovu MH na mierovej v ba, určite za viac ako 5 mil EUR (5 mil ide rozdať v prvej fáze), z ktorej sa MH presťahovalo pred cca 2 rokmi do prenájmu? Nie. Netreba premýšľať. Je predsa najjednoduchšie ožobračiť rozpočet.

21.09.2019 | martin33

Chudobni budu cez 20% DPH na potraviny a v buducnosti aj cez uhlikove dane na fosilne paliva, dotovat (nasich vybranych) bohatych, aby si mohl kupit elektromobil lacnejsie. Typicke lavicovo-socialno-zelene opatrenie. Ak niekto jazdi na ojazdenom 15 rocnom aute, na nove auto a je jedno ci elektricke alebo hybrid, jednoducho nema.

21.09.2019 | ja123321

Nerozumiem - kde je problem ? Ak si niekto kupi suto hoci aj za 100tis, tak odvedie DPH vo vyske 20tis ...

21.09.2019 | Truhlik999

80% aut sa kupuje bez dph.

21.09.2019 | Roman Kanala

... a elektromobil je ideálne firemné auto, keď je vopred známa rutina itinerárov. Nedajú sa urobiť kilometre navyše.

21.09.2019 | PaloK

Lenze firemne auta sa nekupuju na firemne ucely. Vacsinou sluzia ako benefit pre niektorych zamestnancov, ale v zasade sluzia hlavne na znizenie zakladu dane. NIC VIAC.

Baterkovy elektromobil je ekologicky a ekonomicky nezmysel. Tuto bublinu najviac nafukuju ludia, ktori sa sami vozia na autach s najvacsou spotrebou a emisiami. Cely penazovod ovladaju ludia, ktori sa vozia na 4L motoroch, na firmu,

22.09.2019 | Jokerito

Suhlas s tymi cistymi elektro autami, aky je vas nazor na plug in hybrid? Moze to byt alternativa?

23.09.2019 | HlasNaHlas

si trochu nechápavý. nie je dôvod na to, aby sa dotovali autá, predsa kúpa auta je takme vždy strata, nikdy to nie je investícia (o nákladných teraz nehovoríme), dokonca aj pri rodinách s deťmi - či si ho už kúpi hlúpy chudobný alebo hlúpy bohatý, je úplne jednu. peniaze, ktoré sa na to vynaložia sú z 90 % vyhodené do koša.

druhá vec je, že v Nemecku sa zastavuje ekonomika, tak sa na ňu ideme teraz všetci skladať.

tretia (alebo skôr prvá) vec je, že nemáme peniaze, na všetko si požičiavame, lebo táto vláda ani v časoch najväčšieho ekonomického boomu nevedela udržať vyrovnaný rozpočet. Ale rozhadzovanie cudzích a požičaných peňazí, to jej ide výborne.

a po štvrté len dodávam, že ak by sem mal prísť nejaký arabský čo africký utečenec, ktorému treba dať nocľah a nejaké peniaze na začiatok (asi 5 000 ročne) , aby sa neskôr zamestnal a začlenil sa do spoločnosti, nad tým naši skúpi a bruchatí internacionalisti a marxisti zo smeru prskajú a zvíjajú sa ako červi, a pritom tým aspoň pomôž niekomu , kto to naozaj potrebuje, ale zahodiť 8 tisíc, to je v poriadku, pravda, pán Danko - prečo si nenapožičiavať aj ďalšie miliardy, aby slovenské "elity" mali z čoho kradnúť aj v čase krízy, veď po nás, potopa.

23.09.2019 | HlasNaHlas

a ešte do pätice - každou dotáciou sa krivia ceny výrobkov a znižuje sa snaha výrobcov presadiť sa v konkurenčnom boji. takže autá, ktoré by stáli 20 000, budú stáť 25 tisíc. jedlo "zadarmo" pre žiakov nebude stáť 2,50 €ale 5 eur, dotované cestovné zdražie tiež a pobyty v slovenských rekreačných zariadeniach presne tak isto.

23.09.2019 | chr

Je úplne jedno či to je diesel , benzína alebo hybrid. Mne sa tak zdá , že sa blíži doba , keď auto nebude určené pre všetkých . Bude len pre vybranú vrstvu spoločnosti . A to zabezpečia elektromobily. Rýchlosť nástupu je vysoká a výsledok neistý. Aj keď si viem reálne predstaviť ako by mala elektrifikácia áut vyzerať , neznamená to , že sa tak stane . V každom prípade musíme so znečisťovaním niečo spraviť. Či už sú firemné maniere také alebo také. Isté je , že to môže ovplyvniť parlament a ten to pod vplyvom lobingu určite určite vyrieši len tak pre oko. A karavána pôjde ďalej.