Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Piate kolo Let's Dance mala najnižšiu sledovanosť, Jojka s filmom viedla rebríčku

02.10.2017, 11:02 | TREND.sk | © 2017 News and Media Holding

Let's Dance sa v predošlých týždňoch držalo nad ratingom osem percent v komerčnej cieľovke 12 – 54, tentoraz podľa peoplemetrov kleslo na 6,9 percenta, čo zodpovedalo 216-tisíc mladším divákov a podielu 23 percent.

  • Tlačiť
  • 5

Let's Dance sa v predošlých týždňoch držalo nad ratingom osem percent v komerčnej cieľovke 12 – 54, tentoraz podľa peoplemetrov kleslo na 6,9 percenta, čo zodpovedalo 216-tisíc mladším divákov a podielu 23 percent.

Joj bola pri prekryve s tanečnou šou v tesnom vedení s filmom Ant-Man, ktorý uprednostnilo 240-tisíc mladších divákov (22,8 %). Snímka trvala o polhodinu kratšie ako Let's Dance.

V 12+ sa tanečnej šou Markízy darilo viac – celkovo mala 492-tisíc divákov pri podiele 28 percent. Ant-Man u celého publika dosiahol share 15,8 percenta, zvolilo si ho 306-tisíc divákov.

Slovenskými filmami v nedeľu večer konkurovala Jednotka. Vojtecha si o 20:20 pozrelo 198-tisíc mladších divákov (16,6 %) a 347-tisíc celkovo (15,9 %). Následnú premiéru kinohitu Únos po 22:10 sledovalo 148-tisíc mladších divákov (21,9 %) a 226-tisíc v 12+ (17,9 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Počasie na Markíze, ktoré videlo 354-tisíc mladších divákov (29,9 %) a 664-tisíc dovedna (29,6 %).

Sobotný večer priniesol prakticky zhodný výkon Markízy a Joj s večernou ponukou. Markíza vysielala film Drakula: Zrod legendy, ktorý si pozrelo 192-tisíc mladších divákov (17,7 %) a 257-tisíc v 12+ (13,5 %). Joj vysielala šou Take Me Out, ktorá sa prvý raz dotiahla na konkurenciu – zoznamku si pozrelo 189-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,6 %) a 256-tisíc v 12+ (13,7 %).

U celého publika viedla v sobotu Jednotka so Záhadami tela, ktoré sledovalo 396-tisíc divákov (19,7 %), z toho 161-tisíc mladších (14,6 %). Líderstvo v univerzálnej cieľovke si Jednotka držala aj s talkšou Neskoro večer po 21:35. Videlo ju 306-tisíc divákov (16,7 %), do komerčnej cieľovky spadalo 146-tisíc z nich (13,5 %).

Počasie Markízy bolo opäť najsledovanejším programom dňa s 252-tisíc mladšími divákmi (24,7 %) a 477-tisíc celkovo (24,7 %).

Aktuálna jesenná sezóna prináša aj relatívne vyrovnané piatky, kde sa stretáva Farma so šou Milujem Slovensko a Všetko, čo mám rád. Tentoraz sa po 20:35 opäť presadil pôvodný formát Joj, ktorý sledovalo 202-tisíc mladších divákov (19,9 %) a 423-tisíc celkovo (22 %).

Milujem SlovenskoZdroj: RTVS / Patrik Ratajský

Milujem Slovensko na Jednotke pozeralo 186-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,8 %), v 12+ to bolo 380-tisíc ľudí (19,1 %). V závese bola Farma so 172-tisíc mladšími divákmi (16,3 %) a 341-tisíc v 12+ (16,9 %).

Kým v úvode večera sa reality šou Markízy musela uspokojiť s pozíciou trojky trhu, do čela šla následne s Duelom, ktorý si pozrelo 179-tisíc mladších divákov (22,9 %) a 348-tisíc v 12+ (23,7 %).

Počasie aj na začiatku víkendu zaujímalo divákov najviac. Predpoveď Markízy sledovalo 243-tisíc mladších divákov (26,6 %) a 484-tisíc celkovo (25,4 %).

  • Tlačiť
  • 5

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, Neskoro večer, sledovanosť, Take me out, TV Joj, Záhady tela

Súvisiace články

Minister financií Heger: Pomoc firmám a ľuďom nezastavíme

Minister financií Heger: Pomoc firmám a ľuďom nezastavíme Rozhovor

Koronavírus a následná kríza spôsobia výpadok na daňových príjmoch v stámiliónoch eur. Deficit sa bude zvyšovať o jedno percento mesačne, hovorí minister financií

Hlavný hygienik: Niektoré rómske osady uzavrieme

Deň, keď Matovič prišiel o voličov

Sorry, Igor, sto dní ticha vláda nedostane

Niekto si to vysvetlil po svojom, tvrdí Matovič. Kontroly policajtov označil za sabotáž