Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Po stratených básnikoch prídu stratení Youtuberi

31.07.2019, 13:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Pri príležitosti 50. výročia misie Apollo 11 Lego Group vyspovedal 3-tisíc detí vo veku od 8 do 12 rokov. Chceli vedieť, ako veľmi sú dnešní mladí nadšení predstavou výletu do vesmíru.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy

YouTube

Deti mali uviesť ktorú z nasledujúcich profesií by v budúcnosti preferovali - austronaut, hudobník, profesionálny atlét, učiteľ, alebo vloger, respektíve Youtuber. Chcete hádať, ktoré povolanie vyhralo? Malá nápoveda: astronaut to nebol.

Zatiaľ čo vo vesmírnej rakete by sa rado videlo 11 percent detí v Spojených štátoch a vo Veľkej Británii, naháňať followerov chce v budúcnosti 30 percent. Razantne iná bola situácia len v Číne, kde stále bodujú výlety do vesmíru.

Neprehliadnite

Dôvody, prečo deti po kariére vlogera túžia, sú pomerne jasné. 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy YouTube