Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Po 22 rokoch sa ochrana osobných údajov zmení. Čo to znamená?

30.06.2017, 15:45 | TREND.sk

Komentátor TRENDU Marián Leško každý týždeň predstaví s členmi redakcie najzásadnejšiu tému, ktorej sa venujeme v aktuálnom vydaní.

  • Tlačiť
  • 0

Hosťom relácie „Naj podľa Leška“ je tentoraz vedúci redaktor Ján Záborský, ktorý upozorňuje na to, ako pokrok v IT výrazne ovplyvnil ukladanie a spracovanie osobných údajov bežných občanov.

Firmy sa musia za necelý rok pripraviť na zavedenie novej smernice EK, ktorá rozširuje práva klientov pri ich spracovaní. Stará smernica bola v platnosti 22 rokov. V relácii sa okrem iného dozviete, čo to v praxi znamená pre všetkých spotrebiteľov či zákazníkov, ale aj pre banky či mobilných operátorov.

„Časť opozície vyčíta smernici obrovské pokuty, ktoré môže úrad udeliť v prípade porušenia ochrany údajov. Tá pokuta, o ktorej sa hovorí, je až 20 miliónov eur,“ zdôrazňuje J. Záborský. Viac si o téme môžete prečítať v jeho článku alebo vypočuť v samotnom videu.

Neprehliadnite

TREND 26/2017

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Naj podľa Leška, ochrana osobných údajov

Diskusia (0 reakcií)