Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Podniky si volajú na pomoc antropológov, chcú poznať firemnú kultúru

08.10.2019, 13:22 | Tomáš Nejedlý | © 2019 News and Media Holding

Keby sa podnikateľ Tomáš Baťa alebo iný jeho podnikateľský súputník premiestnil v čase do tohto storočia a navštívil modernú korporáciu, nestačil by sa čudovať, aké rôzne profesie pracujú na dosiahnutí jej podnikateľského plánu.

  • Tlačiť
  • 0

Klasické exekutívne trio – technický, finančný a generálny riaditeľ doplnili topmanažéri, ktorí dohliadajú na šťastie zamestnancov, cveng značky či nepoľavujúci tlak na inovácie. Do učebníc podnikovej ekonomiky postupne prenikajú pojmy ako Chief Happiness Manager, Chief Innovation Manager alebo Chief Enabling Officer.

Neprehliadnite

Netradičné profesie a kvalifikácie si razia cestu do korporátneho sveta aj na nižších úrovniach. Nejde iba o povolania ako dátový analytik, moderátor sociálnych sietí či IT architekt zrodené s technológiami, o ktorých ľudia pred sto rokmi ani nechyrovali.

Do pozornosti lídrov korporácií a personálnych oddelení sa vracajú

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy antropológia, firemná kultúra, trh práce

Diskusia (0 reakcií)