Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

PPP: Tuposť v politických stanoviskách

21.07.2009, 13:24 | gb | © 2009 News and Media Holding

  • Tlačiť
  • 2

O výstavbe diaľnic cez systém verejno-súkromného partnerstva zatiaľ neprebehla kompetentná diskusia medzi politickými stranami či ekonómami, pri ktorej by sa hodnotili reálne dosiahnuté ponuky a záväzky z podpísaných zmlúv.

Napriek tomu, že za tridsať rokov, koľko má trvať kontrakt, sa finančné a právne záväzky môžu dotknúť takmer všetkých politických zostáv na Slovensku.

Neexistuje ani snaha vyjasniť otázniky, ktoré naznačuje opozícia, pri ďalšom stúpaní nákladov na diaľnice.

Na kritiku, ktorú predminulý týždeň vláde adresoval opozičný poslanec SDKÚ-DS Ivan Štefanec, zverejnil riaditeľ tlačového odboru úradu vlády Braňo Ondruš odkaz:

„Predseda vlády SR Robert Fico odkazuje expertovi na Coca-colu, poslancovi NR SR za SDKÚ-DS Ivanovi Štefancovi, že mal zabezpečiť, aby po prvé – nebola svetová hospodárska kríza, po druhé – aby svetové komerčné banky poskytovali ochotne lacné úvery, a potom sme sa spoločne mohli rýchlejšie previezť po R1. Predseda vlády je presvedčený, že jeho zdravotný stav viac ako boľavá krčná chrbtica negatívne ovplyvňuje nekonečné farizejstvo a tuposť, ktoré sa pravidelne objavujú v stanoviskách opozičnej SDKÚ-DS.“

  • Tlačiť
  • 2