Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pracovné miesta sú na západe, nezamestnanosť na východe

21.09.2018 | Tomáš Nejedlý

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

21.09.2018 | @@@

urady prace je potrebne zrušiť lebo len poškodzuju zamestnancov a nahravaju zamestnavatelom k tomu aby davali nizke mzdy a nezlepšovali pracovne prostredie ....dnes su urady prace nezmyselne ludia si možu ponuky prac najsť na internete a ti čo nemaju internet isto maju zamych probuzdnych alebo kamaratov ktory by im s tym pomohli ovela lepšie ako uradnici na urade prace ....takto len štat nezmyselne miňa peniaze na uradnikov kotrych vlastne štat ani nepotrebuje ....a dalšie minanie je v pripade uradu prace ktore nazyva aktivna politika trhu prace na ktoru ročne vyhodi 282 milionov eur a to čisto na nezmyselnosti ....preto je ptorebne urady prace zrušiť vďaka čomu aj štat uašetri a aj sa pomože nezamestnanym a aj zamestnanym a to tak že nie ako teraz urady prace tlačia ludi na pozciie o ktore nemaju zaujem lebo vedia že vedenie spoločnosti su k.... ktory len zneuživaju zamestnnacov a tak cez urady prace hľadaju dalšich otrokov ....takže ak chce byť štat užitočny pre ludi tak dnes je čas na zrušenie uradov prace a ponechanie to všetkeho na volny trh pičom by sme si svoj trh mali chraniť sme v EU a tu plati volny pohyb pracovnych sil tym padom nie je potrebne aby tu štat pustil ludi z tretich krajin ako srbsko ukrajina a podobne ktory oberaju ludi o pracu znižuju cenu prace nezlepšuju sa kvoli nim pracovne podmienky vo firmach a aj zato može urady prace lebo firmam dovolili sem natahať cudzincov takže dnes urady prace v podstate poškodzuju zamestnancov a vlastne aj danovych poplatnikov oberaju o ich peniaze a to nezmyselne

21.09.2018 | Roman Kanala

Stále tá istá pesnička... Akoby zamestnanci a zamestnávatelia viedli proti sebe neľútostný boj. V skutočnosti jeden bez druhého nemôžu existovať a sú odsúdení na spoluprácu. Ako pri všetkých ľudských vzťahoch budú jeden i druhý skúšať ťahať perinu na seba, ale to sa dá len odtiaľ potiaľ.

21.09.2018 | @@@

zatial čiže 29 rokov je cely čas to naklonene na strane zamestnavatelov a čo urobili ?...len to zneuživali vo svoj prospech a ty zrazu ideš hovoriť že druhy strana ma zrazu byť k nim po tych rokoch lepšia a slušnejšia ked oni za cely čas boli ako hov.da a supy nad zamestnancami

22.09.2018 | LPB

+
A koľko pracovníkov by získali firmy... Robia tam väčšinou ženy a pracovné ponuky sú v drvivej väčšine pre mužov. Na druhej strane, veď emancipácia...

21.09.2018 | Jozef Horňák

Pes si chytá chvost! Nové pracovné miesta sa vytvárajú iba v okolí Bratislavy, Trnavy a Nitry. Tieto regióny majú aj prehustenú automobilovú dopravu a pýta si to nové cesty - zase pracovné sily. To chce vláda vyľudniť východ a stred Slovenska a ľudia sa majú sťahovať za prácou? Na východe chýbajú investori, vraj kvôli chýbajúcemu diaľničnému prepojeniu. Diaľnica mala byť podľa plánu už dávno hotová, ibaže sa objavili prekážky (tunel Dubná skala, Ružomberok, Kraľovany), ktoré môžu byť položené úmyselne. Raz ochranári pre nejakú žabku či kvietok, inokedy stavitelia pre neviem čo iné. V Číne postavili diaľnicu údolím v rieke formou mosta pozdĺž toku - možno by to bolo aj u nás lacnejšie namiesto tunela DS-Višňové, ale projektanti sú platení z hodnoty stavby, takže sa projekt robí čo najdrahší. Tak sa akosi nevieme už desaťročia dostať z bludného kruhu a radšej príjmeme cudzincov na voľné miesta.

21.09.2018 | Roman Kanala

Ak by diaľnica viedla cez Lučenec a Rimavskú Sobotu, už dávno mohla byť hotová a slúžiť. Odstránila by bariéru nedostupnosti, lebo aj železnica, aj cesty sú na juhu rozpadnuté. Namiesto toho sa investuje len a len na Žilinu. Až Érsek to trochu zmenil.

21.09.2018 | @@@

nedavno som pozeral na mapu ...juhom je 7,2 km tunelom a sever je 26 km tunelom ....takže je zaujimave že sa vybrala severna čast ked už tu je jasne že toto je často najväčšia prekažka ....niekomu asi skratka išlo o to aby tie dialnice skoro na vychode neboli ....a tym padom sme tu kde sme .....komu to tak vyhovovalo ?...no komu asi Ba alebo lepšie povedane biznisu v ba a ludom okolo toho čo aj dnes vidime ked niektry na tom dnes vďaka tomu že čast slovenska je ovela chduobnejšia a bez investorov bez pracovnych miest tak ba a okolie na tom zaraba alebo lepšie povedane určity ludia tam na tom zarabaju ked tych ludi využivaju cez pracovne agneturi potom cez ubytovne kde na nich zarabaju potom im predavaju alebo prenajimaju predražene byty a podobne ...tu nejde o pomoc ludom tu ide len o vrecka pre šmejdackych kšeftarov v ba a okoli ktory na tom sa dobre už dlhodobo nabaluju na ukor ludi na slovensku

21.09.2018 | Brunteles

Myslím, že vysvetlenie prečo sever je jednoduchšie. Lebo diaľnice smerom na sever boli po Hornú Stredu za Piestanmi od komunistov a potom začal stavať Mečiar (z Povazia) s Jankom Slovom zo Žiliny. Takze jednoducho pokračovali. A predsa diaľnica nemohla ísť "maďarským" juhom.
Bratislave mohlo byť jedno či sa v TT odbočí na Nitru alebo sa pôjde rovno na ZA.
Zrejme ak by diaľnica šla na NR a ďalej juhom a R1 by bola cesta na Žilinu, už mohlo byť prepojenie zapad východ dávno hotové...
Ale zase takto sa z toho dá viac vymackat do alobalu.