Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prečo vznikajú dopravné zápchy? Vedci majú jasno, vodiči si za ne môžu sami

02.10.2014 | Peter Brejčák

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

02.10.2014 | Jozef321

Presne to si myslim, dve - tri tetuše a dvaja - traja spomalovači na cestách dokazu vyvolat poruchy v celej bratislave. Niekedy je bratislava zjavne prejazdnejsia, vtedy zhodou okolnosti tychto par ludi sa nestretlo na cestach alebo ostali doma.

02.10.2014 | bluehen

Kde je amerika a slovensko.
Uplne ina (lepsia, bezpecnejsia, prehladnejsia) infrastruktura, inak mysliaci ludia, na slovensku sa urobi co niekoho napadne aby sa stihlo cerpanie, ak aj je nejaky plan zvacsa je to len kus papiera, domienok, vymyslov ktory vznikol za ucelom prihratia zakazky, mnoho semaforov je moralne zastaralejsich ako niekde za Apalachami v 1970, pamatam sa ako v 2005 revolucne prezentoval minister system optickej detekcie v PB ( a co stal). Jedine mytny system na SLovensku dokonale funguje po vsetkych strankach (technickej, byrokratickej, legislativnej, represnej, tunelovacej). Ine nic. Taky Trencin nechava SSC pravdielne upchaty pomaly 10 rokov, kazdy len nadava ale poslusne si pocka.

02.10.2014 | Martinoid

Ano uz ludom z tych aut uplne hrabe. Kolegovia sa ma pytaju ze preco si nespravim vodicak a nejazdim autom.
Ja im hovorim naco, ked sa vozim MHD ci vlakom. Nemusim sa sustredit na soferovanie, platit parkovne a oproti cene auta a dalsich nakladov je MHD ovela lacnejsia. A tvaria sa ako puci.

02.10.2014 | Bosss

Urob si vodicak, vyskusaj cestovanie autom a uz sa kolegom nebudes cudovat, ze pozeraju ako puci. ;-) Ak ti nepostacuje 50-60% uspora casu, tak si jednoducho... "iny". ;-) (no offense)
Samozrejme ber do uvahy, ze mas 2 deti, jedno v skolke, jedno v skole, pricom ani jedno nie je pri sebe a samozrejme ani tvoja praca nie je.
MHD -> cca 1 hodina 15 minut
auto -> cca 30-35 minut

Odhliadnuc od toho, ze pocas dna este treba stihnut zo 2 obchodne stretnutia... MHD -> nepredstavitelne.

02.10.2014 | Martinoid

Nevyhodim patinu platu za usetrenych 20 minut.

03.10.2014 | Roman Kanala

Byť chudobným je neslušné voči ostatným, čo na to musia pozerať.

03.10.2014 | Martinoid

???

17.05.2015 | Bjorni

riesenie?
- ak si dana osoba nedokaze poradit sama...

03.10.2014 | autofan

tak bežné náklady na auto sa v meste dajú odhadnúť na 150-250€/mesiac (podľa intenzity jazdenia aj mimo pravidelných kolečiek dom-práca prípadne s medzizastávkou škôlka/škola pre deti). dostupnosť do niektorých lokalít napr. bratislavy je v čase výbornej dostupnosti 60-70 minút (napr. jarovce-rača, dúbravka-letisko, zlaté piesky-devínska nová ves, vajnory-lamač a iné) , mimo výbornej dostupnosti (čo sú aj 2/3 dňa) aj 90 minút. autom sa to dá zvládnuť za 30-35 minút v špičke a do 25 minút mimo. úspora času je aj 60 minút denne. pri cene 5€/hod a 30 dňoch je to 150€/mesiac. teda len získaný čas venovaný práci pokryje väčšinu, ak nie všetky, náklady na auto. o flexibilite ako o hlavnej výhode auta ani nehovorím.

03.10.2014 | Martinoid

autofan Das auto je gratis?
flexibilne su moje nohy a MHD. Urcite sa nemienim zaoberat hladanim miesta na parkovanie, na preplnenom sidlisku.

Dnes som videl okolo 20 rocnu 160cm(?) za volantom obrovskeho terenaku mercedes. Cela bola vystreta o operadlo sa neopierala, a ajtak ledva videla na cestu. Nebude to nejaka psychicka auto porucha?