Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kiskov ekonomický expert: Niektoré dane chceme zvýšiť, obedy zadarmo zrušiť

20.06.2019

Diskusia (67 reakcií) Pravidlá diskusie

20.06.2019 | Emasculate

Samozrejme vo vysledku odvody aj dane z prijmu zostanu rovnake, len dan z nehnutelnosti pojde hore tak ze sa na nu bude robit mesiac.

Je dobre ze sa to tu zacina profilovat, tj vylozena rozkradacska mafia a zlocinecke spolky (smwr, sns, hid) na jednej strane, povedzme aka taka pravica na druhej (SaS) a potom vsetci tito neobolsevici (PS, Kiska, Nentavy) vystrkuju hlavy 30 rokov po pade komunizmu preto to je akurat taka hranica kedy sa bud zabuda alebo ani sa nezazilo.

Ze 33 rocny ekonomicky expert..do pixe toto sa ani nesnazi neurazat moju inteligenciu.

Sulik je kde? Namiesto schovavania sa pondierach v obave co na neho najdu na Kocnerovych usb klucoch by mal mat kazdy den tlacovku a poukazovat ake zdieranie s ludskou tvarou sa tu chysta, a blbci tomu tlieskaju.

20.06.2019 | Runforfun

Radi si vypočujeme Tvoj názor. Tvoju analýzu. Nech sa páči počúvame.

20.06.2019 | dubovam

ved ma pravdu, chalan este nikde nerobil, odkedy mu zaschol atrament na diplome furt len niekomu "radi", inak povedane klasicky aparatcik, ktory podpise co treba (koniec koncov vidno zmenu retoriky ked ho plati Andrej Kiska oproti minulosti (akosi zabudol povedat ze v 2016 bol na kandidatke Hid, takze ak hovori ze ide o jeho premieru vo vysokej politike dost zavadza, akurat mu to bohuzial prenho nevyslo)
A vobec vseobecne ma vyrusuje, kolko ludi s "dohodnutelnou moralkou" z Mostu Hid ma byt v tych akoze novych stranach najmoralnejsieho a najcestnejsieho triumviratu PS/Spolu/Zaludi - nove strany v starom kabate ;)

21.06.2019 | 29491

Okrem toho je to taký arogantný samoľúby narcis. Stačí si pozrieť jeho blogy a hlavne diskusné príspevky ma SME, pod ktoré sa hrdo podpisoval svojím menom. Vševedko a všeodborník, ktorý vie všetko najlepšie. Len nechápam, prečo sa taký talent vždy radšej pricucne na nejakého politika alebo think-tank namiesto toho, aby si vyskúšal, ako fungujú jeho myšlienky poučky v praxi - napríklad pri vytváraní skutočných hodnôt v podnikaní.

20.06.2019 | Emasculate

Fakt sa pozastav, zamysli sa a povedz si, co za cloveka vstupuje vo svojich 20 alebo 30 rokoch do slovenskej politiky.

To ze ide o prejav osobnostnej a charakterovej patologie je bez debaty, a hranol je to toho ucebnicovym prikladom. Uz len tymto faktom samotnym nemoze byt tento kinderexpert ani slusny, ani cestny, ani poctivy clovek. Dokonca ma na to certifikat vo forme ucasti na poslednej kandidatke HNIDU.

20.06.2019 | zakaznik

Do politiky v 20ke az 30ke vstupuju dobroseri (ktori so myslia, ze uz o svete vedia vsetko) a paraziti (tuziaci po moci a peniazoch).
Uprimne, neviem, ktora z tych dvoch moznosti je horsia.

20.06.2019 | zakaznik

Do politiky v 20ke az 30ke vstupuju dobroseri (ktori so myslia, ze uz o svete vedia vsetko) a paraziti (tuziaci po moci a peniazoch).
Uprimne, neviem, ktora z tych dvoch moznosti je horsia.

20.06.2019 | Runforfun

CO je na tom ..ked som mal 33 tak som fimu a 40 ludí na krku. Prečo by nemohol byť ten chalan dobrý. Co to más vekom a čo tom má stým kedy dokončil školu. Truban má 35 rokov a dosiahllo v ekonomike viac ako mi všetci...čo to má do činenia s vekom???

20.06.2019 | Runforfun

my všetci sorry

20.06.2019 | Emasculate

Ten rozdiel je zrejme v tom ze tento go-getter v zivote firmu ani 40 ludi na krku nemal. Namiesto toho sa pregrciava cez staze, kandidatky, a zasivarne v statnej sprave.

20.06.2019 | @@@

hahaha ved sulik je taki isty ešte horši ...cez svoj OB chce viac dať bohatym a viac zobrať bežnym a chudobnym ludom ....tak čo chceš ....jeden horši od druheho

20.06.2019 | Emasculate

S tym som oukej

20.06.2019 | zakaznik

Lenže OB by urobil z chidobných ľudí bohatšich. Lebo by netrestal ľudí, že pracujú, tak ako ich trestá systém dnešný. To je základná črta.

Nevýhoda OB ale je, že sirota s amputovanou nohou a mentálnym postihnutím dostane o 0,35€ menej, než dostáva dnes. Takže to je zásadný problém, pre ktorý každý kaviarenský ľavicový dobroser musí Odvodový bonus odmietnuť.

20.06.2019 | salamoon

takze ak ti niekto garantuje zakladnu davku cca 130e v dobrom aj zlom a povie ti, ze za zdravie budes platit daleko viac ako dnes, na dochodok si mas nasporit, ze zrusi minimalnu mzdu, tak je to lepsie pre chudobnych ?.. .. Sulik je skutocny fasista, nie Kotleba..

20.06.2019 | zakaznik

Klameš,
Odvodový bonus si nečítal.

Hej, lepšie je "sporiť" na dôchodok dôchodcom, ktorý už na dôchodku sú teraz a na vlastný neodkladať NIČ.

22.06.2019 | @@@

nemaš pravdu ...OB nepomaha chudobnejšim ani prcujucim ....prave naopak on ich viac poškodi aby viac dal bohatym ...tym ludom da len omrvinky aby na dôchodku zistili že ostali o žobrani lebo ich cez OB krasne oj.bali

dôchodky v OB su nastavene katastroflane s tym že dokonca sulik tvrdi že stači že si ludia budu odkladať do druheho pilier nejakych 50 eur mesačne a budu mať na dôchodku skvele dôchodky alebo aspon minimalne tolko čo by dostali teraz čo je totalny nezmysel ....

sulik OB len ukazuje že nerozumie ekonomike a že jeho zaujem je len viac nabaliť bohatych nič viac


ludia si na dôchodok nemožu odkladať ked maš system nastaveny tak že vytvara umyselnu inflaciu čim im uspori znehodnocuje a zaujmom finančnych skupin je tych ludi ešte aj o to pripraviť

21.06.2019 | presne

myslel som si ze budem volit kisku ale toto co je za experta? zvysovat dane rusit obedy a pod? to si junak mysli ze treba robit aby bolo viac percent? nepoucili sa z pravice pred 10 rokmi a preto nas tu caka dalsia vlada sns a smer a pod. usporte na rozkradani a nie ze hned majetkove dane a dan z motorovych vozidiel. panko pochoval tymto rozhovorom zopar percent hlasov. budem volit stredopravo ale neda sa toto

20.06.2019 | xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dopadne to ako vždy. Daňové zaťaženie vzrastie....progresívne, teda nie pre našich ľudí.

20.06.2019 | zakaznik

Treba sa dohodnúť aj s PS-Delloite na spoločnom vládnutí, takže musí byť z čoho financovať štefunkovské stárt(atr)apy

20.06.2019 | mba

Ak su pozemkove podvody a vytahovanie dph a pouzivanie nezdanenych penazi na predvolebnu kampan z pohladu respondenta v poriadku, tak je uplne jedno ci vyhra cerveny podvodnik, alebo ten za ludi. Uz viac sa slusnym pracujucim ludom do tvare ani nemohol vysmiat...Gorily iba prepriahaju na doveryhodnejsie babky....

22.06.2019 | cimro

mba-súhlas,len sa čudujem, koľkí sú schopní to akceptovať.Hold, slovač je nepoučitelná.

20.06.2019 | Brano L.

Celkom rozumné názory. V kontexte bláznivej politickej scény a marketingových bludov, na ktoré skáču (pravdepodobne) aj niektorí súčasní voliči je to celkom vzácne.

20.06.2019 | Niless

Moj nazor je zbytocny.
Pre mna toto nie je nejaka hodnotova strana, chcu vladnut, mat co najviac %, ako OK ale pokial sa nedaju dokopy s ostatnymi na pravo su pre mna len dalsi rozbijac pravice.
Takze napokon bude dolezite ako sa rozhodne v den volieb 20% volicov smeru ci opat pre nich budu socialne balicky podstatou statnosti tejto republiky a uspesneho predsednictva, ci 10% ludi opat z trucu hodi hlas Kotlebovi a ci 50% nevolicov stale je nazoru ze nevolit ja nejlepsia cesta ako vytrestat politikov.
Ci bude mat Kiska 5 alebo 8% a ci vezme Nentavemu a jeho cervenym kmerom tych par %, nie je uz vobec dolezite.

20.06.2019 | Emasculate

Kde tu do certa vidis nejaky naznak pravice??

20.06.2019 | @@@

jasne že nevoliť je najlepšia cesta ....vytrestať by ich mohli jedine tak že to hodia kotlebovi lebo len ten zviha tlak tak smeru kiskovi sulikovi ako aj matovičovi a PS :D ....ale to nie je ich volba lebo vedia že aj po tom sa nič nezmeni len vytrestaju starych aby ti novi zas vytrestali ich

20.06.2019 | Jaroslav Raztocny

Tak po dlhej dobe nieco napisem:
- Tomasovi drzim palce, nepoznam ho, ale ak presadi co i len polovicu toho, co povedal - tak je to vyrazny posun smerovania tohto hospodarenia. Musi sa tam vsak dostat.
Dal by som mu len jednu radu. Dovera sa ziskava tak, ze ludia pisu veci tak ako su (inak sa otvara priestor na spekulacie):
- ak ma dnes 33
- a radil Miklosovi v 2011-12, tak mal vtedy 33-8=25. Pri vsetkej ucte k veku a hlave, to je obdobie, kde sa clovek viac uci, ako radi. Takze lepsie je napisat, ze ucil som sa u Ivana M.
- pred tym robil na inom ministerstve, to netreba ani pisat - pre rozumnych ludi to nie je bonus, naopak.
- KPMG co presne - auditor?
- no a konecne Most/Hid - byt u Zbabelu za Ekonomickeho poradcu, Hmm - kazdy sa moze pomylit, ale po tom, co Zbabela doslova a do pismena podviedol volicov a spojil sa s Hranolom, byt Ekonomicky poradca Zbabelovi? Ak nebude mat silny argument, preco bol so Zbabelom, tak to bude tazke.
Takze Tomas - popracovat na dovere, inak ta budu volit len ludia, ktorym staci, ze si mlady a sikovny. Uff a tych je tu vacsina.

20.06.2019 | Emasculate

Myslim ze si na mladeho oportunistu prilis jemny. Toto je krvna skupina ludi co v 18 dobrovolne vstupovali do KSC. Ziaden z nich tam nevstupoval s ambiciou prispiet k dobru a blahu spolocnosti.

20.06.2019 | Brano L.

No čo som mal možnosť vidieť, v KPMG bol 3 mesiace. Asi na stáži.
Postgraduál v Škótsku, to je tak na pol roka max.
Ano, taký nový Mikloš. Trochu mladý, avšak vzhľadom na to, že väčšina starších je už vžitých s týmto banánistanom (napr.Drucker), nemusí to byť na škodu, že je pomerne mladý.

20.06.2019 | @@@

ved to nema logiku ...znižime dane a odvody ale vykompenzujeme to zvyšimi danami z majetku pričom chceme zachovať vydavky štatu na urovni 40% HDP a žiaden deficit


v preklade to vlastne znamena že dôjde len k presunutiu zataže z jednych ludi na inych ludi lebo toto jedine z toho vyplyva ...lebo inak nie je možne znižiť zataženie ludi ak stale chcem vybrať rovnaku sumu ....

takže nakoniec zaver bude ako v pripade dzurindu ( a mikloša u ktoreho sa učil ) kde bohatym davali a ostatnym brali ...takže aj tu to tak nakoniec skonči že bežny a chudobny ludia budu ešte viac chudobnym a bohaty ešte viac bohaty :D :D :D
zvyšok su kecy pre ovečky na ich oj.banie

20.06.2019 | Niless

Takze v podstate SaS je jedina mozna voľba, lebo to je jediny politik ktory furt dookola tvrdi ze dane sa uz nemaju zvysovat lebo stat beria viac ako dosť a stat ma hospodari vyrovnane.

20.06.2019 | @@@

nie nie ....lebo sulik sice dane chce nejake znižiť ale to chce vykompenzovať znižemi štatnych vydavkou do dôchodkoveho systemu čo by len znamenalo že ludia v dôchodku skončia o žobrani lebo aj to sulikovo znižovanie dani je par omrviniek bežnym a chudobnym ale ovela viac bohatym

20.06.2019 | Niless

Ano, Fico to robi presne opacne svojim vela, ostatnym nic a dochodcom velke nic. A fico radsej zatne poriadnu sekeru aky by mal usetrit u seba a z usetreneho dat ludom.

20.06.2019 | @@@

maš pravdu fico ludom neda nič ...a tak isto ani sulik aj ten da len svojim ludom :D takže si vlastne napisal že sulik je taki isty ako fico :D :D

20.06.2019 | Runforfun

Jednoznačne súhlasím. Majetok neschováš, zisky áno. Môže to viesť ale k tomu že si začneme majetok obstarávať tam kde je menej zaťažený, ale na okolí je to presne tak..majetok je zaťažený viac. Firmy 5 rokov v strate a majiteľ má majetok domy....

20.06.2019 | @@@

doplatia na to najmä dôchodocovia ktory maju nizke dôchodky a domy postavene pred 40timi alebo 50timi rokmi ...... jemu nejde o to aby bohaty platili viac ale aby bohaty platili menej a dôchodcovia platili viac zo svojich mizernych dôchodokov

21.06.2019 | Morris

ako vytiahnes z firmy zisk tak, ze firma ostane v strate a ty si kupis dom ako FO?

25.06.2019 | Morris

Runforfun

ako vytiahnes z firmy zisk tak, ze firma ostane v strate a ty si kupis dom ako FO?

21.06.2019 | Vlasko

Majetok schovas, kedykolvek. Najlepsie prenajmom. Nevlastnis nic ale uzivas si vela

26.06.2019 | clovek1

nehnutelnosti sa zle skryvaju pred danovym uradom, takze za nehnutelnosti by najviac zaplatili bohati.
dan z nehnutelnosti je u nas snad najnizsia v OECD.
na nizsich odvodoch by ziskali zamestnani.
podla mna to to absolutne logiku ma.

26.06.2019 | Morris

a ako sa vyrovnáš so situáciou, že kopec ľudí celý život platilo vysoké odvody, vysoké dane, za ktoré si kúpili nehnuteľnosť, dnes už sú na dôchodku, takže zníženie odvodov sa ich nijako nedotkne, a zvýšením daní z majetku vlastne zaplatia 2x.

20.06.2019 | Julo 2018

Kiska ešte len zakladá stranu a už rozdeľuje funkcie. Kto bude túto stranu voliť je hrobárom nielen sebe, ale aj ostatným občanom. A morálny profil ? Súhlas s Kiskovými prešľapmi ( slušne pomenované ) je vizitkou tej morálky.

20.06.2019 | mba

To skoncia tak ci tak. MB

20.06.2019 | bozsky

Mlady kader ako je bezne, nema problem s rozkradanim a moralnym upadkom vedenia strany.

20.06.2019 | @@@

ja som si od neho prečital jeho blog https://tomasmeravy... ....v nom sa piše " Od 60. rokov minulého storočia pozorujeme v západoeurópskych štátoch pokles miery fertility v dôsledku rozšírenia antikoncepcie, zvýšenia zamestnanosti žien a uplynutia povojnového baby-boomu. V 80. a 90. rokoch dosiahla fertilita dno, odvtedy však opäť mierne stúpa. Jedným z dôvodov pre nárast fertility bola zmena politiky štátu, ktorý začal viac investovať do poskytovania služieb starostlivosti o deti, akými sú škôlky a jasle, čím sa zlepšila zlučiteľnosť rodičovstva s pracovným životom. "

autor v nom hovori vlastne že podporuje zvyšovanie vydavkov štatu na tuto oblast lebo vraj to zvyšuje pôrodnosť .....až na to že autor vidi veci povrchne a dalej ani nechce vidieť ....lebo za tym narastom v zapadnej europe nie je to že štat viac davali penazi na politiku vyššej pôrodnosti ale fakt že do krajiny prišli masy cudzinci ktory maju vyššiu pôrdonosť a ktory takto pôrodnosť ťahaju hore ale zaroven treba aj dodať aj ked ju tahaju hore tak je stale nizka že nedokaže sa zvyšiť nad uroven 2deti na ženu a nepomahaju k tomu ani cudzinci

npariklad tu http://www.statisti... otvorte si pdf a tam je pekny priklad ako počet deti rodiacich sa cudzincom v rakusku narastlo orpoti roku 2008 zatial čo domaci stagnovali pričom podiel cudzincov na pôrodnosti v rakusku predstavuje 20,4%

alebo toto https://www.ons.gov... otvorte si tabulku a prva tabulka ....28,4% deti narodenych v anglicku su deti kde matka je cudzinka

alebo toto https://www.istat.i... ....toto je z talianska ..

podobne scenare najdeme aj v dalšich krajinach zapadnej europy takže to čo nam vyzera ako narast za tym nestoji štatna podpora rodiny a deti ale len vyššia pôrodnosť cudzincov

20.06.2019 | Runforfun

A o čom to hovorí? O konzumnosti nás domácich ľudí. Egoizme, že nie sme schopní a ochotní sa obetovať pre deti. Myslíte že tie domáce ženy majú horšiu ek situáciu ako tí imigranti?? Daleko lepšiu ale sú lenivé a pohodlné mať deti.

20.06.2019 | shaggy

Prečo by sme sa mali obetovať pre deti? To robia iba lúzri, ktorí sú zbytoční pre spoločnosť.
Ja mám dieťa, lebo som ho chcel a môžem si ho dovoliť. Ale nejdem sa pre neho obetovať v duchu nejakej pokrivenej morálky. A mimochodom, neviem či tvoj súdruh farár nehovoril, ale ľudia nie sú dobytok, aby si riadil ich pôrodnosť.

20.06.2019 | Runforfun

T y si nemal mať dieťa, lebo ho vychováš na svoj sebecký obraz aj s Tvojou egoistickou morápkou. Len ja a žrať a žrať. Ale Teba to dobehne ked sa na Teba ten rozmaznaný spratek v...ie a oberie Ta o prachy. A ked budes starý tak Ti taká bude dobrá opatrovatelka z Pakistanu....

23.06.2019 | shaggy

Jediný rozmaznaný spratek, ktorého to vidím, je dieťa tvojich rodičov.
Berie od cudzích, stará sa do cudzích a hovorí im, ako sa majú správať. Ale čo čakať, lúza vždy vychová iba lúzu.
Všetko to, čo si napísal, sedí na teba - pozeráš len na svoje potreby a na ostatných kašleš. Stavím sa, že si svoje dieťa nikdy nenaučil, že kradnúť sa nemá. Lebo v tvojom svete je krádež zlá iba dovtedy, kým neslúži tvojim účelom. A potom hovor niečo o egoizme a sebeckom obraze.

20.06.2019 | @@@

skôr je to tak že tlak spoločnosti vo vyspelych krajinach na ludi je ovela vyšši ako v chudobnych krajinach ....prave preto tam kde ten tlak je najvyšši ako japonsko alebo južna kroea je ta pôrodnosť ešte ovela nižšia ako v zapadnej europe ....je to o tlaku spoločnosti ked TY robiš to iste ....presne si to tu už viackrat ukazal ako ludi ponižuješ len preto že maju nižšie vzdelanie alebo menej zarabaju .....a prave toto vedie ludi k tomu že nemaju deti lebo su nutene spoločnostou podavať väčši vykon ale to sa z detmi na krku neda :P :P :P

20.06.2019 | Runforfun

O akom výkone hovoríš? o výkone za čo??? za 10 dovolenku all inclusive v egypte, za najnovšá model mobilu ktorý meníš po pol roku? za možnosť spať v 5 hviz hotely??? za novšie pc, tablet? auto?? za absolutne nevyhnutnú pc hru.. o tom hovoríš???

21.06.2019 | bozsky

Skusil si uz lieky? Odporucam, hocijake, megadavky. Proste sup do hrdla, zaliat a cakaj. Horsie, nez co tu prezentujes, to uz byt nemoze.

21.06.2019 | @@@

o tom že vyše polovica ludi na slovensku ani na dovolenky nechodi :D

20.06.2019 | traderinvestor

Co keby ste začali SETRIT NA VYDAVKOCH STATU !!! Namiesto marketingových rečí, na ktoré skočí 99% ľudí.


Šetriť - znamená , ked zdaním každého od batoľaťa ku 99 ročnému dôchodcovi cez DPH, ako je možné, že takáto firma generuje STRATU v hospodárení ?

Ked si zoberiem od 19% do 25% zo zisku každého občana a firmy, ako je možné že taká firma generuje STRATU v hospodárení ?

Dokedy budú peniaze utekať štátu napr. na mýtnom, na dotovaní železnic sr, na prezamestnanosti štátnych zam-cov, na sociálnych podnikoch, atd atd ???

KEDY bude NEZAVISLA POLICIA alebo nezávislý vyšetrovací orgán ako majú v Rumunsku tzv. DNA , ktoré poslala do basy u premiéra danej krajiny.
https://dennikn.sk/...


Načo vláda SR potrebuje toľko rozpočtových organizácii ????
http://cenastatu.sk/ucet





21.06.2019 | Morris

+++

20.06.2019 | skorodochodca

Škoda slov ... už Mihál pri OB napísal, že to, čo nevyberie SP na odvodoch, bude dotované z daní ....
V socializme tento druh štréberov nemali radi ... veĺmi ... veď iba semtam preskakuje, aby našiel teplý kožúšok a sal a sal ...

21.06.2019 | otakarpolák

Toto má byť tá zmena , ďakujem pekne . Ekonomický expert ,ktorý doteraz v praxi nedokázal nič, len karieristické maniere, a teoretické "nápady" z brožúrok a vysokoškolských skrípt, ktorému absolútne nevadí , že jeho chlebodarcu vyšetruje NAKA , veď peniaze nesmrdia. Slovenský klon Macrona , ktorého dnes vo Francúzsku podporuje ani nie tretina voličov, a ktorého politika výrazne pomohla Le Penovej.

21.06.2019 | Jozko Ferko

vševedko ktorý už x krát prezliekol kabát. Zvyšovanie dane z nehnuteľností je Najväčšia zvrhlosť v našom štáte. Všetci dobre vieme ako sa ľudia stali vlastníkmi socialistických bytov a domov. Tento expert ešte ani nebol na svete, ALE je to jediná vec, ktorú si nezoberiete so sebou. Bol raz popísaný plán ako budú vládcovia dvíhať dane z nehnuteľnosti do tej miery až ju nebudeme vládať platiť a potom nastúpi štát so svojimi exekútormi a zoberie Vám aj to posledné. S exekúciami a úžerou má Kiska bohaté skúsenosti. Najprv budete bankstrom 30 rokov splácať hypotéku aby Vám ju potom na dôchodku exekútor zabavil, lebo nemáte na zaplatenie dane z nehnuteľnosti.

21.06.2019 | demo50

Trojlajno - cit.: "doplatia na to najmä dôchodocovia ktory maju nizke dôchodky a domy postavene pred 40timi alebo 50timi rokmi ...... jemu nejde o to aby bohaty platili viac ale aby bohaty platili menej a dôchodcovia platili viac zo svojich mizernych dôchodokov". Ak by si aspoň trochu rozhýbal svoje mozgové závity, možno by ťa napadlo, že majetkové dane sa tiež dajú riešiť diferencovane, napr. nehnuteľnosť, v ktorej má dôchodca, alebo iný občan - vlastník - trvalý pobyt, môže mať inú sadzbu. Vlastním RD, v ktorom aj bývame na t.p. s úžitkovou plochou 150 m2 a voľne stojacu garáž na pozemku o výmere 9 árov cca 15 km od Ba a platím daň z nehnuteľnosti necelých 60 €. V obci sa trvalo zanedbávajú investície di infraštruktúry, lebo "nie sú peniaze". Teda ja s radosťou zaplatím dvojnásobok dane, ak pán Meravý presadí, že vagabundi typu Balciar, Stromček, Maznák a im podobní "investori" zaplatia desaťnásobok dane z nehnuteľností, v ktorých akumulujú svoje "ťažko zarobené" peniaze. A tvoji dôchodcovia majú predsa potomkov, alebo perspektívnych dedičov, nech sa podieľajú na financovaní a údržbe ich nehnuteľností, ak by to bolo potrebné. To sa týka tiež podobných nezmyslov o zabavení nehnuteľnosti exekútorom pre nezaplatenú daň.

21.06.2019 | @@@

no len aby to nebolo 2 nasobok ale 10 nasobok ....

je vidieť že aj tebe sa tato mylšienka viac zatažime dôchodcov lebo dnes ja nepatrim medzi dôchodcov a nemam tak nizky prijem ako oni......

pre dôchodcov to može byť likvidačne z toho budu exekucie a budeme tu mať dôchodcov čo budu umierať o žobrani v mizernych podmienkach lebo mlade k.rvičky v blave sa potrebuju nabaliť

21.06.2019 | peterval

Chceme zvýšiť dane, dane z nehnutelnsti.. atd. Kedy si títo ekonomickí diletanti konečne uvedomia, že slovák má jedno z najvyšších daňovo-odvodových zaťažení v európe pri podpriemerných platoch? Už roky politici nič iné nerobia, iba zvyšujú dane, znižujú odpisy, zvyšujú poplatky,, aby bolo z čoho kradnúť a plátať deficitný rozpočet. Jedno či Fico, Vallo, či najnovšie tento "expert"... Kiska si zavaril na dobrý prúser, s takýmto odborníkom. Už tento článok mi stačí na to, že môj hlas táto strana nedostane. Takisto ani Vallove Progersívne Slovensko, o Ficovom Smere, či SNS ani nehovoriac. Jeden zlodej viac ako druhý. Ale koho teda voliť? fašistov a náckov určite nie, Smer a SNS vylúčené, PS a najnovšie aj Kiskovu stranu s takýmito expertami nie,,, bude ťažké sa rozhodnúť koho. Ale som max znechutený,, všetci títo politici si myslia - slovák toho unesie.

21.06.2019 | peterval

kedy politici konečne začnú robiť menšie výdavky? menej korupcie? menej predražených tendrov, menej zlodejín, menej byrokracie, menej úradníkov, menej predražených obstarávaní? hned by bol rozpočet v pluse. Namiesto toho: ideme opäť zvýšiť dane..

22.06.2019 | dahona8

Složení Kiskové strany vypadalo slibně. Ale zklamal, neboť neoslovuje lidí se zkušenostmi, ale lidi, které někdo uměle vytvořil a protlačit. Výsměch, mluvit o 35 ročním, který je 10 let přímo za zadkem zlodějů, a jeho hvězda ještě stoupála !! , Jako o expertovi. Podezřelé ideálně CV strnule, bez praktických zkušeností, pouze s tréninkem řeči, s natrénovaná ohlupovaním lidí, který měl mokrý sen - být ministrem financí.
Soudní rada opakovanými nominacemi neschopných do orgánů EU, ukazala, že dlouhá léta se na Slovensku nominuje do vysokých funkcí, pouze na základě prospěchářství, a vylepšování CV (za úplatek?). Ševčovič, i Drucker je takový umelý produkt. Protlačována nevýrazná osobnost, s precpaným C.V, o zavratnych funkcii , . Jen o tech lidech je jasne, že budou tančit, na povel (viz. MDŽ). Když nekdo dupne, utečou.

24.06.2019 | Európan

Za ktorých ľudí pán Kiska?

Ešte ste nič a už mi chcete zvýšiť dane z nehnuteľnosti a vnukom zrušiť obedy zadarmo?

Mám si myslieť, že ste aj "za mňa"?

25.06.2019 | Felix Brodda

Zvysit dane z majetku ? Tak toto nie, preco mam vobec platit z majetku dan, vsak zo vsetkych stavieb som zaplatil pri nakupe stav.materialu DPH, mam zdanene vsetky prijmy, snad mi nejako pomohol stat ? Nepomohol, za vsetky povolenia som zacvakal, ini si uzivali dovolenky, drahe auta, ja som sporil a ukracoval seba a rodinu. Svi ne.

26.06.2019 | clovek1

pretoze majetok sa tazsie skryva ako prijem.

26.06.2019 | FeroImrecze

Dá sa to po novom nazvať aj daň z hypotéky. Keďže drviva väčšina nehnutelnosti sa dnes kupuje na hypotéky. Takže k 300 eura hypotéky za byt nám pribudne 30 eur splátka zvýšenej dane z nehnutelnosti za ten byt. A potom že štát mladým hypotéky a bývanie dotuje.

26.06.2019 | clovek1

ceny nehnutelnosti potom klesnu.