Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reťazce majú u nás obrovskú ziskovosť, upozorňuje Matečná

27.06.2018 | TASR

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

27.06.2018 | Pavol Čižmárik

Priehladny pokus, ako odputat pozornost.

27.06.2018 | jannys

Grófka, Zmatečná, Vypasené mastibrucho mali už dávno sedieť vo vyšetrovačke.

27.06.2018 | zakaznik

Ja by som sa radšej odporúčal zamerať na ziskovosť SNS.

Špeciálne taký Andrej Danko, polodement z Revúcej. Zbohatol už za mlada, s otcom v Lesostave Revúca, pritom radoví zamestnanci nedostali vyplatené mzdy!!! Dnes má obrovský majetok, domy, vozový park ale jeho schopnosti a pridaná hodnota pre spoločnosť tomu vôbec nenasvedčujú.

27.06.2018 | antisulikovec

K+

27.06.2018 | JBNT

No to tá púúúúča až teraz zistila??? V rakúsku nakúpite omnoho lacnejšie a do konca tie isté potraviny. To tu vieme už pekne dlho a až teraz sa tá puuuča z konským chsichtom obúva do tejto témy. Celý čas na nás ryžujú a nič sa nedeje. Nech ide tam od kál prišla

27.06.2018 | shaggy

Ako na tebe ryžujú? Nútia ťa nakupovať u nich?
A ten hoax o lacnejších nákupov r Rakúsku si nechaj pre rovnako obmedzených súdruhov, ako si ty. Napr. na sneme SNS by si mohol mať úspech.

27.06.2018 | jannys

Grófka - Pásla kone na betóne 3: https://a-static.pr...

28.06.2018 | maugli2

Ja len pripomínam, že čo začne riešiť štát, to sa obyčajne pokazí. No ak to začne riešiť kapitán, tak to určite skolabuje. :-)

29.06.2018 | beauty

Blbosť. Billa a Tesco okolo 2%, COOP okolo 1%, Kaufland 6%, Lidl 8% - nech sa zamerá na podiel slovenských výrobkov, nepriama úmera k ziskovosti. Tie marketingové regáliky v zahraničných reťazcoch, ktoré vydáva za svoj obrovský úspech sú na smiech.