Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Roboty nespôsobia veľkú nezamestnanosť, no prehĺbia nerovnosť medzi ľuďmi

15.11.2018 | TASR

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

16.11.2018 | LPB

Storoční dôchodcovia si budú každý rok kupovať nielen nový TV, ale i auto. Lebo budú lacnejšie, ako nájomné v ich 1+kk. Úžasná budúcnosť.

16.11.2018 | zakaznik

Nerovnosti prehĺbia keynesiáni, nie roboti.
Mali by sme uvažovať o dani z keynesiánstva, ktorá by sa rozdelila medzi všetkých. Nešlo by ani tak o tých príjemcov ako skôr o to, že by sa za stupídne nápady konečne začalo platiť.