Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Spoločnosť Nu Skin dosiahla v roku 2018 obrat vo výške 2,68 miliardy dolárov.

17.09.2019, 00:00 | PR

Inzercia | Priamy predaj je rýchlo sa rozvíjajúci sektor a vynikajúca príležitosť na zlepšenie vášho príjmu a spustenie vlastného podnikania.

  • Tlačiť

Spoločnosť Nu Skin Enterprises Inc. bola založená v roku 1984 v USA. Má sídlo v Provo, v Utahu a je to spoločnosť priameho predaja, ktorá rozvíja a distribuuje špičkové produkty proti starnutiu v oblastiach osobnej starostlivosti aj výživových doplnkov: ide teda o kompletné a inovačné riešenia v oblasti krásy a wellnessu. Od roku 1996 je spoločnosť súčasťou newyorskej burzy a pôsobí skoro v 50 krajinách v Afrike, Ázii, Európe, Severnej a Južnej Amerike a v Pacifickej oblasti. V roku 2018 spoločnosť v celosvetovom meradle získala obrat vo výške 2,68 miliardy dolárov a aktuálne má 1 500 zamestnancov, 73 500 lídrov predaja a viac ako 1 milión zákazníkov na celom svete.

Priamy predaj je trend.  Je to oblasť, ktorá sa za posledných pár rokov značne a neustále rozrastá. Na rozdiel od on-line predaja umožňuje priamy predaj vytvárať si so zákazníkmi osobný vzťah a poskytovať im rady a tie najlepšie riešenie pre ich individuálne potreby. Najmä v odvetví krásy a wellnessu, v ktorom je priamy predaj tým najlepším spôsobom chápania špecifických potrieb zákazníka a poskytovania osobného poradenstva, je to nesmierne dôležité. Rozvoj vlastného podnikania je dôležitým krokom, ktorý si vyžaduje dôkladné zváženie a významnú investíciu. Priamy predaj je skvelou voľbou, ak hľadáte obchodnú príležitosť, ale chýbajú vám prostriedky na investovanie. Ak sa zaujímate o odvetvie krásy a wellnessu, musíte zvážiť a analyzovať alternatívy a hľadať zavedenú, prestížnu, ale ambicióznu a inovačnú spoločnosť, ktorá ponúka kvalitné produkty a predovšetkým, ktorá má jasnú a motivujúci spôsob odmeňovania.

Nu Skin je jednou z najúspešnejších medzinárodných spoločností priameho predaja. Už 35 rokov sa venuje výlučne vývoju a distribúcii kvalitných inovačných kozmetických a výživových produktov pre ženy aj mužov. Tie teraz vytvárajú kompletné produktové portfólio pokrokových riešení v oblasti krásy a wellnessu.

Spoločnosť ponúka obchodnú príležitosť pre každého, kto hľadá slobodu, flexibilitu a nezávislosť v práci.  Predstavuje príležitosť rozvíjať váš potenciál s podporou odbornej, modernej a vysoko kvalifikovanej obchodnej organizácie.

Etrend: Všetci túžime stať sa sami sebe pánom, založiť si svoju vlastnú spoločnosť, mať slobodu a užívať si flexibilný pracovný čas, naďalej sa pracovne rozvíjať a dosahovať tú vytúženú rovnováhu medzi prácou a súkromným životom.  Často je to však veľmi ťažké rozhodnutie. O tom, ktorú spoločnosť si vybrať, existuje milión otázok. Spoločnosť Nu Skin je bezpečná voľba. Ale prečo?

Kata Pál:  Existuje veľa dôvodov, prečo je spoločnosť Nu Skin tou správnou voľbou. Máme veľmi silnú a skúsenú výrobnú platformu, ktorá produkuje vedecky overené produkty; zamestnávame viac ako 75 vedcov, ktorí pravidelne spolupracujú s odborníkmi na svetovej úrovni vo Vedeckom výbore, ktorý sa zameriava na anti-agingové produkty spoločnosti Nu Skin. Spolu s našimi predajcami, našimi zamestnancami a našimi zákazníkmi poskytujeme deťom v núdzi jasnejšiu budúcnosť prostredníctvom nadácie Force for Good Foundation a iniciatívy Nourish the Children.  Dnes mi však v tejto diskusii dovoľte, aby som sa zamerala na skutočnosť, že spoločnosť Nu Skin ponúka jednu z najviac odmeňovaných podnikateľských príležitostí v tomto odvetví s viac ako 40 % výnosov vyplatených ako kompenzáciu predaja našim obchodným partnerom.

Poslaním spoločnosti Nu Skin je posilňovať postavenie ľudí a zlepšovať životy na celom svete. Spoločnosť reagovala na globálny trend hospodárstva založeného na príležitostných pracovných výkonoch na dohodu (tzv. gig economy) tým, že rozšírila svoju cenovú ponuku a oznámila novú stratégiu odmeňovania predaja. Náš plán predajného výkonu Velocity sa zameriava na staršiu generáciu aj na generáciu Y a na tých, ktorých cieľom je vytvárať nové príležitosti na získanie príjmu. Účelom tohto nového plánu predajného výkonu je stavať na vízii spoločnosti stať sa obchodnou platformou číslo jeden, ktorá svojim obchodným partnerom vyplatí najviac provízií. Štruktúra pozostáva z troch krokov, ktorými sú: zdieľanie, budovanie,  vedenie.  Je to naozaj veľmi jednoduché. Vyskúšajte produkt, a ak sa vám výsledok bude páčiť, zdieľajte ho so svojím okolím a začnite budovať sieť zákazníkov a lídrov predaja.

Etrend: Aký je rozdiel medzi starým a novým plánom predajného výkonu a aký bol dôvod na jeho zmenu?

Kata Pál: V porovnaní so starým plánom predajného výkonu je program Velocity omnoho rýchlejší a flexibilnejší. Očakáva sa preto, že sa do tohto typu podnikania podarí pritiahnuť toto kľúčové publikum. Hlavným dôvodom úpravy plánu výkonnosti predaja je to, že keďže svet vstúpil do digitálnej éry a zmenili sa trendy a životný štýl zákazníkov, sociálne siete v súčasnosti zohrávajú ústrednú úlohu v každodennom živote ľudí. Je tiež jasné, že členovia generácie Y, ktorí sú teraz vo veku 18 – 34 rokov, majú vplyv na poháňanie sveta vpred, pretože poznajú technológie a dokážu sa prispôsobovať novým výzvam. Pre generáciu Y sa hospodárstvo založené na príležitostných pracovných výkonoch na dohodu (tzv. gig economy). stalo populárnym pracovným štýlom, v ktorom pracovník, ktorý pracuje na voľnej nohe, na čiastočný úväzok alebo na plný úväzok, má viaceré kanály príjmu. Rýchlosť bola navrhnutá tak, aby zodpovedala životnému štýlu každého nového člena. Výsledkom toho je, že každý člen bude schopný vytvárať dodatočné príjmy v závislosti od času a energie, ktoré je ochotný do toho investovať. Po druhé, budovaním skupiny spotrebiteľov a iných členov si môže zabezpečiť stabilný príjem. Po tretie, vedením a poradenstvom skupiny lídrov predaja, aby pracovali ako tím a dosahovali predajné míľniky, môže dosahovať a ďalej zvyšovať svoje príležitosti na príjem.

Etrend: Môžeme povedať, že tento spôsob zarábania peňazí je príležitosťou prispôsobenou na mieru, ktorá sa hodí všetkým?

Kata Pál: Veríme skutočne v to, že tento plán je vhodný pre tých, ktorí hľadajú dlhodobú flexibilitu, ako aj pre tých, ktorí sa chcú stať podnikateľmi bez toho, aby museli investovať veľké množstvo peňazí, času a energie na vytvorenie všetkých základov dobre fungujúceho podnikania. Jednotlivci si môžu byť istí, že produkty sú certifikované, čo sa týka kvality a k dispozícii je kompletný podporný systém na uľahčenie predaja produktov a generovanie príjmu.

Etrend: Existuje v tomto typu podnikania špeciálna požiadavka na ideálny profil? Aký druh podpory teda poskytuje spoločnosť?

Kata Pál: Podnikavý postoj, pozitívny náhľad v prípade problémov, vodcovské kvality, emociálna inteligencia a organizačné schopnosti, to všetko sú základné prvky ideálneho profilu podnikateľa v oblasti priameho predaja, ktorý je ochotný vyjsť zo svojej komfortnej zóny zamestnanca s pravidelným platom. Riaditeľstvo poskytuje podnikateľom celú potrebnú infraštruktúru a všetky potrebné informácie a školenia, aby spoznali produkty, manažérske nástroje a najefektívnejšie marketingové a predajné techniky, vedeli budovať podnikanie a mohli tak pracovať nezávisle.

Etrend: Už skôr ste spomenuli, že trendom je hospodárstvo založené na príležitostných pracovných výkonoch na dohodu (tzv. gig economy), avšak Nu Skin je spoločnosť pochádzajúca z 80-tych rokov, zatiaľ čo väčšina spoločností pôsobiacich v ekonomike bola založená za posledných 10 - 20 rokov.

Kata Pál: Naozaj je to tak. Zamyslite sa napríklad nad spoločnosťou Uber. Vo svojich dlhodobých strategických smeroch už uviedla, že autonómne vozidlá budú kľúčom k jej úspechu. To znamená, že plánuje nahradiť vodičov automatikou, čo znamená, že bude eliminovať ľudskú príležitosť od svojej hodnotovej ponuky určenej pre jej obchodných partnerov a zákazníkov. To je presný opak toho, čo robíme my. My sme plne odhodlaní posilňovať našich obchodných partnerov a poskytovať im užitočné obchodné príležitosti na zlepšovanie ich vlastného života a života ich zákazníkov. Pre mňa to znamená, že spoločnosť Nu Skin ponúka omnoho viac ako priemerná spoločnosť.



  • Tlačiť

Tagy PR články