Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

SSC nezvládla megatender na opravu ciest I. triedy. Úmrtnosť na nich je vysoká

19.09.2019 | Vladimír Maťo

Diskusia (11 reakcií) Pravidlá diskusie

19.09.2019 | Runforfun

NEch to ani nerobia. CEsta Ilava Vaslaká Belá..pozrite sa ňu po 3 rokoch po oprave. Na bicykli musíš dávať bacha aby si sa nezabil. . Nový asfalt na starý podklad..to tak vydrží 2 mesiace. Hrúbku asfaltu nekontroluje niekto teraz ked vidíš na dierach aká je hrubá "nová" vrstva asfaltu tak sa ani nedivíš v akom je stave. Krajnice pro forma atd atd

19.09.2019 | bluehen

Podakuj europskej komisii. Tu cestu z velkej casti financovali oni, projekt mali viacmenej pod kontrolou od stadia pripravy tusim do 5 rokov od ukoncenia, keby sa im nieco nezdalo kedykolvek ho mohli zastavit, ziadat zmenu, rozporovat vysku nakladov, ziadat naspat svoju investiciu.

19.09.2019 | Runforfun

Čiže máme vinníka?? Žartuješ. EU nám má hovoriť čo máme robiť? EU nám má hovoriť ako urobiť kvalitne cestu? EU kontroluje čo si mi navrhneme ako obsah prác??? EU nám dala peniaze a povedala povedz si sám n čo ich použiješ, vyberaj férovo a čestne. A aha ako to dopadlo,. A my máme odvahu napísať že na vine je EU. PANE BOŽE

19.09.2019 | bluehen

EU investuje (nedava). A prave to je problem - ich uloha sa konci vyplacanim penazi, pricom 20 rokov vedia ze velka cast tych penazi sa rozkradne predrazenim projektov. Zastavili financovanie len u evidentnych podvodov.

19.09.2019 | Roman Kanala

A tak je to všade, kam len oko pozrie. Lesníci ničia lesy a vstup do lesa by im mal byť zakázaný. Cestári nerozumejú cestám, kalicajti kaličia zákony, právnici vytvárajú bezprávie, lekári nadmernú úmrtnosť. A kradnú všetci. Na Zlodejsku po zlodejsky.

19.09.2019 | mba

Ked stat riadia neschopni, nenazrani zlodeji a okradanym je vsetko jedno, netreba sa nicomu divit. Okradani, ktori castokrat sami kradnu, sa divia, ze kradnu aj ti hore. Nuz, ked vacsina kradne, alebo je apaticka, inak ten stat ani vyzerat nemoze. Niekde sa to ukradnute a odflaknute musi prejavit. A tak mame derave cesty, plesnive nemocnice, ziadne sportoviska, dialnicu po Zilinu.... hoci penazi sa vyberie kazdy rok viac. Esteze gorily si stavaju castokrat nevkusne palace z nakradnuteho a Slovakom je vsetko jedno - cakaju na nejakeho spasitela...

19.09.2019 | mba

Spasitel vsak nepride. Kazdy musime zacat od seba. Byt narocny na seba aj druhych a tvrdo vyzadovat. Inak sa nic nezmeni. Iba sa fasisti dostanu priamo do vlady. A nastane este vacsia kocovina ako v Bystrici, kde ludia po 4 stratenych rokoch zistili, ze Kotleba je len obcajna vyzirka utociaca na najnizsie ludske pudy. Robit sa mu velmi nechce....

19.09.2019 | Runforfun

Cesta ktorú opisuješ je jediná správna. Ja mám pocit že tu máme tisícky Kočnerov, len sa nedostali ku korytu..v kútiku duše ho dokonca obdivujú a snívajú ako by to bolo byť ako on. My posielame do funkcií darebákov preto, aby sme mali výhovorku pri našom kradnutí. Aby sme mohli povedať veď oni kradnú môžeme aj my. Zvolme si Kollára lebo on bol vekslák a má 10 žien a to len preto lebo sme rovnakí ako on aj horší a aby sme mohli povedať veď aj on....

19.09.2019 | lepardu

Z diaľnic sa stal fetiš - je to dobrý marketingový nástroj politikov. Preto sa na cesty I. a II. triedy či chodníky v mestách kašle a sú v takom stave ako niekde v Rumunsku. A ak aj dostaneme peniaze z eurofondov, polovica sa rozkradne. Druhá polovica je na ten žalostný stav málo, pričom cestári to s kvalitou a rýchlosťou prác vôbec nezvládajú. Navyše sa stáva, že opravujú sa aj vcelku dobré úseky ciest (ktoré by sa opravovať vôbec nemuseli!) po veľmi krátkej dobe - napr. cesta, ktorá patrí po VÚC Nitra-Šaľa bola opravovaná z eurofondov počas piatich rokov dokonca dvakrát. Miestni sa nad tým pozastavujú a hovoria si, že to zariadil asi Babiš...

19.09.2019 | chr

Takže páni vytajte na Zlodejsku . A to nikto nespomenul už druhý rok , na jeden jazdný pruh zúžený most v Martine na trase Žilina - Poprad. Hlaný ťah na východ , ktorý sa normálne nedá nijako rozumne obísť. Túto situáciu sme si spôsobili sami , ako správne niektorý konštatujete. A demokracia káže ,že musíme akceptovať voľby . Bohužiaľ v tomto prípade má pravdu. Voliči hranol partaje nám zabezpečili tento stav. Aj keď časť viny nesie aj Miki vláda. Takže nám neostáva nič iné len presviedčať ľudí , učiť ich samostatnosti a zodpovednosti za svoje činy. A po najbližších voľbách uvidíme koľko normálnych ,premýšľajúcich a zodpovedných ľudí je na zlodejsku.
Takže počkáme a uvidíme . Po voľbách budeme múdrejší.

19.09.2019 | ivko07

ja len nechápem, prečo sa im hovorí cesty l. triedy, lebo takých ktoré by si to zaslúžili, je žalostne málo.
A zničené sú aj preto, že odkedy sa zaviedol mýtny systém, tak sa veľa kamiónov a ťažkých aut presunulo z diaľnic na tie cesty "akože" l. triedy. No a dostali ich do tohto stavu.
Predtým, keď mali známku na celý rok nešpekulovali a čo sa dalo prešli po diaľnici. Dnes kalkulujú, kade je cesta najlacnejšia aj keď spravia pár km naviac, nevadí. Predtým radšej spravili pár km naviac po diaľnici, lebo to bolo rýchlejšie a pohodlnejšie, dnes naopak... Ale niekto na tom dobre zarába, a o to išlo v prvom rade. Ved dodnes nevieme, kto je vlastne vlastníkom mýtneho systému, a to tam tečú milióny...