Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tisíce ľudí vyšli do ulíc. Dav skandoval: „Dosť bolo Fica“

18.04.2017 | TREND.sk

Diskusia (34 reakcií) Pravidlá diskusie

18.04.2017 | puzzlebreaker

potkana fica bude dost az ked zdochne...

18.04.2017 | Niless

Protest je fajn. Ale povedzme si pravdu. Co taky protest riesi? V zasade nic. Je to ako hodit na politika topanku.

Ak by prislo aj 200 tis. ludi a chceli by nove volby opat nic sa tym nezmeni. Nebude sa menej kradnut, neurobia sa reformy. A aj keby Fica pritlacili k demisii aj tak by znova vyhral.

Vymenit Fica alebo Kalinaka za niekoho ineho nie je riesenie. Riesenim je zmena systemu a viac kontroly od ludi a najma vacsi zaujem ludi o dianie. Inak sa dalej nepohneme.

Takze za mna ak protest tak za vacsiu delbu moci a viac nastrojov na kontrolu politikov.

18.04.2017 | puzzlebreaker

ked tam clovek pojde tak sa stale MOZNO nic nezmeni. ale ked clovek neda najavo, ze ma uz toho naozaj dost, tak sa URCITE nic nezmeni... praci cest.

18.04.2017 | oko

presne tak. a som rad, ze sa do toho studenti konecne dali.
drzim im palce a samozrejme aj podporim, ako sa bude dat.
pokial si dokazali aspon trochu upratat rumuni, ani u nas to nemoze takto ist do nekonecna...

19.04.2017 | noname2

Keby to boli studenti ale SDA su skurveni slnieckari co maju naivne predstavy ze mame zachranovat tu slimacku cvargu! :-(

18.04.2017 | puzzlebreaker

kdesi som pocul jeden vyraz, ktory sa na teba presne hodi - predseda lamentacnej komisie...

18.04.2017 | Niless

Nieco k veci by nebolo? studenti sice maju pekne ciele protestov ale to je vsetko. Na to aby mohli nieco chciet musia mat za sebou ulicu alebo nieco v rukach. Inak sa politik nema o com bavit. A na uliciach sa problemy nikdy nevyriesili. Vyriesili nieco gréci ci rumuni, alebo v usa ci v uk po referende? Nie. Najprv je potrebna reforma volebneho systemu alebo aspon posilnit postavenie referend. Tak sa da nieco dokazat. Vymenit babku fica za inu babku ktora bude nutena zobat oligarchom v ustrani z ruky ní je riesenie.problemu. ukazat ficovy ze toho mame dost je smiesne. Myslim ze on to dobre vie, inak by nerobil tie populisticke gesta. To je rovnake ako keby tyrana zena povedala tyranovi ze mu vadi jeho správanie.

19.04.2017 | puzzlebreaker

ved to bolo sformulovane dost jasne. ale je mozne, ze potrebujes nejaky preklad. v tom pripade sa ospravedlnujem za nedorozumenie...
a ano, mas pravdu, zmeny typu "vy sudruhovia pojdete sediet, pre ..." (dopln zoznam faktov a dokazov, ktore by sa nasli pokial by bola vola) sa vzdy deju zasadne dobrovolne, reformou z vnutra na zaklade osvietenia slovutneho vodcu. vsetky rozpravky tak koncia. alebo zacinaju? uz si nejako nepamatam...

19.04.2017 | HlasNaHlas

Protest je prvý krok/kroky. Každá zmena sa začína pomenovaním vecí a vyjadrením nesúhlasu so stavom vecí. Keď sa vyjadrí jedne človek, nestane sa nič. Keď sa vyjadrí 5 tisíc ľudí, sú toho plné noviny, možno sa nestane nič, ale v ostatným mestách ľudia dostanú chuť vajdriť sa tiež. A keď sa takto vyjadrí 20 tisíc ľudí, Fico sa zbaví Kaliňáka a vysťahuje sa z Bašternákovho bytu. Alebo skončí v úlohe preméra.
V tom je čaro ulice.

19.04.2017 | HlasNaHlas

chcel som napísať 200 tisíc...

19.04.2017 | LPB

+

18.04.2017 | Ivana House

A KDE BOLI PROTESTUJUCI, KED SA ROZKRADALO ZA DZURINDU A RADICOVEJ?

www.obcaniasr.s...

18.04.2017 | tomasco

to nie je zlozite zistit. Organizatori chodia na gymnazium. Maju asi 18 rokov. Myslim ze z tohto si to dokazete vypocitat ( matematika na urovni prvej triedy na zakladnej skole ).

19.04.2017 | noname2

to ale neboli organizatori to boli len zastupne babky! Bolo to vidiet aj v zivych vystupeniach ze na to nemaju!

19.04.2017 | tomasco

- Ak akceptujeme, ze vsetci su iba zastupne babky niekoho ineho, tak mam otazku. Koho zastupna babka ste Vy ?
- K tomu ze na to nemaju. Zorganizovali toho viac a lepsie ako Vy alebo ja... Pisat do diskusii je lahke, urobit nieco je iny pribeh.

19.04.2017 | noname2

asi niesom nikoho bábka ked nemam prachy od neho a nic som nepravil! Ked mas prachy od sponzora tak nieje problem urobit hocico! Zavsi len kolko da Igor penazi! ;-D

18.04.2017 | oko

Ivana House... ten z Bonaparte, vsak?

19.04.2017 | @time

No podla veku studentov, vacsina este chodila do skolky , ked rozkradal a defraudoval Dzurinda. Cyklista !

18.04.2017 | beauty

A aká je alternatíva k tejto vláde? Matovic a Sulik? To sa zabudli pýtať v 89. Za b!bost sa platí. Tu nejde o korupciu, čo je viac korupčné? Predať krajinu do Bruselu a NATO a zabaviť ľudí práva rozhodovať o vlastnej budúcnost a zatiahnut ich do vojny v zaujme agresorovi alebo kradnúť z eurofondov? Keď hovorím s ľuďmi, tak priznávajú, že by využili príležitosť prilepsit si, ak by mali možnosť a zároveň hlasno kritizujú korupciu. Takže čo sa skrýva za tzv. bojom proti korupcii? Komu vyhovuje odstrániť vládu, ktorá bráni zaplaveniu Slovenský imigrantmi a diktátu z Bruselu a NATO? A netvrdte, že to Fico len laviruje, áno, robí čo mala krajina dokáže robiť a niekedy nie najšťastnejšie. Ale nevidím alternatívu. Nie je náhoda ako postávali zpoltickeho hrobu kreatúry typu Dzurinda, Miklos.

18.04.2017 | puzzlebreaker

len sa spokojne nechaj okradat svojou svojstojnou vladou... mozno jedneho dna nebudes mat co zrat a to ti pomoze sa trosku zamysliet...

19.04.2017 | beauty

Táraš, boj proti korupcii musíš začať od seba. Tak ako, dal si niekedy úplatok? Ako by si sa choval pri možnosti tzv. Si prilepšiť? Alebo tu možnosť priamo máš, ale samozrejme to nie je korupcia? Pripadne je korupcia v Tvojom okolí, nahlásil si ju, alebo len sa prizeras, veď Ty nič, Ty muzikant. Tak ako, čo konkrétne si urobil proti korupcii. Len tak mimochodom, v priečkach mimovládok pre farebné revolúcie je jasné napísané, že základom je zničiť dôveru v štát, cez krik o korupcii, ktorá je všade, samozrejme najmä vo vládnych stranách. Tento scenár sa opakuje všade. Takže je otazka, kto je ovca a pod. obľúbené nálepky vraj inteligentného voliča opozicie, že áno....

19.04.2017 | puzzlebreaker

a ty ten "svoj" boj zacinas tym, ze sa snazis tych najvacsich zlodejov obhajovat trapnym pokusom o argumentaciu, ze ved aj tak ku nim nie je alternativa... nie vsetci su dole hlavou kojeny ako ty.

19.04.2017 | Vyktorka

Dobre ste mu napísali, vraj zničia štát, ničia ho tí proti ktorým kričali už aj deti, ony tiež vedia čítať a aj sluch majú zatiaľ v poriadku, počúvajú aj doma, rodičov a starých otcov. O čom to tu puclebre.. drísta, aký je zásadový, keď sa jedná o protest proti precedovej
partii.

19.04.2017 | beauty

Máš zjavne problém s pochopením textu. Ja nedávam úplatky, nekorumpujem, ergo začínam od seba. Takže hop, ak vieš o konkrétnej korupcii, choď na prokuratúru a daj trestné oznámenie a dohliadni si na vyšetrenie. Choď príkladom namiesto drístov.

19.04.2017 | Vyktorka

Keby chránil krajinu, tak by nedal súhlas, možno konkludentný na vybudovanie "logistického centra" nata v Rači. Iné pred europskými bábkami a iné doma pred tými, čo ho so slzou v oku počúvajú. O politických hochštapleroch vyššie menovaných by sa debata rúhala proti zdravému rozumu.

19.04.2017 | noname2

Sudruh je vzdy sudruh! To je presne ako ked je niekto byvaly cernoch! ;-DDDD

19.04.2017 | noname2

tiez si myslim ze najvaecsia korupcia je sposobena EU a volnym tlacenim penazi ECB pre ekoteroristicke ciele sudruhov z Bruselu co si s kumpanmi mastia vrecka! ;-D

19.04.2017 | Niless

Pre mna Sulik s Matovicom je mensie zlo ale jednoducho neverim ze ak nahradim politika ze bude vzdorovat tlaku lobistickych skupin, mafie,oligarchov, ze bude mat rovnaky meter na korupciu aj vo vlastnych radoch.
Pochod proti korupcii je ako pochod proti chorobam, ci drzanie sa za ruky po teroristickych utokoch. Dat najavo svoj nazor mozem aj na FB ci Twittery bude to mat rovnaky ucinok.

18.04.2017 | Sorry jako!!!

Akí je asi pomer platení versus zmanipulovaní? Proti korupcii áno, ale musí to ísť "zvnútra" a nie z "vonku". :-)

18.04.2017 | Sorry jako!!!

Oprava: Aký...atď

19.04.2017 | noname2

vsetci tu kamentujete a riesenie je jednoduche!

1. rovnost pre zakonom (jedno ci sudruh alebo nesudruh, biely alebo cierny)
2. volna nosba zbrani pre ludi co maju cisty register trestov!

Vsetko ostatne su lavicove zvasty co nas vedu po utrpnej a nikdy nekonciacej ceste za vysnenym idealom "socialitickeho cloveka"(slnickara)!

19.04.2017 | beauty

Ty si nejaký bojachtivý. Mimochodom, práve to platí, zatiaľ bez zbraní, právo silnejšieho.

19.04.2017 | noname2

beauty plati ze: "vaecsi pes iebe!" a to prave preto lebo sa nedodrziavaju tieto dva body!
Nemusis byt bojachtivy staci sa len zamysliet bez politickej korektnosti a bez lavicovej zaslepenosti a dojdes k rieseniu! ;-D

20.04.2017 | Andrej_sk

Nerozumiem. Na konci vystupila aj pani Remiasova a jej prejav ma dostal. Popri vselijakych kostrbatych a naivnych vyrokoch cakajucich na aplauz a skandovanie, jej prejav bol vysoko kultivovany a perfektne predneseny, s hlbokym obsahom. Ale nikde sa o jej prejave nepise!!! To uz vsetci redaktori utekali domov schovat sa pred dazdom???