Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sulík: Čaputová trpí začiatočníckou pýchou

08.04.2019 | Eva Mihočková

Diskusia (66 reakcií) Pravidlá diskusie

08.04.2019 | bozsky

Risko sa boji, ze na neho zase zostane len balonik :-D :-D ;-D :-D

08.04.2019 | Truhlik999

Sulik je široko daleko jediny liberál.

Neomarxisti aka Kiska, caputova a spol maju k liberalizmu rovnako daleko ako Sevcovic ku katoliickemu kostolu

08.04.2019 | bozsky

Sulik nie je liberal, on je oportunista.

A odporucam ti skocit do Bruselu. Tu zo Sefcovica urobili antikrestana, ale co som sa pytal ludi, ktori ho realne poznaju, nie len z televizie, alebo od poplatnych pentackych a esetackych novin, do kostola chodi kazdu nedelu s celou rodinou.

08.04.2019 | Falco

Sefcovic krestan ako repa? ale ked sa ho pytali, tak nevedel vykoktat ani 10 bozich prikazani :)

08.04.2019 | oko

kedysi chodil do strany, teraz chodi do kostola. teda naozaj oportunista v najhorsom vyzname slova. a to nema s krestanstvom vela spolocneho..

09.04.2019 | Európan

Hklavné kritérium dobrého kresťana je chodiť často a pravideklne do kostola?

09.04.2019 | Roman Kanala

A milovať prachy. Blížneho svojho. Ako svoje vlastné. A svojimi vlastnými ich urobiť.

09.04.2019 | mml

bozsky , veď práve o to ide . Šefčovič buď klame teraz , alebo pred tým . Keď išiel študovať do Moskvy , tak sa priznal , že je praktizujúci katolík ? Nie . Keď v EÚ zastáva liberálne krídlo a podporuje LGBT , hovorí , že je za klasickú rodimu a je konzervatívec ? Nie . Čiže klame neustále . Nechcem mať prezidenta , ktorý nemá charakter .

08.04.2019 | antisulikovec

Sulík isto nie je liberál, Sulík je homofób a xenofób, ak nie rovno rasista a to má ďaleko od liberalizmu.

08.04.2019 | Truhlik999

Pletieš si liberalizmus s neomarxizmom. :-)

Sulik je jednoznacne liberál.


Neomarxisti su z neznámych dôvodov nazývaní liberálmi, hoci ovela bližšie maju k fasistom.

08.04.2019 | oko

uf, tak ale ty si to vsetko vyjasnil :)
liberali, neomarxisti, fasisti.. a je v tom jasno

09.04.2019 | zakaznik

Fašizmus je podmnožinou etatizmu, rovnako ako progresivizmus, ľavicový liberalizmus, marxizmus, nacizmus atď.

Sulíka by som do tejto skupiny určite nezaraďoval.

Je vtipné, že fašisti a ľavicoví liberáli po sebe najviac štekajú, aj keď sú si hodnotovo najbližšie. Je to rovnaké, ako v minulosti nacisti a komunisti.

09.04.2019 | Vyktorka

Matka ježiškova, samý marxista, akýsi liberál, nacionaišta, komuništa, fašista a

09.04.2019 | alf1

fasizmus a komunizmus su velmi pribuzne, az skoro rovnake ideologie nasilia a smrti. vyvrazdovanie milionov ludi v mene svojich chorych predstav (hruby odhad 100 milonov vyvrazdenych - cierna kniha komunizmu, napisana tromi - komunistami...), koncentraky ako jachymov ci auschwitz, pribram ci dachau, sibenice pre politickych oponentov, dokonca pre vlastnych clenov (clementis, slansky, horakova...), vrazdenie vlastnych obcanov na hraniciach, ak chceli vycestovat do viedne za pracou ci na obed, mucenie ludi v ich koncentrakoch ci na stb/ gestape - vyslovene fasisticke technologie. ci ake - komunisticke? ale ved vravim, ze su ako cez kopir.
nas trestny zakon v § 422 d komunizmus aj fasizmus a ich podporu ci ospravednovanie dava na rovnaku uroven, dokonca v jedne vete:
§422d
Popieranie a schvaľovanie holokaustu, zločinov politických režimov a zločinov proti ľudskosti
(1) Kto verejne popiera, spochybňuje, schvaľuje alebo sa snaží ospravedlniť holokaust, zločiny režimu založeného na fašistickej ideológii, zločiny režimu založeného na komunistickej ideológii alebo zločiny iného podobného hnutia, ktoré násilím, hrozbou násilia alebo hrozbou inej ťažkej ujmy smeruje k potlačeniu základných práv a slobôd osôb, potrestá sa odňatím slobody na šesť mesiacov až tri roky.
a dalsi platny zakon, 125/96 tvrdi, ze k§c a k§§ su spolok vrahov, teroristov a zlodejov, tu prosim, priamo na vladnom serveri .gov:
https://www.upn.gov...
nie je nic odpornejsie ako fasizmus - pod hnedym ci cervenym naterom. odpornejsi su snad uz len jeho obhajcovia, dokonca dnes uz aj v parlamente. nackovia a internackovia, hnedi ci cerveni. hnedi po troch vladach komunistov so skore o 500% vyssim, ake mali na zaciatku ich vlad. z 2 na 10%.

09.04.2019 | beauty

Už Napoleon povedal, že Pravda je na strane víťaza/silnejšieho práporu...

09.04.2019 | milan_k

je to tak, ale vela ludi ten rozdiel nevidi, ale predsa len by som upresnil trochu ze ide skor o kulturnych marxistov, lebo neomarxisti by stale verklikovali na temu pracujuci vs. kapital

kulturni marxistiaju svoju kvazi agendu: utlacane mensiny (eny, fsrebni, geyovia, dosad akukolvek mensinu), politicku korektnost, prehnany apel na na zivotne prostredie, tzv. nove ludske prava apod... skratka prerozdelovanie od zaciatku az do konca

09.04.2019 | alf1

kulturni - nekulturni, podstatna je obhajoba fasizmu. dokonca verejna. dokonca v parlamente.
ak by podobne obhajovali hnedy fasizmus, okamzite zacnu vrieskat - najma ti cerveni. ale chran boh, ak im niekto v kosiciach oseka ich fasisticke symboly - kosaky s kladivami. tie si tam demonstrativne dokonca opat nalepia.
co by sa asi tak stalo, ak by presne tak isto zacali ich hnedi ideologicki kolegovia, lepit po pomnikoch hakenjkrajce...?

09.04.2019 | salamoon

hej hej, a preto ze fasisti najviac perzeukovali a zabijali prave komunistov/socialistov, tak tam dame rovnítko, to mi je len logika..

https://www.globalr...

09.04.2019 | Truhlik999

Salamoon, v com je rozpor?
Napokon to vidno denne - Zidia a moslimskí arabi su fakticky bratia. Rovnaký pôvod, rovnake nabozenstvo, rovnaký spôsob života.

Napriek tomu sa zasadne nenávidia.
Celé roky.

Marxisti a fasisti su si rovnako extrémne blízki.

Tak ako neváhajú robit pohromy na ludi fasisti, neváhajú ani marxisti - stačí sa pozriet ako (zatial) mediálne perzekuuju nositeľov nechcených názorov.

Viac moci v rukách PS a pod bude znamenať menej slobody.

Preto je PS a Smer a Kotleba len rôzny odtieň jedneho druhu jedovatého ovocia.

09.04.2019 | alf1

hej hej, komunisti si na perzekuovanie a zabijanie s prehladom stacili aj sami a fasisti nikdy nedosiahnu ich mety. kedy sa navzajom vyvrazdovali za stalina po milionoch. ved aj to maju predsa spolocne. ale mas pravdu, v ziadnom pripade sa tam neda dat rovnitko. adolf by pohorel ako fakla a prehral by. :-)
tiez ziadna logika.

12.04.2019 | milan_k

rad citate trolov a konspiracky ?

Globalresearch is an "anti-Western" website that can't distinguish between serious analysis and discreditable junk — and so publishes both. It's basically the moonbat equivalent to Infowars or WND.

While some of GlobalResearch's articles discuss legitimate humanitarian concerns, its view of science, economics, and geopolitics is conspiracist — if something goes wrong, the Jews West didit! The site has long been a crank magnet: If you disagree with "Western" sources on 9/11, or HAARP, or vaccines, or H1N1, or climate change, or anything published by the "mainstream" media, then GlobalResearch is guaranteed to have a page you will love.

The website (under the domain names globalresearch.ca(link), globalresearch.org(link), globalresearch.com(link), and sister site mondialisation.ca(link)) is run by the Montreal-based non-profit The Centre for Research on Globalisation (CRG) founded by Michel Chossudovsky,[2][3] a former professor of economics at the University of Ottawa, Canada.[4]

Whenever someone makes a remarkable claim and cites GlobalResearch, they are almost certainly wrong.

Do not confuse Globalresearch with globalnews.ca, which is a perfectly ordinary news site.

09.04.2019 | enko

hej, "liberal" ktory nevahal pre vlastne ego polozit vlastnu vladu, co si on myslel v case zachranovania Grecka, ze vsetky krajiny platiace eurom sa prihlasili k zachrane a my jedini im to zamietneme a plan zachrany "zlych" krajin stroskota prave na slovensku ? nic sa za tie roky nezmenilo, risko nie je schopny spolupracovat ani dnes, tak ako nebol schopny spolupracovat pocas radicovej vlady, pritom mal odbornikov pri sebe (osobne uznavam p. Mihala)

09.04.2019 | rosma

Tak jednoduché to nebolo. Sulík držal slovo a Radičová riskovala a prehrala. Netreba zabúdať, že z programu SaS Sulíkovi vo vtedajšej koalícii zrušili všetky progresívne body, ktoré chcel presadiť. A chceli ignorovať aj ten posledný, čo svojim voličom sľúbil. Teraz tie body predkladajú aj iné strany a už je to IN :-) To s Gréckom bol aj tak podvod na daňových poplatníkov zo strany Nemecka a Francúzska. Netreba vtedajšie udalosti vidieť jednostranne. Lebo to je taký alibizmus ostatných, hádzať všetko na Sulíka. A s Kiskom a jeho stranou má pravdu. Kiska vezme hlasy dnešnej opozícii, nie Ficovi, SNS a Kotlebovi. Len sa trieštia demokratické sily stálym ostrakizovaním Sulíka.

09.04.2019 | carlosko

Lebo keď prišla SAS-ka, tak lovila z prázdneho rybníka, čo?

09.04.2019 | martin33

SaS neskor lovila hlavne u sklamanych volicov SDKU, ked SDKU schvalila euroval, polozila vlastnu vladu a nasledne dostala k moci Fica.

09.04.2019 | mml

Truhlík , tak to si dal veľmi dobre a správne . P.S. pani redaktorka dostala od Sulíka , čo si vypýtala - ohľadom otázky o povalení vlády . Veľmi pekne , ale hlavne dôrazne jej to povedal , aká je pravda .

08.04.2019 | antisulikovec

Odkiaľ vyhrabali tú redaktorku? V priebehu 20 minút mu nevedela položiť jednu normálnu otázku, potom ma už začala hlava bolieť, tak som to musel vypnúť. Ako sa môže pýtať také sprostosti, Sulíka sa dá tak rozobrať, len tam musí byť schopný moderátor. Taký odvodový bonus je úplná fraška, Sulík sa nevyzná vôbec v sociálnom poistení a chce robiť veľkú reformu odvodov, IFP vypočíatlo, že odvodový bonus je výhodný tak pre 10 percent najbohatších, nehovoriac o tom, že deficit v sociálnom poistení by brutálne narástol.

08.04.2019 | Martiman

Buď kľudný, OB je len akási marketingová variácia na základný príjem, ktorý nikdy nebude môcť presadiť. To by neprešlo cez nikoho, ani Kollára s Matovičom. Len mu to nejak moc prirástlo k srdcu, lebo je to jeho dielo.

Ale na druhú stranu, je tam treba niekoho kto bude brzdiť PS a hlavne Spolu. Kiska neviem, však nemá program ani len nejakú ideológiu. Uvidíme, ale predpokladám, že bude tiež slniečkar. Však je vidieť, ako sa už Truban vyjadroval, že jeho strana je zbytočná.

09.04.2019 | salamoon

sulikovych 130e, to je naozaj "zakladny prijem"

09.04.2019 | Martiman

Však, nikdy sa nebude môcť presadiť. Proste na to nemáme, a v prípade krízy dupľom nie. To by bola cesta do pekla. Ale v časoch kedy ešte Sulík behal zhulený v kostýme supermana to bolo na mladých nevyhúkancov ako exekučná amnestia pre voličov Kollára. Vtedy som ho nevolil, môj hlas mal vtedy most (brrrrrrrrr). Ale dnes tam proste Sulíka do tej sklladačky treba, ideálne ako najsilnejšiu opozičnú stranu. Keby vyhral Kiska alebo PS, to by teprve dopadlo. Zvlášť keď je ekonomické spomalenie, možno aj kríza za dverami.

08.04.2019 | procesbb

mihocokova novy etalon kvalitneho zurnalizmu, preto z trendu kvalitni ludia utekaju. menej fukat frizuru a viac cvicit modzogan

09.04.2019 | Európan

Sulík kritizuje.......

Musí.

Lebo on je figúrka Juhozápadnej mafie a Zuzka Podtatranskej, ktoré súperia o moc v SR.

09.04.2019 | Niless

Ale sa tu zislo trolstvo. Sulik ci chceme alebo nie je momentalne jeden z tych politikov ktorých pravicovy volic moze volit bez toho aby nemal zo seba zly pocit.
Sulik ak chcel uhrat viac ako 8-10 % musel ist do jednoduchych tem a takisto s riadnou davkou populizmu. Ved si trocha definujtw volicsky elektorat na Slovensku a zistite ze Sulik len rozhodil rybarske siete. Mohol si postavit hlavu a byt bigotny liberal ale hral by mozno 3-4 husle a robil podrztasku inemu populistovi.

09.04.2019 | al0

"jeden z tych politikov ktorých pravicovy volic moze volit bez toho aby nemal zo seba zly pocit"

Ako byvaly volic SaS mam najvacsi problem prave so Sulikom a kvoli nemu urcite SaS volit nebudem. Je to rovnaky populista a demagog ako Fico, len v zelenom. Ani po tolkych rokov nedorastol na politika, a zjavne ani nikdy nedorastie. Nema na to.
Co sa mna tyka, radsej budem volit Beblaveho, a podobne preferencie maju aj ostatni ludia v mojom okoli ktori predtym volili SaS.

09.04.2019 | Niless

Cokolvek od Smeru, SNS a PS je posunom vpred.

09.04.2019 | rosma

Asi tak.

09.04.2019 | rosma

A koho pravicového chceš voliť? Veď keď sa ti nepáči osoba Sulík, tak ho nezakrúžkuj! Veď SaS je plná zaujímavých ľudí, ktorí sú prijateľnejší než Sulík. Lebo postoj - vadí mi predseda, tak tú stranu nevolím je veľmi zlý prístup. Hlavne keď neexistuje rozumnejšia alternatíva. Vždy si človek vyberá to najlepšie, čo sa vyskytuje. Keď bude kandidovať Pán Boh, tak to bude inak. Ale zatiaľ je SaS prijateľnejšia, ako Matovič, Kotleba a SNS.

09.04.2019 | al0

Pre mna (a vela dalsich) je rozumnejsia alternativa Beblavy a SPOLU.

09.04.2019 | rosma

Len neviem, aký má výtlak Beblavý a či je vôbec liberál. Ale prečo nie? Pre mňa je Beblavý tiež akceptovateľný.

09.04.2019 | martin33

Lenze Beblavy kandiduje s PS. To je ako keby ti do ako tak chutneho jedla hodili aj kus ho..a,
Stefunko, byvaly obdivovatel Smeru a podozrivo zapojeny na statne ksefty sice uz nie je predsedom, ale takych "existencii" tam je viac.

09.04.2019 | Martiman

Beblavý je už v tretej strane, Mihál tiež (jednu neúspešnú rozbiehal s Malchárkom od Pavla Ruska, boli aj v Gorile). No neviem, s takými lídrami... Ja im neverím.

09.04.2019 | slimak79

Beblaveho volil moj kolega, mal si ho vidiet,ked sami prisiel vyspovedat. Myslim,ked Siet sla do koalicie. Tiez neznasa Sulika.

Ja by som Beblavemu hlas nedal.

09.04.2019 | al0

Tak tam mal hlavne slovo "gazda pravice". A pravdepodobne vtedy Beblavy pochopil ze bez vlastnej strany to nepojde. Myslim ze na adresu Smeru a Fica sa vyjadruje zrozumitelne.

10.04.2019 | cimro

To najlepšie sa v SAS nevyskytuje ani náhodou a v politických partajách duplom.

09.04.2019 | Roman Kanala

Formát sa mi nepáči do tej miery, že som to nepozeral. Písaný článok viem prečítať za tri minúty, tridsať minút na pozretie videa nemám v priebehu celého dňa.

09.04.2019 | od A do Z

Neprišiel si o nič keď si nepočúval.Sulík pri Čaputovej začiatočníckej pýchy vlastne len tvrdí jeho začiatočnícku pýchu vstupom do politiky.

14.04.2019 | Roman Kanala

Je nedeľa, pozrel som si to ráno o ôsmej. Zlý pocit. Zvieratko tára a tára, akoby bolo dôležitejšie, ako hosť. Zvieratko skáče do reči a vkladá hosťovi výroky do úst. Zvieratko tlačí na hosťa, aby sa vyjadril k veciam, ku ktorým sa nechce vyjadriť, lebo sú buď dôverné, alebo nechce zaujať stanovisko, alebo nechce urobiť verejný sľub, ktorý by potom musel dodržať, čo by mu zmenšilo akčný priestor, alebo pošliapať ako Fico, ktorý v politike v 2014 už nebude.

Zvieratko by nemali púšťať do takýchto relácií, keď tam majú Leška. Zvieratko sa od Leška nič nenaučilo, hoci sa občas povozia na zadnom sedadle.

09.04.2019 | K23

Pani redaktorka by mala dat vypoved uplne neprofesionalne a tendencne zamerany redaktor ci novinar "neviem ci sa to da oslovit ako novinar", asi si pomylila osoby a obsadenie ale na tie otazky si mala zavolat pana Kisku uplne nepodstatne a v sucastnej dobe bezpredmetne otazky.......zamerane na robenie predvolebnej reklamy uplne niekomu inému formou zneuzitia uplne niekoho iného ....

09.04.2019 | martin33

Redaktori v oligarchickych mediach mozu len "slabucko hryzkat". Toto je priklad clanku z media, ktore (zatial) oligarchom nepatri:
https://www.aktuali...

09.04.2019 | salamoon

a komu patri, proletariatu ?

09.04.2019 | martin33

Ciernobiele delenie ludi na "vykoristovatelov" a "proletariat" je uz dost zastarale. Existuje mnozstvo serioznych podnikatelov, ktori podnikaju slusne a bez toho aby si museli "kupovat" politikov a tak ovladat stat.

09.04.2019 | fúha, no toto !

Tak ten rozhovor a pomenovaná realita mafiánskej moci je sila!!!

09.04.2019 | _martin_

Sulík je rovnako toxický, ako Fico. Síce nemal toľko príležitostí, ako Fico, ale keby mal, určite by nezostal v tieni. Sulíkovi neverím.

09.04.2019 | fúha, no toto !

Sulík jasne a presvedčivo argumentuje. Ako jeden z mála sa snaží o čistú a jasnú hru politickú hru. Škoda, že v zahraničnej politike SaS a Klus považuje Rusko za strategického nepriateľa .

09.04.2019 | martin33

Este jednu vec SaS zazlievam - hlasovanie za Istanbulsky protokol, ktory je pravnym paskvilom v hlbokom rozpore so zdravym rozumom.

09.04.2019 | rosma

Ale nikdy nenájdeš politika (dokonca ani človeka) s ktorým by sa dalo súhlasiť na 100%! Podstatné je, aby sa človek s programom alebo osobnosťou stotožnil aspoň na 70-80% a preto ho podporil. Ja mám napríklad u Kisku problém s jeho účesom, absenciou jeho manželky plniť rolu prvej dámy a zazlievam mu, že sa na dobu vykonávania úradu nepresťahoval do BA a stále cestuje hore-dole ako yebo a aj jeho daňové nezrovnalosti voči štátu. Ale aj tak som rád, že som ho volil a považujem ho za najlepšieho prezidenta, čo kedy Slovensko malo. Ostatní mi nevyhovovali ešte viac a v podstatnejších veciach. Ale kvôli tomu nerezignujem, alebo nedám hlas Kotlebe, poprípade Ha-ra-bi-novi, aby akože "urobil poriadok". Tak frustrovaný zas nie som. Pozriem sa na českého prezidenta a tí naši doterajší mi prídu ako z inej galaxie :-) O Čaputovej (zatiaľ iba nádej) ani nehovoriac.

10.04.2019 | Brano L.

+++

09.04.2019 | Pontošan.

Nič sa nenaučil a nič nezabudol. Každá vláda, v ktorej bude Sulík nevydrží dlhšie ako rok.

09.04.2019 | oko

večne pyšný Sulík...

11.04.2019 | Palo013

Mam taky neurcity pocit, ze Sulik bude skladat vladu so Smerom. Napriek vsetkym vyjadreniam povolebna matematika nepusti a zodpovednost voci statu, narodu atd bude dovod preco si tlapnu spolu s dalsimi..
A odkyvu to aj vsetci ktori drzia spagatiky. Nie motuziky.
Dolezite bude ako sa podelia ministerstva a ake budu krizove a hlavne nadkrizove kontroly.

11.04.2019 | rosma

Tvoje pocity sú úplne neopodstatnené. Práve že Sulík si zakladá na tom, aby nesklamal svojich voličov a nekolaboroval po voľbách ako Procházka, alebo Harakter. A to Sulíkovi niektorí stále vyčítajú. Pre mňa je Sulík veľmi čitateľný politik, s ktorým sa tak na 70% stotožňujem.

11.04.2019 | Konsider

História sa opakuje.

Tak ako Culík kopal do Radičovej - len preto, že odmietala zakrývať špinavé praktiky Culíkových kumpánov, a preto, lebo sa naivne domnieval, že po zrade si získa dôveru voliča a nahradí ju - teraz vycítil zase šancu, že svojím buranstvom, vulgárnosťou a primitívnosťou znechutí ďalšiu ženu. Inštinkt barbarského alfasamca sa zastaviť nedá. Teda dá, ale nie u tohto pacienta.

Typické, Culík vždy kope do svojich potencionálnych koaličných partnerov. Jemu totiž nejde o zmenu pomerov smerom k slušnej, férovej spoločnosti, ale o ukojenie túžby po dominancii, pre ktorú sa spojí aj s Cherubínom Haha-Rabínom či Kotletou, preto nebojuje proti vražednej korupcii, ale iba proti najbližším konkurentom - normálne by to mali byť spojenci, ale kohút takýto pojem nepozná.

V mozgovej štruktúre kohúta je len vyhnať zo smetiska iných kohútov a sem tam ponaháňať sliepku.

A potom kikiríkať do sveta, aký je ko ... hút.

11.04.2019 | Brano L.

+++

11.04.2019 | oko

tiez suhlas. ono vacsina tych predsedov stran su neukojeni alfasamci.. bohuzial
hm, a niektori z nich aj mentalne (a prevdepodobne aj sexualne, ale to velmi skumat nechcem) impotentni.

12.04.2019 | IvanPe

Historia sa neopakuje nikdy, to len niektori herci hraju az do profesionalnej smrti alebo si vychovaju naslednikov.

11.04.2019 | waldi.Jr

Ok