Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Technológie a talent: Akí sú Slováci kreatívni a prečo by nás to malo zaujímať?

17.12.2015 | Peter Brejčák

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

17.12.2015 | som z ba

slováci sú vhodní akurát tak do fabriky za pás v 3 smennej prevádzke, tú úroveň odrážajú aj volebné preferencie

17.12.2015 | LPB

Ja by som skôr povedal, že úroveň národa (nielen navonok) určuje elita. Lepšie povedané, tí, čo sú pri moci. Aspoň v "demokracii". Tí sú denne v TV, tí utčujú smer, tvoria zákony... Ovce slepo dôverujú, elita ich zneužíva. Je to jej VEDOMÁ vina. Ovce nemajú na to, uvedomiť si to.

17.12.2015 | Bjorni

U nas mame tiez dost kreativnych ludi. Len ich mainstream nevidi. Z medii sa k vam dostanu len extroverti.
Kreativny introvert, ak nieco produkuje, vymysla, tak pod pseudonymom a publikuje to max. na specializovanych weboch, alebo svoju tvorbu v tichosti predava, aby nebudil zavist okolia. Pripadne si svoju tvorbu nechava pre seba.
Je to taka neviditelnost v tomto svete, nezbadate ich, vzdy vas totiz uputa kto robi najvacsi krik.

Bohuzial, sme sa za poslednych 8 rokov vpred pre vytvaranie kreativnej ekonomiky neposunuli ani o krok.
8 premarnenych rokov. Stale sa potacame na urovni priemyslu. Sektor sluzieb defacto mrtvy v porovnani s tym co je v tomto sektore je v civilizovanejsich krajinach.
Zmenit to? Posunut sa dalej? Ziaden problem vdaka globalizacii. Najblizsie to bude moct z nas zmenit v Marci 2016.