Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vlaky zadarmo zrušíme a obedy tiež. Je to populizmus, vyhlásil Sulík

02.01.2019 | TASR

Diskusia (54 reakcií) Pravidlá diskusie

02.01.2019 | skorodochodca

... a dôchodcom zrušíme aj večere ... znížením dôchodkov ....

02.01.2019 | Roman Kanala

Áno? Naozaj to povedal? Alebo to je len taký suchý hlod?

02.01.2019 | zajo-

Treba to zrušiť a nech platia polovičné aj študenti aj dôchodcovia, lebo inak to platia iní ľudia, ktorí možno ani necestujú. A tie peniaze z polovičného cestovného použiť na obnovu vlakov, staníc, čistotu atď.

02.01.2019 | @@@

a to iste uplatniť aj pri kulture sporte a cirkvy kde ročne ide 350 milionov eur ...ponechať to ludom nech neplatia ti čo to ani nevyuživaju ....90% ludi nikdy ani nebolo v SND ale hlavne že každy rok tam ide 20 milionov eur toto ako vysvetliš ?...toto je prinos pre ludi ked vyše 90% ludi tam ani nechodi ???

02.01.2019 | rosma

To, čo dotovať je na spoločenskú diskusiu. Taktiež dotujeme zimné štadióny a budúcnosť hokeja je pesimistická. Vlaky a obedy zadarmo je však už populizmus pre krajinu, ktorá hospodári deficitne a je veľmi zadľžená. Takéto sociálne veci môžu urobiť bohaté krajiny. My potrebujeme z vybraných daní riešiť základné veci ako zdravotníctvo a infraštruktúru. Nie kupovať si voličov systémom "chlieb a hry", aby sa Smer udržal pri moci ešte ďalšie 4 roky.

02.01.2019 | Vraňar

Tento rok hospodárila vláda s prebytkom 800 miliónov.

03.01.2019 | PeterKN

S prebytkom???

03.01.2019 | mml

... to akože skutočne ? Táto vláda , podľa Teba "HOSPODÁRÍ" ?? :-) :-ň

03.01.2019 | Vauban

Preco by to malo byt na spolocensku diskusiu? Zo spolocenskej diskusie sme si ako vyspela spolocnost vynali niektore temy, ktore sa stali axiómou (napríklad zakladne ludske prava, sice tam nemame zaradene pravo na byvanie ale to je teraz vedlajsie), z referenda napríklad aj dane, odvody a statny rozpocet. My predsa vieme zhodnotit celospolocensky prinos do urciteho sportu. Milion eur do hokeja ma urcite mensi celospolocensky uzitok ako milion eur do cyklotras. Fakty mame na stole, je skor na spolocensku diskusiu ci ich chceme ignorovat alebo nie a výsledkom je ci sme alebo nie sme rozumna spolocnost.

Pokial viem, tak ani kultura nasho naroda nevznikla vdaka nejakej statnej dotacii (zeby uhorska vlada rozdavala granty na slovenske ludove piesne?). Keby sme dotacie zrusili tak by nieco prezilo u súkromníka, ktory by si to asi patricne nacenil lebo by bol dopyt. Keby bol v niektorej casti uzemia nedostatok komercnej kultury tak by sa ludia vratili k tradicnej zabave, ktora po dedinach funguje doteraz, hrali by a spievali by tak ako vedia. Ludia potrebuju kulturu, keby bola na trhu prilis draha tak by si ju vytvorili samostatne. V kulture by som chapal skor otazku ze kolko coho a kde podporovat, aby boli zabezpecene nejake statotvorne zalezitosti (matica slovenska bola tiez zalozena bez podpory statu, ktory ju neskor aj zakazal), nejake kulturne dedicstvo aby prezilo a podobne. Podpora "modernej", resp. "novej" kultúrnej tvorby v dnesnom svete, kedy je dostupnost kultury vo vseobecnosti na vysokej urovni za lacny peniaz? Ved mi staci pristup na internet a mozem si stiahnut zadarmo ludovu piesen, ktoru vo volnom case nahralo mlade dievca z Detvy a zavesilo na YouTube. Zapnem telku a ukazem detom ako vyzeraju stovky zvierat a iných zivych tvorov bez toho, aby ich museli vidiet nazivo v Zoo (netvrdim, ze je to to iste, ale je to na zamyslenie). Mnohe institucie tu zivime bez akehokolvek rozmyslu ci je to este v dnesnej dobe stale potrebne, jednoducho pred par dekádami to malo zmysel a dalej neriesime.

03.01.2019 | shaggy

@@@ - Ja som za. Len si daj pozor, lebo sa svojimi názormi blížiš k tým mojim. A tie tu nie sú u nikoho (vrátane teba) obľúbené :)

03.01.2019 | @@@

shaggy ....nemyslim ...medzi nami je rozdiel ty chceš aby štat neexistoval lebo vraj všetko zvladnu sukromnici ale je tvrdim že takito štat len v pripade že sa ludia nedokažu poučiť aby potom pochopili o čom je štat ...ja som za štat taki ktory bude financovať len to čo je potrebne pre ludi pre ich prežitie a to ani kultura sport a cirkev isto nie su .....dokonca ani pridavky na deti alebo davky a mnohe dalšie ani dotacie do polnodhospodarstva ani urad prace ktory je nepotrebny a mnohe dalšie .....ale som zato aby štat financoval zdravotnictvo aj dôchodky (ako to som vysvtelova už minule ) lebo tie su pre ludi potrebne pre prežitie v pripade zdravotncitva je to jasne v pridpade dôchodkov je to preto že ide o starych ludi ktory v takom veku už nie su schopny zabezpečiť si životne podmienky pracou a to ako sa maju financovať som už pisal v inej teme minule kde to ma stať na solidarite a nie na biznise ako to dnes robi štat cez druhy pilier

02.01.2019 | cimro

zrušme dotácie,eurofondy,cirkev nech si platia len veriaci,tiež to nevyužívajú všetci.Tých vecí čo platíme z daní a nevyužívame,ale možno v budúcnosti budeme, je oveľa, oveľa viac.

02.01.2019 | Vraňar

Ale veď sa železnice renovujú, stavajú sa mimoúrovňové križovatky (medzi Žilinou a Trenčínom). Železnice boli dotované aj keď nimi nik necestoval, ba museli sa rušiť niektoré trate pre nezáujem. Teraz sú aspoň vlaky plné za ten istý peniaz. Sulík by zrušil obedy zadarmo pre malé decká a radšej pridal rodičom, hlavne tým čo to prepijú a decká by boli bez obedov. Takto sa aspoň deti z osád môžu naučiť jesť v spoločnosti.

03.01.2019 | Roman Kanala

Cigáni mali obedy zadarmo aj predtým. Fico len priehrštím rozhadzuje drobné aj takým, čo to nepotrebujú a nechcú.

02.01.2019 | @@@

v odvodvom bonuse ma niečo take ...ako že dôchodocom len 125 eur na mesia a zyvšok si maju nasporiť u skuromnika v druhom pilieri z omrviniek ktore im on ponecha navyše zatial čo bohatym da ovela viac

02.01.2019 | rosma

Vážne? A to, že by táto zmena platila iba pre mladých ľudí, čo nabehnú na trh práce a majú šancu si na ten dôchodok nasporiť ťa nenapadlo? Tiež niečo počuješ a vydávaš ten blud za pravdu? Kde sa vy konšpirátori (alebo len obyčajní demoláti a prakoko.t.i) vôbec beriete?

03.01.2019 | @@@

ja viem čo je tam napisane ...ano netyka sa to teraujšich dôchodcov ale tych v buducnosti ale čo sa na tom meni ?...no nič lebo pointa je ža na to doplatie .....takže aj ty sa nesnaž prekryvať problemy vytahovanim nezmyslov o konšpiracii ....lebo potom ked dnešny 20tnici alebo 30tnici nakoniec skončia z mizernym dôchodkom o 30 alebo 40 rokov čo urobia ?...potom už bude neskoro na to upozornovať tak ako dnes ludia v druhom pilieri dostavaju 26 eur priemerny dôchodok z druheho piliera ale reči boli o švajčiarskyh dôchodokoch

02.01.2019 | Krumpi

„My budeme investovať do bezpečnosti, aby vlaky fungovali a na trať pustíme súkromných prevádzkovateľov, aby bola konkurencia, čo povedie k zníženiu ceny,“

Aktuálne ceny lístkov by sa dali nazvať dumpingové, keby tu malo ZSSK nejakú konkurenciu, tak o akom znižovaní cien je tu reč? Spolu s Pobaltím máme najlacnejšie vlaky v EÚ.

02.01.2019 | SteveRaceman

ale zaroven ich mame aj suverenne najhorsie...

03.01.2019 | Vraňar

Určite lepšie ako za železničiara Dzurindu.

03.01.2019 | SteveRaceman

Hadam nejdes porovnavat stav spred takmer 20 rokov s tym terajsim? Je predsa logicke, ze ked nam unia posle peniaze na nove vozne tak budu na tom zeleznice lepsie ako predtym... ale je divne ked krajina ako napriklad Chorvatsko, ktore vstupilo do unie len nedavno ma uz teraz lepsie zeleznice ako my... asi predsalen vyuzili tie peniaze z unie lepsie ako my.... (staci sa pozriet na megadrahu cakaren ktora nie je nova ale len zrekonstruovana) my sme na urovni mozno tak srbskych zeleznic a to nie je bohvie co...

03.01.2019 | Vraňar

Ale súkromné vlaky už tu dávno fungujú a tiež sú plné.

02.01.2019 | rosma

To je odvaha povedať to takto priamo. Ale to od normálnych politikov aj mnohí očakávajú. Richard Sulík nie je ideálny politik, ale je jeden z mála, ktorí to čo sľubuje sa snaží aj vykonať. Pre hnidopichov - pokiaľ dostane 14% a je v koalícii, ktorí nezdieľa jeho hodnoty, nemôže mi logicky nikto vyčítať neplnenie sľubov. Keby mal väčšinu v parlamente a neurobil by to, čo sľuboval, je problém. Tak ako to urobil Fico, keď mal jednofarebnú vládu. Sľuboval odluku cirkvi od štátu a nakoniec sa s katolibanom dohodol na "neútočení".
Pokiaľ chcete niečo zmeniť, zamyslite sa nad nasledovnou vetou, ktorú som niekde čítal a prestaňte ostrakizovať jednu z mála šancí vymeniť kapitáňa a hranola.

"Veľa ľudí tvrdí, že nemá koho voliť, lebo ako keby čakali na Ježiša Krista. Nie ľudia, Ježiš Kristus vážne nebude kandidovať !"

02.01.2019 | Roman Kanala

Sulíka nemám rád kvôli jeho chuligánskemu účesu a jeho empatii hodnej armádnej pištole. A správa sa ako slon v porceláne, nie ako politik. A možno má dokonca aj ploché nohy. Ale pôjdem k voľbám a budem ho voliť, ak dovtedy nik lepší pravicový nepríde.

02.01.2019 | rosma

Výnimočne s tebou súhlasím. Mnohí si neuvedomujú, že SaS nie je len Sulík. Ja taktiež považujem Sulíka za slona v porceláne (trochu sa za posledné roky zlepšil), ale voliť ho nebudem. Na lístku SaS zakrúžkujem ľudí, ktorých poznám a považujem ich za odborníkov. Pretože pri voľbách prioritne nevolíme strany, ale priamo poslancov, ktorí sú združení v politických stranách. Keby krúžkovanie využívala väčšina voličov, Sulík by zostal predsedom strany a do parlamentu a vlády by sa nedostal. Teda za predpokladu, že veľa ľuďom vadí jeho osoba a nie strana SaS a jej volebný program. Poznám takých ľudí, čo nevolia SaS kvôli antipatii k Sulíkovi. Ale to by som očakával od voličov asi priveľa ....

02.01.2019 | Martinoid

Kde je napisane ze predseda vlady ci minister sa musi vyberat z poslancov?

03.01.2019 | @@@

cele SaS stoji na sulikovy a jeho vymysloch najmä odvodovom bonuse ....a prave ten je problem Sas ...keby ho sulik pozmenil tak aby bol vyhody pre ludi ale on o tom nepremyšla lebo jeho zaujom a zaujmommOB je a bolo cely čas len nabaliť bohatych na ukor ostatnych a preto nie je pre mnohych ludi volitelny ......ludia predsa nebudu voliť niekoho kto im povie nič nedostanete zadarmo a ešte ich viac zataži to ako ich zataži najdeš v jeho OB ....on si mysli že ked ludom ponecha par dobrynch navyše tak ho hned pobežia voliť ale to že prenesia kvoli tomu väčšiu zataž na ludi čim stratia ovela viac aby bohaty ziskali viac už nenapiše ani ty ani on

....chcel by si pozitiva Sas ale tie nie su a zato si možu sami a nie niekto iny

03.01.2019 | Švajčiarsky Puňťo

Pán Kanala, koho Vy tu chcete voliť? Veď Vy ste sa tu chvastali, že Vy ste Švajčiar! Nežijete tu, neplatíte tu dane, akým právom si tu Vy uplatňujete volebné právo? Len preto, že ho vo Švajčiarsku, ako prisťahovalec nemáte, teda s výnimkou komunálnych volieb? Na Slovensku platí zákaz dvojitého občianstva s výnimkou, ak ste to druhé občianstvo získali sobášom, alebo Vám výnimku na základe písomnej žiadosti neudelí Ministerstvo vnútra. Takže buď Vám Kaliňák udelil výnimku, alebo sa chystáte uskutočniť volebný podvod. Pozrieme sa na to.

03.01.2019 | PeterKN

K strate slovenského občianstva nedôjde:

-Ak slovenský občan nadobudol cudzie štátne občianstvo pred 17. júlom 2010.
-Ak slovenský občan získal cudzie občianstvo na základe uzavretia manželstva s občanom iného štátu. Platí to však len za predpokladu, že cudzie štátne občianstvo manžela nadobudol za trvania spoločného manželstva.
-Ak dieťa cudzie štátne občianstvo nadobudne narodením v cudzom štáte mimo územia Slovenskej republiky

Chrlíš zo seba blbosti ako stále...

03.01.2019 | Roman Kanala

Sme svedkami neuveriteľných zvráteností. Kriminálne živly sa vyhrážajú slušným ľuďom.

Prečo si myslím, že ten nový ničk je zo Zlodejska. Nízkosť , zákernosť a zbabelosť, Prečo si myslím, že je z Rožňavy? Hlúposť, tuposť a temné mafiánske vyhrážky.

Týmto špinavým amorfným stvoreniam netreba odpovedať či nebodaj s nimi diskutovať. Začnú si ešte myslieť, že sú ľudský tvor.

02.01.2019 | ppan2

...a uz to oznamil aj Matovicovi, Kollarovi alebo Hlinovi? Lebo vytah k premierskemu kreslu je plny aj tychto panov a ti sa nejako nechystaju podporit mu jeho sny.

02.01.2019 | cimro

Naša pravica je na zaplakanie,o druhej časti radšej ani nehovorím.Všetci skutoční odborníci dávajú od politiky ruky preč,a to čo sa nám vyplaví napovrch stojí za hrubé drevko.

03.01.2019 | Mikil

Keď vlak ide prázdny, alebo plný, tak aj tak sa na to skladame vsetci. Samozrejme že je lepšie, keď je čím viac platiacich pasažierov, ale voľné miesta nie je problém dať deťom a dôchodcom.
Keď v zahraničí poviem, že u nás majú dôchodcovia a deti vlaky zadarmo, tak sa stretávam s obdivom. Sme mala krajina, ktorá si to môže dovoliť.

Ps Radšej budem voliť kotlebu ako šulíka

03.01.2019 | noblesa

mam otazku - uvedomuje si hlupak, ze je hlupy?

03.01.2019 | @@@

len kvoli zavisti nadavať inym

03.01.2019 | @@@

len kvoli zavisti nadavať inym

03.01.2019 | citatelTrendu

Sulík je tvrdý liberál a osobne neverím že niekedy bude jeho strana zostavovať vládu. Slovensko nie je Bratislava. Napr. tie obedy zadarmo-funguje to tak v škandinávskych štátoch a čo Sulíkovi nedochádza, že ak aj zvýši daňový bonus ľuďom, tak práve rizikové skupiny-Rómia, ožrani tie peniaze pomíňajú na nezmysly a nie na kvalitnú stravu deťom.

Vlaky zadarmo súhlasím, to je nezmysel. nič nie je zadarmo. Najmä študenti to zneužívajú a obsadzujú miesta pracujúcim (rezervujú si lístok a necestujú).

Sulíkova SAS ak chce byť raz skutočne hlavnou vládnou stranou, musí prezentovať aj základné sociálne cítenie, inak skončí v histórii skôr ako si Rišo myslí. SAS nebude vládnuť, min. 2/3 Slovenska chce vládu so sociálnymi službami. Fico to pochopil, preto tak dlho vládol.

03.01.2019 | Truhlik999

Sulik je liberalny v ekonomike a konzervativny v ochrane naroda.

Keby viac presadzoval politiku tymto smerom, mozno by oslovoval viac ludi.


Lebo je mnoho ekonomoickych liberakov v zmysle maleho statu, ktori zaroven si uvedomuju rizika privelkej otvoenosti pre neobcanov.

A co sa tyka romov - ak si prepiju peniaze, je to ich biznis.

03.01.2019 | @@@

preto ma problem jeho strana zastaviť dotovanie štatu sportu kutlury a cirkvy ....ak by boli za menej štatu tak prave tieto veci ako prvy zrušia aby sa štatom dotovali ale to oni nechcu urobiť prečo ?

03.01.2019 | Truhlik999

Jj, súhlasím..

Cirkev a šport su pracky pre nasich ludi.

Kto to chce, nech si to plati sam!


Stačí pozriet bratislavskú operu - domácich par, plno rakúskych dôchodcov. Pritom scénu dotujeme my.

A zrušenie STV a radia detto.

Hlasne trúby rezimu.

Stačilo by uvoľniť politiku prideľovania frekvencii, aby si kazdy mohol vysielať co chce - aby neexistovali len nase média ako trend, sme a pod., ale aby mali priestor aj slobodný vysielač a hlavne správy..

03.01.2019 | Lupask

vysierac a hlavne bludy ho podla teba nemaju dostatocny uz teraz?

04.01.2019 | Vauban

Lupask: nie nemaju, tak ako SMERaci natvrdo protizakonne odstavili radio Viva tak by odstavili aj Slobodny Vysielac a ine weby...oni totiz funguju len cez internet, kde su posledne zvysky slobody slova

tusim to bol Jarjabek, kto v suvislosti s radiom Viva povedal nieco ako: "...my vas proste nechceme, nase rozhodnutie je mozno protizakonne ale nam je to jedno, kludne sa mozte sudit ale aj ked vyhrate so stastim o 10 rokov tak nam to staci, my to potom aj tak nezaplatime..."

---

Truhlik999: Sulik a liberal? V niecom je dokonca libertarian, v niecom liberal a v niecom socialista, clovek je do toho viac menej nuteny v nasom systeme.
Konzervativny v ochrane naroda? To je uplne zcestne, ak ako liberal, pripadne libertarian uznavam sukromne vlastnictvo a minimalne zasahy statu tak tema ako nekontrolovatelna migracia neexistuje. Ak kazdy kus zeme niekto vlastni a ma 100% pravo s nim nakladat ako uzna za vhodne, tak migracia do krajiny ako takej neexistuje, su to vtedy len sukromne pozvanky osob na ich vlastne pozemky a dalej sa ti ludia bez suhlasu dalsich vlastnikov nedostanu.
Sucasna situacia v nekontrolovanej migracii a ochrany statnych hranic je len o nahradeni volicskej zakladne kupenim zahranicnych volicov za peniaze danovych poplatnikov. Ked s tym politik nesuhlasi tak je konzervativny? Ved len chrani prava a majetok obcanov, majitelov statu. Hadam nikto nie je taky naivny aby si myslel, ze miliony ekonomických migrantov by prudili do EU len kvôli pracovnym prilezitostiam...

Vidíme to aj u nas, socialisti potrebuju zvacsovat volicsku zakladnu, lebo sa im prirodzene scvrkava (ako sa vravi "do dovrsenia dospelosti je kazdy sucitiaci clovek laviciar, akonahle dosiahne vek rozumu a zacne zarabat tak sa stava praviciarom"). SMERaci sa u nas ocitli vo vlastnej pasci, kaslali na mladych ludi, volici im umieraju a byvatelstvo je apriori proti migrantom...cize su nevyhnutne nuteni robit aj socialne balicky pre mlade rodiny, je to ich posledna sanca. "Demokrati" v USA to maju jednoduchsie, otvorili hranice a za statne poskytuju verejne sluzby zadarmo pre migrantov a neskor im daju pravo volit. A tych par desiatok milionov migrantov im staci na drzanie si pozicii.

04.01.2019 | @@@

tak prečo ich zamestnavaju ?.....ty sa vyhovaraš na jednu stranu ale ta druhy strana ich zamestnav ...ak ide hovoriť o tom že za migraciu može lavica tak prečo pravičiari podniaktelia a manažeri zamestnavaju cudzincov ?....aha tam si asi už nedomyslel ?...nikto im cudzincov nenuti ale oni sami ich najimaju ako lacnu pracovnu silu tym pado si ty aj manažeri a podnbiaktelia vyhovaranim na inych s.ru do vlastnej huby ....ale vyhovorky vždy mate na miliony

04.01.2019 | Vyktorka

Máte pravdu, ľudia čakajú takú vládu, ktorá na nich nehnojí. Chcú konečne vládu zdravého - zdravého rozumu,
netreba ani liberálov, iba riešiť veci sedliackym rozumom, čo je dobré pre ľudí je aj pre štát, štát sú predsa ľudia. Rôznych kadejakých liberálov do rána nakadím plné vedro, a byť ujcom Sulíkom, tak zvečera na ráno zruším svoj aj rodný list. hezký deň prajem a čokolom.

03.01.2019 | penzistka

Tak z toho je mi smutno. Pravidelne cestujem zadarmo vlakom do Bratislavy k lekárom. Peniaze, čo ušetrím na cestovnom, môžem dať lekárom. Napr. vstupenka k ortopédovi stojí 10 eur. A to nie je prednostné vyšetrenie, na rad čakám 1/2 roka. Vlaky zadarmo je jediná dotácia, ktorú ja a mne podobní využívame. Za kultúrou a na štátom dotované športoviská nechodím, varím si doma...

03.01.2019 | TotoTuSomJa

Kým bude Sulík prezentovať odvodový bonus ako svoj sociálny program, dovtedy nehrozí že by bol premiérom. U bežných ľudí vyvoláva odvodový bonus priam odstrašujúci efekt. A to nespomínam na chyby v prepočtoch čo boli medializované.

Odvodový bonus v očiach bežného Slováka: viac peňazí pracháčom=menej chudákom a za všetko budeš platiť ešte viac ako za smerákov! Zdravotníctvo v SaS vedie dobre známy exminister Zajac, takže sprivatizujú zdravotníctvo=vyššie poplatky. Privatizácia ostatných podnikov=ešte vyššie dividendy Západu, ešte väčia kolónia a mizéria Slovákov. Toto si myslí fakt väčšina ľudí.

03.01.2019 | @@@

a čo nemaju pravdu ?

03.01.2019 | mml

... nehovor za druhých ! Mám na mysli tú idotskú vetu , ktorú máš na konci svojho "príspevku " .

03.01.2019 | mml

toto patrilo pre TotoTuSomja .

03.01.2019 | HlasNaHlas

Krádež bude krádežou a korupcia korupciou a sfalšovaná verejná súťaž sfalšovanou verejnou súťažou, či už ju robí dnes Smer a banda jeho mecenášov, alebo zajtra bude robiť Sulík a banda jeho mecenášov.

Štát by mal byť sociálny!!! To znamená podržať tých, ktorí nemôžu pracovať, stimulovať tých, ktorí pracovať môžu ale nechcú, nebyrokratizovať tých, ktorí prinášajú do štátnej kasy peniaze ale bonusovať ich, byť tvrdý k drogám a herniam, ku korupcii na každej úrovni, k poilitickej prostitúcii a uplatňovať zákon na každého rovnako, zabezpečiť slobodu jedincom a demokraciu v riadení štátu.

Štát nesmie dovoliť nikomu zabíjať deti potratmi ani starých eutanáziou. Štát nesmie považovať za manželstvo nijaký iný zväzok ako zväzok skutočného muža a skutočnej ženy a nesmie zveriť výchovu detí v štátnej opatere inému páru ako manželskému. Iba tak budú naplnené predpoklady na zdravý vývoj spoločnosti.

Ak toto Sulík (alebo hocikto iný) sľúbi a naplní, nemám problém ho voliť.

03.01.2019 | citatelTrendu

Vyrojil sa nám tu tvrdý pánbožkár? Akým právom chceš svojprávnym ženám zakazovať potraty? Inkvizítorov sme tu už mali, stačilo. Nechcem dopadnúť ako Poľsko kde miesto skutočných problémov riešia pseudo problémy. Čo si Mrva? Ešteže ho nezvoli za primátora Bratislavy, tvrdí pánbožkári sú najhorší (stačí si pozrieť správy).

03.01.2019 | martin33

Akým právom chceš svojprávnym ženám zakazovať potraty?

Ustava SR, cl.15. ods. 1:
"Každý má právo na život. Ľudský život je hodný ochrany už pred narodením."

03.01.2019 | Lupask

zivot zeny nie je hodny ochrany?

04.01.2019 | martin33

Porodenim dietata je ohrozeny zivot zeny ?