Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vybudujeme obchvat okolo Pezinka, zaviazal sa bratislavský župan Droba

05.04.2018 | TASR

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

05.04.2018 | Roman Kanala

"V oblasti dopravy sa kraj okrem iného zaväzuje vybudovať obchvat Pezinka..."

Chýba tam podstatný údaj. Kto to má zaplatiť. Ak sa Droba zaviazal, že to zaplatí z rozpočtu vúcu, tak je chlap. Ak to chce urobiť tak, ako Žilina, že "on postaví" obchvat, ale realizovať to bude SSC a zaplatia všetci občania, tak je loťoťo a jeho reči sú žilinizmus.

05.04.2018 | PaloK

A kadiaľ chce pán Droba stavať ten obchovat? Vzduchom? A pre koho vlastne?

06.04.2018 | medmedik

pre koho vlastne obchvat? PaloK žartuješ? Pre viac ako 63 000 ľudí a z nich veľkej časti denne dochádzajúcich ľudí do BA stojacich v zápchach od cintorína pri gymply až po Grinavu. Nie je dôvod aby auta tranzitujúce cez Pezinok chodili cez centrum. Kontúry stavby boli plánované snáď ešte koncom 80tych rokovch.



http://www.vyvlastn...


06.04.2018 | @@@

takže 63tisic ludi je viac ako pol miliona ludi ktory žiju za košicami a prešovom a nemaju ani jeden km dialnic ale oni sa budu podielať aj na obchvate ba za 1,9 mld eur aj na vystavbe dalšich dialnic ale nevadi dôležity su len bratislavčania a ludia z okolia lebo slovensko je len ba a okolie zvyšok je nič .....to nie je vysledok fica to je vysledok bratislavčanov lebo prave oni považuju zvyšok slovenska za nič už 29 rokov

06.04.2018 | medmedik

veľmi veľa cestujem po Slovensku a plne súhlasim že je potrebné vybudovať kvalitnú dialničnú infraštruktúru aj tam a rovnako na Orave ako aj inde. To však neznamená že aj v Pezinku je v pohode. V špičke poobede je prechod Pezinkom Z Grinavy na Modru v desiatkách minút a to sa jedná o nech 8 km.

06.04.2018 | PaloK

Presne tak. Nech sa teda spravi seriozna pripojka na D1 a nie urychlovac zapchy na inom mieste. Cela tato Pezinsko Senecka oblast ma totiz pred sebou obludnu rezidencnu vystavbu, v ktorej sa akosi nepocita s infrastrukturou. A preto je kratky obchvat jedneho miesta podla mna zbytocne a docasne riesenie.

06.04.2018 | Roman Kanala

Nech sa položia koľajnice pre električku do Devínskej, Šamorína, Pezinka, Senca. Ak sú cesty zapchaté, treba sa radovať. To je trhová rovnováha. Ľudia dobrovoľne prestúpia na električku, ak budú mať alternatívu k autu.

06.04.2018 | PaloK

Efektívnu alternatívu zatiaľ nemajú, pretože najviac ľudí pracuje na malej ploche, kam nesmeruje ani železnica, ani rýchla MHD a zároveň slovač si potrebuje doviezť svoju ctenú prdel až do kancelárie na 12. poschodí, a doma až do kuchyne. Nestavajú sa tri, štyri administratívne centrá v okolí mesta, ale všetko na jednom malo mieste bez infraštruktúry.
Z Pezinka sa do BA dostanete za 15minút, ale cez ošťatú stanicu idete spoteným trolejom do práce vyše 30 minút. Električka ide na koniec Dúbravky z centra aj 30 minút, do Devínskej by to bolo ďalších 15 minút navyše. Vlakom zo Senca? Keď niekto môže splácať x-stotisícový dom v Senci, nebude sa trmácať vlakom na spomínanú ošťatú stanicu.

Mesto nie je schopné presadiť konečne ani len rozumnú parkovaciu politiku. Kde by nabrali odvahu na rázne dopravné rozhodnutia? A v takejto situácii chce Droba postaviť nejaký obchvatík Pezinčanom? Aby sa Pezinčania, Modrania, a ďalší ešte rýchlejšie dostali na Račiansku alebo k upchatému kruháču na Vajnoroch. A kto zaplatí obchvat Rače?

06.04.2018 | Roman Kanala

Do Devínskej ide vlak a VW má firemnú prípojku. Tam by sa dali vypravovať robotnicke vlaky zo Šale, z Pezinka, z Kvetoslavova a z Malaciek. Konečná priamo vo fabrike.

O parkovisku P+R pri Zlatých pieskoch sa začína hovoriť. K nemu by viedla predĺžená električka z Ružinova. Ale stále sú to len reči a vzdušné zámky. Zas električka do Petržalky sa osvedčila. Ešte do Vrakune a priama linka zo stanice po Štefánikovej na Suché mýto a pol problému vyriešeného.

MHD v Bratislave je už historicky strašná. Je to tak odjakživa a nik s tým nič nerobí už desaťročia. Až teraz sa podarilo tarifne integrovať RegioJet. Zápchy a saturácia ciest je fajn vec. Bez toho by nič neriešilo. Po rozšírení diaľnice nastane totálny rozvrat a kolaps. Zaujímavé, že to nik z miestnych dopredu nevidí. Asi tam nemajú dopravných inžinierov či rozvojové štúdie.