Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vyriešil Érsek Višňové? Nie, len svoje alibi

07.03.2019 | Ján Kováč

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

07.03.2019 | Roman Kanala

"Vyriešil Érsek Višňové? Nie, len svoje alibi."

To je pravda. Višňové vyriešené by mohlo mať dve podoby. Prvým riešením je Višňové dokončené. Druhým riešením by bolo nechať Višňové tak, ako je a nestrkať do toho ďalšie peniaze, lebo to nevedie k ničomu. Tretí stav medzi oboma nie je riešením, lebo peniaze boli utratené nezmyselne a treba viac peňazí a viac času. Takže Érsek to nezvládol.

"Rozostavaný úsek Lietavská Lúčka – Dubná Skala je dôležitou časťou diaľnice D1."

Áno, to je pravda. Bez toho úseku je tunel nanič.

"Križovatka je bytostne dôležitá pre nadväzujúci úsek Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka, ktorý staval Doprastav."

A toto nie je pravda. Diaľnica môže fungovať aj bez križovatky Lietavská Lúčka. Bude križovatka pri Hričove a križovatka pri Vrútkach. Priama odbočka do Žiliny teda nemusí vôbec byť. Prečo by mali dedinčania jazdiť z horného konca na dolný koniec po diaľnici až domov? Z diaľnice zídu pred dedinou a pôjdu po ceste I. triedy.

Vynechanie križovatky Lietavská Lúčka by skrátilo terminy a ušetrilo prostriedky. Keby žilinisti vyrevovali, a som si istý, že budú vyrevovať, tak nech si to postavia a zaplatia sami. Podobne sa NDS a ministerstvo Žiliny zachovali k Považskej Bystrici. Výjazd v Slotovej Lúčke sa môže postaviť, keď sa podarí zachrániť eurofondy.

07.03.2019 | ivansk

žilinčania tadial budú chodiť minimálne, kedy to už konečne pochopíš, ide o tranzit.
ty máš utkvelú predstavu, že ráno aspoň 20 tisíc žilinčanov sadne do auta a ide sa previezť do Martina a späť len kôli tebe.

07.03.2019 | Roman Kanala

Ak to má byť pre tranzit, tak treba zrušiť križovatku Slotova Lúčka a nahradiť to viaduktom, nech tam Žilinčania nelezú.

08.03.2019 | ivansk

to je málo, podla mňa by sme mali zrušiť všetky exity z dialnice a nechať len tie v BA a KE, ved je to dialnica medzi týmito mestami, tak načo dalšie križovatky.

07.03.2019 | risototh

Zaujimave, ze v minulosti sa stavalo po mensich castiach, a viac firiem. Dnes sa urobi jedna mega zakazka, aby sadla presne jednemu mega podvodnikovy, ktory cast zdrojov preSMERuje tym spravnym SMERom...

07.03.2019 | MyslimSiTo

Treba si uvedomit, ze EU tendre urcuju vitaza na zaklade najnizsej ceny. Nikde vo svete sa kvalita nedefinuje najnizsou cenou. Zaroven to otvara priestor takymto a este horsim spekulaciam. Neviem, ako inak to mohli riesit. Priplatit vitazovi, napriek neprofesionalnemu/neserioznemu odhadu ceny za dielo?

07.03.2019 | Roman Kanala

Víťazom súťaže podľa najnižšej ceny mala byť Skanska. To sú iní borci. Svetová 130 ročná firma s dielami na všetkých kontinentoch.

Som presvedčený, že by aj napriek nižšej cene dokázala dielo postaviť za zmluvnú cenu a načas. Oni majú razenie zvládnuté tak, že by to bolo rýchle a lacné. Ale by si nenechali brnkať po nose, keby im NDS sabotovala prácu tak, že im nedodá načas podklady alebo pozmení projekt počas výstavby.

A teraz uvidíme, prečo ich Doprastav vyštval. Ak by Skanska získala pozitívne referencie vo Višňovom, vložili by nohu do dverí, vybudovali kapacity, získali miestnych partnerov medzi subdodávateľmi a Doprastav by zrazu mal konkurenta. Remeta nie je konkurent, toho môžu kedykoľvek vyšachovať.

08.03.2019 | handlovčan

učiteľ telocviku p.Érsek by nazvládol ani hodinu telesnej výchovy nieto zvládnuť výstavbu diaľničného tunela.