Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Walmart vstupuje do novej éry, spúšťa online nákupy vo virtuálnej realite

28.06.2018, 14:05 | ČTK

Najväčší maloobchodný reťazec sveta Walmart na svojich internetových stránkach predstavil 3D virtuálnu nákupnú prehliadku, v ktorej zákazníci môžu prechádzať bytom plným jeho výrobkov. Okrem svojich vlastných ponúkne asi 70 domácich značiek. Služba bude aktívna od júla, uviedla firma.

  • Tlačiť
  • 0

Americký maloobchodný gigant rovnako ako ďalšie firmy hľadá nové spôsoby, ako sa presadiť vzhľadom na rýchlo sa meniace návyky kupujúcich a na silnú konkurenciu od internetového predajcu Amazon. Do online aktivít investuje miliardy dolárov.

Od prevzatia firmy Jet.com za viac ako tri miliardy dolárov pred takmer dvoma rokmi Walmart upevnil svoju pozíciu na internete. Kúpil ďalšie značky, ako Bonobos a ModCloth, a výrazne rozšíril počet tovaru, ktorý predáva na internete. Posilnil tiež dodávkové služby.

Neprehliadnite

Technologický inkubátor spoločnosti Store No 8 kúpil vo februári start-up Spatialand, aby pre jeho obchody a webové stránky vytvoril produkty virtuálnej reality. Walmart tento rok očakáva zvýšenie tržieb z internetového predaja o 40 percent.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Amazon, virtuálna realita, Walmart

Diskusia (0 reakcií)