Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bič na Uber v praxi? Počet taxikárov vzrástol len v Bratislave o 25 percent

12.08.2019 | Vladimír Maťo

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

12.08.2019 | Staromestsky bonvian

Uber ako jedna z mala sucasti "zdielanej" ekonomiky pre mna mala zmysel. Jazdilo sa za polovicu co teraz.

12.08.2019 | martin33

Asi to bude tym, ze to nie je ziadna "zdielana" ekonomika ale normalne "drobne podnikanie v oblasti sluzieb".
Vodici Uber jazdia na vlastnych autach, ktore s nikym nezdielaju, ale poskytuju sluzbu "prepravy z bodu A do bodu B".

12.08.2019 | Nervacik

Súhlas, každopádne, môžeme byť za Uber, Bolt či Hopin vďační. Človek v žiadnej inej profesii nenarazí na také kvantum kreténov ako medzi taxikármi. Aplikácie začali konečne čistiť trh.

12.08.2019 | risototh

A potom stretnete "bolt" taxikara co ma 19 rokov, soferovat nevie a blokuje svojim parkovanim dopravu na sidlisku, lebo chudak nevie zacuvat na parkovacie miesto na spetakoch, tak to necha v strede cesty...

12.08.2019 | sammy_dlx

tak asi je chyba vo vycviku.

12.08.2019 | Leo29

prave to je na uberu super že daš spätnu väzbu cez apku a chalan klesne rating. Další zakazník si to teda može rozmyslieť.

presne to trebalo zrušiť a preto tak taxikari protestovali

14.08.2019 | NCRD

Dobre, nech sa urobí aplikácia, kde budú povinne všetci taxikári.

Rovnako ako UBER, len povinne.

Aplikácia ukáže rovnako ako UBER trasu aj cenu. Rovnako bude fungovať rating systém.

To by zase ale asi taxikári protestovali.