Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zabudnite na mileniálov. Nastupuje sľubná generácia Alfa

28.01.2019, 12:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Čo príde po mileniáloch a Z-kách? Generácia žijúca v symbióze s technológiou, najbohatšia, najpočetnejšia a najdlhšie žijúca. Prvá vlna už opustila plienky a firmy si na ňu začínajú brúsiť zuby. Zoznámte sa s generáciou Alfa.

  • Tlačiť
  • 13

S pomenovaním Alfa prišiel austrálsky výskumník Mark McCrindle. Označil tak deti, ktoré sa narodili po roku 2005. Tento rok bol pre technológie jeden z prelomových, Apple prišiel s prvým iPadom a vznikla nová sociálna platforma Instagram. Poslední, ktorí podľa M. McCrindla budú ešte do generácie spadať, prídu na svet v roku 2025. Dovtedy sa majú podľa jeho odhadov narodiť dve miliardy Álf (pre porovnanie, generácia Z obsiahla 1,8 miliardy ľudí).

Neprehliadnite

Marketéri si môžu klásť otázku, aká generácia Alfa bude. Odhaduje sa, že sa dožije najvyššieho veku a bude najbohatšia. Podľa Digiday je dosť možné, že budú po vzore rodičov otvorení multikulturalite a budú odmietať rodové stereotypy. M. MCrindle tiež uvádza, že pôjde o najvzdelanejšiu generáciu. Na technológiu sa nebudú pozerať len ako na doplnok, stane sa integrálnou súčasťou ich životov.

Šikovní marketéri si však všímajú to, aká už generácia Alfa je. Denne sa narodí dva a pol milióna nových členov. Tí najstarší už sedia v školských laviciach a ovplyvňujú

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 13

Tagy deti, marketing, mileniáli