Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Železnice masívne redukujú IC-čka, v sobotu nebudú vôbec

24.03.2015 | Jozef Tvardzík

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

24.03.2015 | noblesa

Statny moloch narazil na konkurencnu sutaz. Podla ocakavania tragicky pohorel.

24.03.2015 | MedvedikBalu

RegioJet dostal hned na zaciatku lukrativne trasy, ktore mohli kludne v pohode ZSR zabezpecovat ak by svojim riadenim neboli tunelovane.
Vstup na trasy IC ciek uz potom bola ceresnicka na torte.Predpokladam, ze vsetky tieto aktivity boli diane s cielom aby Regjojet zarobil. Takze niekto zhrabol za danie do vienka najprv lukrativky a potom aj dialkove trasy.
Ludia usetria tak ci tak, co je dobre hlavne z dvovododu krizy ,ktore zachvilocku dojde ako dosledok vynikajucej politiky EU voci RF. Aut je na dialkovych trasach menej, stupla bezpecnost,agresivita pokles nezaznamenala .

24.03.2015 | samorost

statni firmy neumi vubec nic, to je samy nominant a pricucnutec.
Ovsem zcela urcite si vyplaceji plne platy, i kdyz vyrabeji stratu.
Mam dojem, ze nekteri (ne)zodpovedni zamestnaci maji vyssi platy nez predseda vlady. Pak je ovsem problem se ziskovosti, kdyz par nenazrancu sezere veskery zisk.

24.03.2015 | MedvedikBalu

Stretol som cloveka,ktory posobil dlhodobo na ZSR a ten jednoznacne povedal, kto prisiel ako riaditel, tak nenormalne tam zbohatol a uplne jedno bolo akeho druhu sa prezentovala vlada,ktora ho tam dosadila.

24.03.2015 | kura2

Zeleznice prevadzkuju IC vlak o 15 minut neskor ako Regiojet, za cenu o 50% vyssiu. Dohodli sa s Jancurom, alebo su fakt neschopne?

25.03.2015 | maja.ofs

ŽSSR zabudli na dôchodcov a ostatné skupiny, ktoré cestujú zadarmo. Určite to má vplyv aj na IC. RegioJet vniesol kultúru do cestovania na Slovensku.

25.03.2015 | noblesa

presne tak, najprv im najsocialnejsi priemer SR skanibalizoval ICcka ked cestujucich premiestnil do dobytcakov zadarmo, a teraz jedine komercne vlaky na ktorych si mozu tvorit zisk, rusia, lebo nie su ani len schopni zacat konkurovat niekomu bez dotacii (sic!)..