Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Druhý pilier láka čoraz viac ľudí

30.05.2019, 15:54 | Peter Csernák | © 2019 News and Media Holding

Na dôchodok v druhom pilieri si sporí o vyše 73-tisíc ľudí viac ako pred rokom. Kým na konci vlaňajšieho apríla podľa údajov Sociálnej poisťovne odvádzalo príspevky na dôchodkové sporenie 1 438 585 ľudí, koncom apríla tohto roka ich bolo už 1 512 402.

  • Tlačiť
  • 0

Predseda predsedníctva Asociácie dôchodkových správcovských spoločností Marián Kopecký vraví, že aj keď sa „za posledné roky ročný objem vstupujúcich mladých ľudí viac ako zdvojnásobil, títo ľudia aj pri tak dôležitom životnom rozhodnutí, akým je začať si sporiť na dôchodok, potrebujú stále tak trochu ‚nakopnúť‘.“

Neprehliadnite

Väčšina ľudí sa totiž neobráti na dôchodkovú spoločnosť sama s tým, že by chceli vstúpiť do druhého piliera. „Drvivá väčšina

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy druhý pilier

Diskusia (0 reakcií)