Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Garantované fondy napriek odlivu sporiteľov stále dominujú

18.07.2019, 11:59 | Peter Csernák | © 2019 News and Media Holding

Ľudia zapojení v druhom pilieri začali vo väčšom prestupovať. Sociálna poisťovňa za prvých šesť mesiacov tohto roka vydala 20 536 akceptačných listov, ktoré sú podmienkou na zmenu dôchodkovej spoločnosti. V porovnaní s rovnakým období minulého roka to predstavuje nárast o 23 percent.

  • Tlačiť
  • 2

Aj dôchodkové spoločnosti hlásia zvýšený záujem mladých ľudí o vstup do druhého piliera. Zo štatistík Asociácie dôchodkových správcovských spoločností vyplýva, že jedinou spoločnosťou, ktorej od začiatku januára ubudli klienti, je Aegon. V porovnaní so začiatkom januára ich v prvý júlový deň mala o 1 400 menej. Táto spoločnosť však na jeseň tohto roka na Slovensku skončí a bude pohltená NN.

Neprehliadnite

Naopak, najväčší prírastok si pripísala AXA. Od začiatku januára do začiatku júla jej pribudlo takmer 9 500 nových sporiteľov. Viac ako 9-tisíc klientov pribudlo aj Allianzu a pod touto hranicou zostala tesne NN a VÚB Generali.

Nemení sa len počet klientov dôchodkových spoločností, ale aj

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy druhý pilier