Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Global Finance pláva proti prúdu a otvára novú sieť digitálnych pobočiek na Slovensku

23.09.2019, 00:05 | PR

Inzercia | Spoločnosť Global Finance a.s. sa začiatkom tohto roka rozhodla modernizovať svoj obchodný koncept, nastavila si ambiciózne ciele, výrazne navýšila veľkosť obchodnej siete a ráznym krokom vstúpila do sveta inovácií a technológií.

  • Tlačiť

Dnes verejne prehlasuje, že vďaka svojmu obchodnému modelu a inovatívnym fintech nástrojom, dokáže naplno konkurovať najväčším maklérskym spoločnostiam a priniesť klientom na Slovensku úplne nový zážitok z riešenia financií.

O tom, čo tieto vízie, ambície a kroky budú znamenať pre klientov, ale aj samotných finančných sprostredkovateľov, sme sa rozprávali so zakladateľom a generálnym riaditeľom spoločnosti Global Finance a.s. Martinom Gregorom a zakladateľom digitálnej platformy Futuria Ladislavom Soviarom.

Spoločnosť Global Finance a.s. pôsobí na trhu od roku 2014, aké boli vaše začiatky?

Martin Gregor Prvé úvahy vstupu mojej osoby na trh finančného sprostredkovania prišli už počas môjho pôsobenia v korporátnom svete. Nosnou myšlienkou mojich plánov bolo vytvorenie spoločnosti, ktorá by kombinovala výhody MLM systému a Broker Poolu.  Preto sme sa s pomocou našej materskej spoločnosti Winners Group a.s. rozhodli založiť Global Finance a.s..

Našim primárnym cieľom bolo vytvoriť prostredie, kde finanční sprostredkovatelia dostanú dostatočný priestor pre sebarealizáciu, nadštandardné pracovné podmienky, okolo seba hodnotovo správnych a odborne zdatných kolegov a zároveň budú mať možnosť ovplyvňovať veci a posúvať tak spoločnosť vpred. Myslím, že sa nám to úspešne podarilo a dnes viem povedať, že náš systém práce povzbudzuje ľudí premýšľať a aktívne posúvať kvalitu práce na vyššiu úroveň. Držíme sa hesla, že sa chceme obklopovať lepšími ľuďmi, ako sme my sami.

Začiatok nášho podnikania sme odštartovali exkluzívnym projektom so ZUNO bankou. V priebehu prvých 18 mesiacov sme otvorili 23 pobočiek a obslúžili vyše 11.000 spokojných klientov. Za 4 roky podnikania sme dosiahli ročný obrat  2,3 mil. eur, čím sa spoločnosť ekonomicky stabilizovala, ale predovšetkým vytvorila zdravé jadro v počte 100 ľudí. Stále však platí, že sme len na začiatku a priestor pre nových ambicióznych spolupracovníkov s túžbou meniť trh k lepšiemu je obrovský.

Začiatkom tohto roka ste výrazne modernizovali spoločnosť. Aké sú vaše ambície na nasledujúce obdobie?

Martin Gregor Presne tak, máme za sebou prvé „stabilizačné“ obdobie a nastal čas posunúť sa ďalej. Aktívne sme začali pracovať na synergiách v rámci skupiny Winners Group a.s., kde okrem klasických klientov požadujúcich finančné služby, vieme vďaka realitnej sieti Winners Reality obslúžiť potreby týkajúce sa bývania. Korporátnych klientov či dopyty smerujúce na leasing nám pomáha zastrešovať naša ďalšia dcérska divízia.

Keďže je náš obchodný model zameraný na vysoko kvalitných spolupracovníkov, ktorí sa venujú len tejto činnosti, rozhodli sme sa im vytvoriť aj adekvátne pracovné prostredie. Cieľom každého nášho manažéra je otvorenie tzv. “Global Pointu” - pobočky, v každom väčšom meste, ktorá bude sama o sebe zážitkom. Tento model by mal byť skvelou alternatívou pre tých klientov, ktorým sa nechce navštevovať všetky finančné inštitúcie, naopak, chcú vyriešiť všetko, čo sa týka ich peňazí, na jednom mieste. Naozaj nadčasové a plne digitálne pobočky, aké na našom trhu nemajú obdobu.

Tento pobočkový systém reflektuje náš kariérny systém, ktorý je ideálny práve pre skupiny obchodníkov a manažérov do 15 ľudí, čo je z nášho pohľadu ideálny počet ľudí na riadenie a udržanie vysokého štandardu kvality. Všetky naše Pointy „budúcnosti“ financujeme a zariaďujeme na kľúč my, čiže spolupracovník, resp. manažér so skupinou má po splnení požiadaviek pripravené svoje komfortné miesto pre podnikanie. Pred Pointom ho čaká prémiové vozidlo a v práci zase inteligentný systém Futuria, ktorý mu šetrí čas a zvyšuje úspešnosť obchodu. Jednoducho povedané, bavíme sa biznisom a hľadáme k sebe tých finančných expertov, ktorí to cítia rovnako.

Zdroj: Global Finance a.s

Spomínate, že ponúkate klientom na Slovensku nový zážitok z riešenia financií. Čo si máme pod tým predstaviť?

Ladislav Soviar: Slovné spojenia “riešenie finančných služieb” a “pozitívny zážitok”, to ešte žiaľ na Slovensku stále veľmi nejde dokopy. A práve s týmto problémom sme sa rozhodli zabojovať.

Identifikovali sme potreby klientov, zistili sme, čo im pri riešení finančných produktov prekáža a čo oceňujú a prispôsobili tak celý koncept spoločnosti a riešenia financií tak, aby klientom nielen vyhovoval, ale mali z neho skutočne dobrý pocit.

V prvom rade klientov sami od seba účelovo neoslovujeme, do ničoho netlačíme, naopak, vytvorili sme pre nich plne interaktívne prostredie v podobe portálu www.futuria.sk, ktoré, ako už na prvý pohľad vidno, je užívateľsky veľmi prívetivé, na vysokej technologickej úrovni a maximálne jednoduché. Presne tak totiž chceme, aby klienti vnímali naše služby.

Potom od prvého kliku na web, cez odoslanie požiadavky, až po samotné call-centrum či stretnutie s expertom v Global Pointe prechádza klient jednotným zážitkom. Inak povedané, spojili sme online a offline svet tak, aby korešpondovali a klient sa cítil všade rovnako príjemne.

Vďaka tomuto systému sme dnes schopní doručiť profesionálne riešenie jeho potrieb už do 48 hodín, bezohľadu na klientovu lokalitu. Úspora času pre klienta je samozrejme dôležitý parameter,  rád by som ale zdôraznil funkcionalitu a procesy celého systému - systém Futuria automaticky posiela miesto, čas stretnutia a odkaz na personalizový portál obchodníka.
Následne je každý náš klient automaticky notifikovaný o stave riešenia požiadavky podobne, ako keď si objednáte tovar cez internet.
Na stretnutí potom klient dostane plne digitálnu a interaktívnu ponuku, ktorú si vie v reálnom čase s expertom na financie nastaviť a upraviť podľa potrieb. Klient si tak svoje portfólio doslova skladá, samozrejme s asistenciou našich expertov.

Zdroj: Global Finance a.s

Z pohľadu finančných sprostredkovateľov je Futuria nástroj, ktorý okrem prehľadnej správy klientov, dokáže po zadaní len niekoľkých údajov automaticky vygenerovať plne digitálnu a interaktívnu ponuku portfólia min.5 produktov ako hypotéka, sporenie, poistenie a podobne. Systém tak expertovi šetrí čas a zvyšuje mieru obchodu až o 50%. Z pohľadu firmy zabezpečuje udržanie jednotného a vysokého štandardu kvality práce. A čo sa týka klientov? Opýtajte sa priamo ich, či sa už stretli s niečim podobným (úsmev).

Ak by som to mal zhrnúť, celý spomínaný “zážitok” je jednoducho kombináciou profesionálnych expertov na financie, unikátnej webovej platformy, call-centra, procesov, notifikácii, interaktivity, digitálnych ponúk, mobilnej aplikácie, asistenčnej linky a samotných Global Pointov, ktoré dávajú finančným službám na Slovensku úplne nový rozmer.

  • Tlačiť

Tagy PR články