Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Volá vám finančný poradca? Pravdepodobne klame

03.07.2013 | Ľuboslav Kačalka

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

06.07.2013 | octavia

V ostanom období sa vysoko aktivizujú rôzne firmy, väčšinou maklérske spoločnosti a agentúrne kancelárie, kde telefonujúci sa predstavujú nasledovným spôsobom:
Volám Vám z klientského centra, nakoľko máte vo Vašej poisťovni poistenie. Toto už nezodpovedá dnešným požiadavkám a súčasne platíte zbytočne veľa.

Klient podľahne lákaniu, kde pri osobnom stretnutí mu je navrhované tzv. iba prepracovanie PZ, no v skutočnosti ide o zrušenie pôvodnej PZ, ktorá je vo finančnom vyjadrení so stratou vzhľadom na nedodržanie doby poistenia a spravenie novej zmluvy, z ktorej má človek z "klientskeho centra" novú províziu a klient, vzhľadom na zdravotný stav vôbec nemusí byť už poistiteľný na tie riziká, ktoré v starej zmluve mal poistené.

Klient až po čase zistí, že prišiel o starú, často z rôznych porovnaní lepšiu poistku, kde mal omnoho viac poistených rizík, ako v novej PZ a v skutočnosti aj lacnejšiu.

Klient nevidí rozdiel medzi "finančným poradcom" a "sprostredkovateľom poistenia". Taktiež nerozpoznáva rozdiel medzi sprostredkovateľom poistenia a napr.maklérskou spoločnosťou, agentúrnou kanceláriou a finančným poradcom.

Aj zubár je lekár, ale od neho by som si nenechal operovať ani slepé črevo.
Najväčšie nedostatky sú pri neplnení si povinností zástupcov poisťovní, kedy nedávajú klientovi Záznam o rokovaní s klientom, ktorý je povinnou súčasťou PZ, kde musí byť uvedené o čo má klient z daného produktu záujem a hlavne, čo vyslovene napriek možnosti odmietol.

Samozrejmosťou je pri životných zmluvách dôsledné vyplnenie zdravotného dotazníka klienta.

20.09.2013 | Moral Revival

Winners group, the moneymakers. Krutý vtip.