Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako pijú Slováci nealko: trh praje veľmi lacným aj drahým nápojom

07.08.2019, 14:00 | Ivan Haluza | © 2019 News and Media Holding

Súčasný slovenský trh s nealkoholickými nápojmi je charakteristický tým, že na ňom rastú najmä nápoje z opačných krajov produktového mixu. Stúpa totiž odbyt najlacnejších privátnych značiek obchodných reťazcov, no rovnako sa zdvíhajú aj predaje prémiových nápojov drahších značiek. Okrem toho je na vzostupe aj odbyt funkčných nápojov, ktoré svojim zvýšeným obsahom minerálov a iných prospešných látok prinášajú konzumentom aj čosi navyše.

  • Tlačiť
  • 0

Takto pomenúva trendy na tuzemskom trhu s nealkoholickými nápojmi Robert Spišák – najvyššie postavený manažér podnikateľskej skupiny okolo Jána Sabola, ktorá je cez firmu Slovenské pramene a žriedla aktívna aj v biznise s minerálkami a malinovkami.

Na trhu s neochutenými nápojmi drží vyše pätinu tuzemského trhu. A v malinovkách je jej trhový podiel zhruba desaťpercentný. Viac nealkoholických nápojov ako tento podnik predá na tuzemskom trhu už iba Kofola a Coca-Cola.

Neprehliadnite

Privátky na vzostupe

Rast predaja funkčných vôd pociťujú Slovenské pramene a žriedla napríklad na raste minerálky Gemerka. Pri marketovaní nápoja stavili na jeho vyvážený obsah horčíka a vápnika.

Dnes je táto minerálka už ich 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy potravinársky priemysel

Diskusia (0 reakcií)