Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Amazon chce v USA predávať aj vstupenky, hľadá partnera

11.08.2017, 09:40 | ČTK

Americká spoločnosť Amazon, ktorá je najväčším internetovým predajcom na svete, hľadá na svojom domácom trhu partnera, s ktorým by predávala vstupenky na kultúrne a spoločenské podujatia. S odvolaním sa na informované zdroje o tom informovala agentúra Reuters. Amazon už je v tomto segmente úspešný vo Veľkej Británii.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Ak sa firme podarí partnera nájsť, môže zásadne zmeniť scénu veľkého a lukratívneho trhu. Americkí spotrebitelia majú averziu k poplatkom pripočítaným k cenám vstupeniek, usporiadatelia športových a iných podujatí ale majú záujem zvýšiť predaj vstupeniek. Amazon by zase mal ďalšie lákadlo, ako získať zákazníkov do predplatenej služby Amazon Prime.

Neprehliadnite

V súčasnosti je na americkom trhu jednotkou spoločnosť Ticketmaster, ktorá je vo vlastníctve firmy Live Nation Entertainment. Vzhľadom k jej pevným väzbám na amerických prevádzkovateľov štadiónov, koncertných sál a ďalších usporiadateľov nebude mať Amazon ľahkú pozíciu.

Amazonu sa v tomto podnikaní darí v Británii, kde od roku 2015 predáva vstupenky na predstavenia vo West Ende. Pri niektorých predstaveniach už predbehol aj konkurenta Ticketmaster.

Amazon a Ticketmaster síce už v minulosti o spolupráci na americkom trhu rokovali, dohoda však podľa zdrojov agentúry Reuters stroskotala pri otázke, kto bude mať kontrolu nad údajmi o spotrebiteľoch.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Amazon, predaj, USA, vstupenky

Diskusia (0 reakcií)