Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Billa chce motivovať ku kúpe slovenských potravín. Chystá nový vernostný program

20.12.2019, 14:20 | raj | © 2019 News and Media Holding

Billa plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Má ísť o vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. Zároveň by mali mať zákazníci kupujúci slovenské výrobky výhody.

  • Tlačiť
  • 0

Reťazec Billa avizoval, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Pripraví tiež špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

Neprehliadnite

Zároveň si dali podľa generálneho riaditeľa Dariusza Batora záväzok, že navýšia podiel predaja slovenských výrobkov o desať percent. Urobiť tak chcú „výchovou“ zákazníka.

Záujem rastie

Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, tvrdí D. Bator, „ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi ale i zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania.“

„Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi,“ dodal.

Pozitívny rok

Podiel slovenských potravín na pultoch obchodov

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Billa, maloobchod

Diskusia (0 reakcií)