Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Boeing 737 Max si opäť získava dôveru. Skupina IAG objednala dvesto kusov

18.06.2019 | TASR

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

18.06.2019 | Brano L.

Asi im dali extra zľavy z katalógových cien.
Znova budú vyhadzovať skúsených konštruktérov a technikov, aby zrazili náklady na minimum. Proste Boeing.

19.06.2019 | martin33

To nie je len Boeing. Tak funguju prakticky vsetky korporacie. Skuseny konstrukter alebo technik nema sancu dostat sa vyssie v ramci firemnej hierarchie, lebo sa mu hnusia "techniky", ktore sa na to pouzivaju - zahmlievanie faktov, "tlacenie sa do zadku" spravnym ludom, zdoraznovanie vonkajsieho efektu na ukor hlbsej znalosti skutocnej podstaty ....
Druhym probemom je tlak akcionarov na kratkodobe vysledky aj za cenu ignoracie tych dlhodobych, na com je zalozeny aj system odmenovania manazmentu.

19.06.2019 | Brano L.

Jasné, že to nie je o Boeingu. Väčšinovo je naozaj tendencia v takýchto obrovských spoločnostiach konať týmto spôsobom.
Veľa závisí aj od toho, kto sú skutoční akcionári, či sú to len krátkodobí špekulanti alebo dlhodobí investori.
Veľa závisí aj od manažmentu, aká firemná kultúra vládne v danej spoločnosti. Typický príklad je Volkswagen.
Prečo proste PSA nemali problém s NOx vozidiel? No lebo použili správnu technológiu. Možno len manažment počúval fachmanov z vnútra podniku.

19.06.2019 | Staromestsky bonvian

If its Boing, I am not going!!!

19.06.2019 | _martin_

Fakt Kevin McAllister ? Neostal sám dom a ? Ale teraz vážne. To im snáď ponúkli pod výrobné náklady...

19.06.2019 | Emasculate

Uz mesiac ziaden nespadol.

Makes sense.