Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Burger King odpáli reštart v Bory Mall, chystá sa tam aj Starbucks

03.08.2018 | Marek Legéň

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

03.08.2018 | mba

Burger King nefunguje. Neadekvatny pomer cena/vykon. Bory Mall je mozno dobra pracka, ale NC slabe. A este dlho silne nebude, lebo nema byt preco...

03.08.2018 | mba

Na Nivach sa HB riadne popali. Nepoznam uspesne NC s autobusovou stanicou. HB nema NC na com postavit. Vsetci relevantni hraci na SK trhu v BA uz su v dostatocnom zastupeni, x-te H+M ci C+A centrum nezachrani, Lidl tiez nie a P+C ani Inditex do centra nepojdu. Na co by riskovali zavedene obchody ked potencial dalsieho radtu v BA je min.?

03.08.2018 | righty

nepodceňoval by som HBR, najmä nie pri obchodných centrách. ich asi najväčším neúspechom bol piešťanský Aupark, teda ak nepočítame nejaký Trenčín či Ružomberok. Bratislava, Žilina či Košice sa stali špičkami v príslušných regiónoch a predali ich za slušné čiastky. za ich úspechom vidím výborný mix nájomcov a najmä šikovný manažment centier.
kombinácia autobusová stanica a nákupné centrum nebude mieriť tak vysoko, aby potrebovali P&C či Inditex. C&A tu vie nahradiť stratenú pobočku z AuBA. Gate, Takko, KVL či slabšie značky od LPP sa tu tiež dobre uživia. dosť urobí odliv zákazníkov z Eurovei či Centrálu.

ináč, podobný názor som mal na Centrál - musí to byť fail, určite sa neuživí. napriek tomu ho dosť úspešne predali.

späť k téme:
„Bory Mall je moderné centrum, ktoré úplne vyhovuje našej značke,“ hovorí pre TREND.sk riaditeľ Burger Kingu pre Slovensko a Česko Daniel Ryška.
znie to ako keby pán Ryška nikdy v Bory Mall nebol. ak si spočítame ich úspechy, tak je to najmä postupná expanzia značky Pepco či vybudovanie gamblerského centra pre mládež. no dobre, priestory ešte zväčšila Tatrabanka a Golem. keď na druhej strane spočítame neúspechy, o nejakom odpaľovaní nemôže byť ani reči: krátko po otvorení zatvorenie dvoch kaviarní, celá plejáda značiek LPP, ktorá nemá fantastický výkon, zatvorenie značkových predajní Nike či Adidas, scvrkávanie Alltoys, InStyle Fashion či Emporio Designers (na 1/2 plochy), KVL/Time Out/Lee Cooper (na tretinu pôvodnej plochy), striedanie predajní "úspešného" Start Management, dlhodobá výstavka vozidiel slúžiaca na zamaskovanie veľkej neprenajatej plochy, dlhodobý prenájom Detského mesta povolaní, ktoré je inak pop-up v normálnych centrách...

ale možno tam len budú na dosť dlhý čas zadarmo, a preto to ich značke tak vyhovuje. nejaký ten príspevoček na zariadenie reštaurácie a máme fantastické miesto na podnikanie.

04.08.2018 | mba

Auparku v BA sa na zaciatku nedarilo. Vyznamnu zmenu zaznamenal az po prichode atraktivnejsej mody.

Kosice a Zilina maju dobry layout, ale mix najomcov za ery HB slaby. Zaciatky tazke.

Aby Nivy boli uspesne, musia mat o.i najlepsich ret. operatorov, a to podla mna nezvladnu. Niet dovod, aby si dnes operatori kanibalizovali Euroveu ci Central...

03.08.2018 | Emasculate

Tieto clanky pise nejaky magor co v detstve musel jest same pirohy a kyslu kapustu, pri uplnej deprivacii cohokolvek zapadneho, co dnes dobieha. Otvorenie nejakeho budger kingu niekde v móle nie je sprava na titulnu stranu. Nikoho to nezaujima, je to nezaujimave, a to viac na slovensku kde ludia tieto sracky az tak nejedia. Detto nejaka pizza hut otvarajuca alebo zatvarajuca nejaku pobocku.

Zo srandy som to ukazal pri ranajkach dvom nemeckym kolegom, co je u nas na v mediach titulke, a bezpecne mozem povedat ze som ich vnimanie tejto gubernie vratil minimalne o 15 rokov dozadu.

Keby tento clanok vyssiel v roku 1991, nepoviem ani slovo. Ale aby o tomto niekto pisal dnes je daleko vacsia hanba ako nejaka preprava/unos vietnamskeho zlocinca.

03.08.2018 | shaggy

Ale to, že ty robíš v generickej muklárni s pár gastarbeitermi (prípadne naopak, ty si gasterbeiter u nich) z nich ešte nerobí experta na to, čo by sa malo písať v ekonomických médiách.

Trend je o ekonomike, biznise, firmách ale aj o realitách a stravovacom biznise. Slovensko je malé. Je úplne normálne, ak uverejní informácie o príchode reťazca.

03.08.2018 | Truhlik999

jj, suhlas.

03.08.2018 | OliWer1

Emasculate, Ty si masochista? Pod každým článkom pindáš, aký je Trend nah*vno, ale chodíš to sem čítať. Fuck it a začítaj sa do Zem a Vek. Nerob si násilie.

03.08.2018 | gejza77

ďaľší dvaja díleri rakoviny pankreasu prichádzajú na Slovensko

03.08.2018 | shaggy

Ale aspoň prinášajú reálnu hodnotu. Narozdiel od teba.