Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Coca-Cola plánuje uviesť na trh svoj prvý alkoholický nápoj

07.03.2018, 11:08 | ČTK

Americká spoločnosť Coca-Cola sa chystá uviesť na trh alkoholický nápoj, prvýkrát za 125 rokov svojej existencie. V súčasnosti experimentuje s prípravou limonády s nízkym obsahom alkoholu, ktorá bude určená pre japonský trh, píše britský denník The Daily Telegraph. Coca-Cola je najväčším výrobcom nealkoholických nápojov na svete.

  • Tlačiť
  • 0

Nový produkt má patriť do skupiny nápojov, ktoré obsahujú japonskú pálenku šóčú a ochutenú perlivú vodu. Veľmi populárne sú práve v Japonsku. Trhu s týmito nápojmi teraz dominujú japonské značky, napríklad Strong Zero, Highball Lemon či Slat.

Neprehliadnite

„Je to nápoj v plechovke a obsahuje alkohol. Zvyčajne sa vyrába z destilátu zvaného šóčú a perlivej vody s nejakou príchuťou,“ uviedol prezident japonskej súčasti Coca-Coly Jorge Garduňo. „Doteraz sme v kategórii nápojov s nízkym obsahom alkoholu neexperimentovali, toto je však príklad toho, ako pokračujeme v skúmaní príležitostí mimo naše kľúčové aktivity,“ dodal.

J. Garduňo prípravu nového nápoja označil za unikátny krok v histórii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojov sa pravdepodobne obmedzí len na Japonsko. Nespresnil však, kedy by sa mal nový produkt na japonskom trhu objaviť.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy alkohol, Coca-Cola, Japonsko

Diskusia (0 reakcií)