Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Čokoládovne z Bratislavy neodídu. Budúcnosť potvrdili ďalšou investíciou

12.11.2019, 14:30 | Ivan Haluza | © 2019 News and Media Holding

Takmer všetky veľké potravinárske fabriky už z hlavného mesta zmizli. V centre Bratislavy sa zavrel pivovar Stein a v Rači mlyny aj lisovňa olejov Palma. Okrem mliekárne Rajo a petržalských pekární sa ďalej držia v najväčšom meste krajiny bývalé čokoládovne Figaro, ktoré dnes už nesú názov svojho globálneho vlastníka - koncernu Mondelez. Našťastie pre skoro pol tisícku zamestnancov sa na tom nemá nič meniť ani v budúcnosti.

  • Tlačiť
  • 2

Bratislavský Mondelez totiž teraz dokončil veľkú investíciu do nových výrobkov za sedem miliónov eur. „Nielenže sme tu vydržali, ale máme tu aj istú budúcnosť,“ okomentoval novú investíciu na utorkovej tlačovej konferencii čokoládovne jej dlhoročný riaditeľ Martin Hric.

Pralinky pre celú Európu

Manažér, ktorý prišiel do čokoládovne už pred dvoma desaťročiami, skonkretizoval, že jeho firma rozbieha novú výrobu čokoládových praliniek Milka Moments. Od materského koncernu teda dostala dôveru na ďalšie šírenie jednej z jeho najhodnotnejších globálnych značiek - Milky.

Neprehliadnite

Pralinky balené do nových typov obalov pritom bratislavská fabrika bude vyvážať do celej Európy a zamestnalo sa pri nich aj 42 nových pracovníkov.

Nová investícia ale predovšetkým ešte viac zakorení Mondelez na Slovensku. V kuloároch domáceho potravinárstva sa totiž čas od času objavia informácie, že vyše 120-ročná fabrika končí.

Mondelez, FigaroZdroj: Maňo Štrauch

Koncern to ale vždy odmieta s tým, že ide len o šumy pochádzajúce od konkurentov či dodávateľov, čo v podniku prišli o kontrakty.

Verní ľudia i strategická úloha

M. Hric aktuálne tiež uisťuje, že fabrika má v Bratislave naozaj dlhodobú budúcnosť a to nielen kvôli novej investícii. Má aj iné konkurenčné výhody. Predovšetkým

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy Figaro, investícia, Mondeléz, pralinky, výroby, zachovanie