Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Coop Jednota skúša iný dizajn. Pozrite si, ako vyzerá nová retro predajňa

03.08.2017, 05:30 | Adrián Berecz | © 2017 News and Media Holding

Prevádzka Jednoty v Bratislave na rohu Trenčianskej ulice a Dulovho námestia prešla rekonštrukciou. Po komplexnom prerobení ju otvorili 13. júla 2017.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 8

Nový dizajn je v štýle „retro“. Obchodná sieť zvolila čiernu, sivú a hnedú farbu, použila tiež fotografie a tapety zobrazujúce historickú Bratislavu.

„Cieľom bolo ukázať okrem našej ponuky tovarov niečo aj z minulosti nášho hlavného mesta,“ hovorí pre TREND.sk predseda predstavenstva COOP Jednota Dunajská Streda Ľudovít Kulcsár o tapetách, ktoré zdobia výklad a vrchnú časť regálov. Vedenie firmy plánuje do budúcna obnovu aj ďalších predajní obchodnej siete.

Rekonštrukcia pobočky je súčasťou obnovy celého bytového domu, ktorý je ešte v štádiu riešenia. „Preto nemáme dokončený sokel pod výkladmi, bude to riešiť dodávateľ stavby až po zateplení budovy,“ hovorí Ľ. Kulcsár. Nedokončené miesto pod výkladmi je dočasne prekryté drevotrieskovými doskami.

Neprehliadnite

V porovnaní s predchádzajúcou predajňou Coop Jednoty pôsobí nová prevádzka modernejším dojmom. „Vzhľadom na lokalitu sme chceli našich zákazníkov iba prekvapiť,“ tvrdí Ľ. Kulcsár. „Námet a realizácia nového dizajnu danej predajne pochvaľuje spoločnú prácu našich interných zamestnancov a dodávateľa obchodného zariadenia Megaholz.“

Čo sa týka modernizácie pobočiek, Coop Jednota doposiaľ v porovnaní s konkurenciou nepredstavila žiadne ambicióznejšie plány, ktorými by sa snažila intenzívnejšie osloviť moderného zákazníka. Zatiaľ čo napríklad Tesco skúša ručné skenery, ktoré sa reťazcu osvedčili, Lidl pristúpil k redizajnu predajní v snahe prilákať majetnejšiu klientelu už dávnejšie.

„Vôbec sme nemali v úmysle diferenciáciu našich kupujúcich na majetných a menej majetných,“ odpovedá Ľ. Kulcsár na otázku, či za zmenou nie je snaha priblížiť sa k bohatším zákazníkom.

Predajňa Coop Jednota v BratislaveZdroj: Coop Jednota

Koniec bratislavskej vetvy

Coop Jednota v súčasnosti zamestnáva 14-tisíc zamestnancov, prevádzkuje 9 logistických centier a prostredníctvom 26 regionálnych spotrebných družstiev prevádzkuje okolo 2 300 obchodov na Slovensku.

Bratislavská vetva Jednoty ukončila od roku 2011 obchodnú spoluprácu so systémom spotrebných družstiev Coop Jednota a premenovala sa na Terno Slovensko. Coop Jednota si v Bratislave zachovala iba dve predajne - spomínanú renovovanú a ešte jednu v Ružinove.

Sieť Terno koncom roka 2012 ovládol finančník z prostredia J&T Michal Holík. Za jeho éry reťazec spojil sily so sieťou menších samoobslúh Moja Samoška, do rodiny neskôr pribudli aj predajne Hypernova a Albert. Finančníkom to v potravinárskom retaili veľmi nešlo. Začiatkom minulého roka vstúpila do upadajúcej skupiny Terno spoločnosť Sandberg Capital, ktorú kontroluje expartner J&T Martin Fedor.

Predajňa Coop Jednota v BratislaveZdroj: Coop Jednota

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 8

Tagy Bratislava, coop jednota, dizajn