Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Známy slovenský dizajnér náhle opúšťa BMW. Jeho ďalšie kroky nie sú známe

02.10.2019 | Ján Meľuch

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

03.10.2019 | PaloK

To sa dalo očakávať, pretože Kabaň rád robí razantnejšie veci, a preto jeho presun k BMW bol veľmi zvláštny, pretože BMW je asi tá najkonzervatívnejšia značka na kontinente. Po nich Audi. A možno to bola taktika zo strany BMW, vylákať ho von z koncernu VW. Jeho presun do Rollsu bolo očividné odloženie človeka na vedľajšiu koľaj. Snáď sa poučil a vyberie si zaujímavejšiu automobilku.

03.10.2019 | tono.hajduk

Ladvinky zvaecsene na 7cke vypadaju smiesne, az mam pocit, ze si z Bavorov vystrelil vedome, skratka spas a s odstupom casu mu na to prisli. V kazdom pripade myslienka “premiovosti” alebo “sportovosti” aut a la bmw, ci audi (nech mi nadsenci motorismu prepacia) je skratka “vorbei”..

04.10.2019 | chr

Jednoducho vyhorel . To sa kreatívcom stáva veľmi často . Nič tu nie je naveky. A teraz sa snaží iupichnúť , kde sa dá. Nakoniec skončí u výrobcov traktorov alebo bagrov ako radový desinger , teda konštrukér plechových častí a krytov.