Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Do Európy chce prísť ďalší veľký čínsky e-shop

23.07.2018, 18:09 | TASR

Čínsky internetový obchod JD.com plánuje expanziu na európsky trh. Stratégiu na zrealizovanie expanzie chce mať k dispozícii do konca tohto roka. Povedal to v rozhovore pre nemecký denník Handelsblatt výkonný riaditeľ spoločnosti Richard Liu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Európa

JD.com je druhý najväčší internetový obchod v Číne a ako informoval R. Liu, „už nechce iba predávať produkty z Nemecka v Číne“. Rád by začal s predajom výrobkov na európskom trhu.

JD.com v poslednom období vo veľkom investuje do logistiky s cieľom rozšíriť svoje aktivity mimo Číny a Juhovýchodnej Ázie a vybudovať si pozíciu v Spojených štátoch a Európe.

Neprehliadnite

R. Liu podľa informácií Handelsblattu uvažuje aj o akvizíciách s cieľom presadiť sa na európskom trhu. „Ak sa nám naskytne vhodná príležitosť, tak sa jej chopíme,“ dodal.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Európa

Diskusia (0 reakcií)