Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Fusakle vyrazili na český trh. Po ponožkách idú aj do spodnej bielizne

28.03.2019, 16:51 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Slovenský projekt Fusakle sa pustil do zahraničnej expanzie. Po troch rokoch od štartu s dizajnovými ponožkami na slovenskom trhu sa firma pokúša presadiť aj v Česku. Po vzore bratislavského Auparku otvorila showroom v Prahe a v Česku lokalizovala tiež časť produkcie. Značka pripravuje ďalšie novinky, po ponožkách rozširuje záber o spodnú bielizeň.

  • Tlačiť
  • 5

Fusakle boli jednou z prvých slovenských značiek dizajnových ponožiek. Úvodné kolekcie prišli na trh v roku 2015. V minulom roku začala cieliť svoje aktivity aj na Česko.

„Bol to plán od začiatku. Oživujeme manufaktúry a výroby na Slovensku a v Česku a aj sa prezentujeme ako česko-slovenský produkt,“ hovorí pre TREND spoluzakladateľ značky Fusakle Ján Anguš

Súčasťou zahraničnej expanzie je otvorenie showroomu v pražskom nákupnom centre Chodov, ktoré funguje ako základňa pre aktivity značky v Česku.

Neprehliadnite

Na českom trhu sa chcú Fusakle presadiť podobným štýlom ako na Slovensku, teda najmä prostredníctvom partnerských predajcov. Vďaka tomuto typu spolupráce majú dnes približne tristo predajných miest.

Silná základňa vo fyzickom

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 5

Tagy Česko, dizajn, Fusakle, Ján Anguš, ponožky