Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

H&M sa v Avione rozrástlo na najväčšie na Slovensku

20.01.2016, 14:54 | bb | © 2016 News and Media Holding

Nákupné centrum Avion Shopping Park v Bratislave patriace do skupiny Ikea Centers Slovensko prešlo v minulom roku rozsiahlou modernizáciou interiéru. To využil švédsky módny reťazec Hennes & Mauritz, keď rozšíril svoju predajnú plochu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

H&M

H&M zväčšil predajňu o 850 metrov štvorcových aj na prvé nadzemné podlažie a na Slovensku v súčasnosti neprevádzkuje väčšiu pobočku. Nakupovať už aj v novej časti môžu zákazníci od stredy.

Celková nákupná plocha Avionu sa po otvorení novej časti predajne rozrástla na takmer 103-tisíc štvorcových metrov.

„Sme veľmi radi, že v Avione máme vďaka dôvere módneho reťazca H&M najväčšiu predajňu tejto obľúbenej značky na Slovensku. Nájomník efektívne využil nadzemný priestor pre rozšírenie svojej ponuky,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka Avion Shopping Park.

V roku 2015 sa vďaka modernizácii najstaršej stredovej časti centra za 5 miliónov eur zmenil interiér a technológie ako napríklad ozvučenie, osvetlenie či klimatizácia Avionu. Hlavné vchody do centra získali nové, lepšie viditeľné označenie. Komfort pri vstupe do podzemných garáží zaisťuje vodičom nové zastrešenie a výraznejšie osvetlené vstupy.

Modernizáciu realizovalo nákupné stredisko za plnej prevádzky, pracovalo sa výlučne v nočných hodinách. „Vďaka prestavbe získali niektoré predajne nové vyššie výklady, ktoré značkám umožňujú lepšiu prezentáciu a väčšiu viditeľnosť v rámci centra,“ dodala A. Aujeská.

Modernizáciu zrealizovalo v minulom roku aj osem predajní z celkových 172 nájomníkov centra.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy H&M

Diskusia (0 reakcií)