Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Herné konzoly zažívajú zlaté časy. Firmám vyniesli 41 miliárd dolárov

08.03.2018, 11:45 | ČTK

Spotrebitelia v minulom roku minuli za herné konzoly, hry a súvisiace služby 41 miliárd dolárov. Medziročne sa výdavky spotrebiteľov zvýšili o 18 percent a boli najvyššie od roku 2011.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

hry, Nintendo, Xbox

Uviedol to server televízie CNBC s odvolaním sa na údaje z prieskumu spoločnosti IHS Markit. Rekordný rast zaznamenala firma Nintendo, jednotkou na trhu však zostala Sony.

Spotrebitelia nakupovali herný hardvér o 33 percent v porovnaní s minulým rokom. Súvisí to s uvedením nových prístrojov Nintendo Switch, PlayStation 4 Pro od Sony a Xbox One X od Microsoftu.

Neprehliadnite

Za jednotlivé hry zaplatili spotrebitelia celkom 23,6 miliardy dolárov. Predplatné k hracím platformám stúplo o 11 percent na tri miliardy dolárov.

Podiel Nintenda na hernom trhu sa vlani zvýšil o deväť percentuálnych bodov na 22 percent. Naopak, podiel Microsoftu klesol na 25 percent z 31 percent v roku 2016. IHS očakáva, že Nintendo v tomto roku Microsoft prekoná.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy hry, Nintendo, Xbox

Diskusia (0 reakcií)