Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Japonská firma zaviedla pre nefajčiarov extra dovolenku

03.11.2017, 16:00 | SITA

Zdravé životné návyky svojich zamestnancov sa rozhodla podporiť japonská firma, ktorá zaviedla pre všetkých nefajčiarov týždeň dovolenky navyše. V tokijskej reklamnej agentúre Piala, ktorá zamestnáva 120 ľudí, začalo toto nové opatrenie platiť od septembra, a podľa šéfa firmy Hirotaku Macušimu je o „extra dovolenku" veľký záujem.

  • Tlačiť
  • 0

H. Macušima ho podľa vlastných slov zaviedol nielen v snahe dbať o zdravie svojich zamestnancov, ale aj preto, aby vykompenzoval „fajčiarske pauzy" tých zamestnancov, ktorí fajčeniu stále holdujú. Vo firme je ich zhruba tretina.

V Japonsku podľa aktuálnych údajov fajčí 20 percent populácie nad 20 rokov. Najpopulárnejší je tento zlozvyk medzi mužmi vo veku 30 až 40 rokov. V tejto skupine fajčí 40 percent. Aj tu však badať pozitívny trend, keďže ešte v roku 2001 fajčila viac ako polovica japonských mužov-tridsiatnikov.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy dovolenka, fajčenie, Japonsko

Diskusia (0 reakcií)