Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Keď sa kríza opýta...

25.06.2010 | Ján Kovalčík

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

25.06.2010 | zvedavecpo

Pekny komentar k vztahu banka, klient a financovanie relitneho trhu. Ved taka masivna kampan na hypopozicky tu dlho nebola. Ja som sam presvedceny, ze banky a dveloperi dost vyrazne manipuluju s trhom a to az tak ze dokazu svje nazori a strategie podsuvat do sprvodjstva ako serizne spravi v TV a Print mediach.

25.06.2010 | zvedavecpo

Dost som sklamany ze v programovom vyhlaseni vlady je aj navrh na Podporu byvania pre mladych. Ak toto nieje lavicova myslienka potom nevie. Na Trende som vela raz cital, ze je to jedna z veci, ktora umelo navysuje a deformuje ceny bytov na Slovensku. Ako aj podpora stavebnych sporitelni a podobne.

25.06.2010 | PaloK

Ja by som chcel vediet, popravde kolko mladych parov vyuzilo tu podporu? Podla mna taky mizivy pocet, ze to desatinne cislo sa ani neoplati pisat. Ak vobec boli nejake schvalene ziadosti.

25.06.2010

prakticky všetci dosadení riadiaci pracovníci (samozrejme aj politici) rozmýšľajú len po najbližšie hodnotiace obdobie, aby dostali prémie. myslieť ďalej dokážu len rodiny (nie všetky) a podnikatelia, ktorých živí ich vlastné podnikanie, banky a bankári je snáď najnenažranejší aj nejbezohľadnejší podnikateľský segment