Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Konečne praktický elektromobil? Volkswagen predstavuje novinku

20.11.2019 | Radovan Žuffa

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

20.11.2019 | LisackyJ

A kolko ze ste dostali za tento clanocek?

20.11.2019 | Runforfun

PO tom čo som si skusil taketo avetko a spočítal že takéto avetko po odčítaní štátánej pomoc a povedzme si to dá človek firmy tak to vyjde 32 *0,8 25 TEUR 8TEUR štátána pomoc tak asi pridem na 17-18 TEUR co je cena octavie bez dph. Ak mas potrebu cestovat tak do 100 km okruh co cestuje tak 25% popoulácie myslím ženskej tak je to vozítko ok a už to má zmysel! v noci nabíjaš doma na 380V raz az týždeň stačí a si veselý. Už to začína celé mať zmysel.

21.11.2019 | MS371

Nech VW nezavádza. S 82kwh batériou dosiahne 590km dojazd tak dole kopcom. 400km max

21.11.2019 | MG151

Ja mám VW e-Up, s 18,7 kWh batériou mám dojazd v lete 150 - 170 km a v zime 100-120 km (zaťaženie 2 osobami). Takže ak počítajú maximálny, t.j. letný dojazd a aj pri ťažšom aute, tak im to môže sedieť.

21.11.2019 | MS371

Ale máš o dosť ľahšie auto s tou 18.7kwh batériou. Ja mam teslu s85, a nedám 400km.

21.11.2019 | Brano L.

Tak nám VW predstavuje úžasnú verziu elektromobility. Len som zvedavý, či aj bude VW aj ziskový. či chcú fungovať ako TESLA? bez zisku v nekonečnej strate už roky?

A za druhé, teraz Čína stavia kapacitne toľko uhoľných elektrární, ako je celá kapacita uhoľných elektrární v EÚ. Toť informácia posledných pár dní.
T.z. mi si tu riešime naše svedomie, ako veľmi budeme ekologickí a bude nás to stáť majland, pritom dovezieme tie baterky pre elektromobily (alebo suroviny) z Číny a Čína postaví lacné uhoľné elektrárne a zašpiní celý svet preto, aby svedomie Európanov ostalo čisté.
Fakt toto je bingo.
Nikto nepovie, že cisár je nahý?

21.11.2019 | Lupask

tesla uz je v zisku. este potrva kym sa vyhrabe z nazbieranych strat, ale urcite je na dobrej ceste
https://www.nasdaq....

21.11.2019 | Runforfun

Prečo by sme ich mali dovážať. Cínania ich budú vyrábať v Nemecku, dva závody sú vo výstavbe,. Otazka času kedy sa táto infraštruktúta vyvinie aj v EU,. Je to dobre robotizvateľná výroba čize ludská práca nie je výhoda a litia je v RaKUSKU cESKU NEMECKU TOLKO ZE NáM POOSTAčí.

27.11.2019 | Leo29

ďalšia vec je že žiadne lithium už v ďalšej generacii akumulátorov najskôr nebude. Tak za 10 rokov až pride obmena modelov ktoré sa aktualne uvadzajú na trh bude mať už inú chémi.